қазақ тілінен қмж 2-тоқсан

Тақырып бойынша 31 материал табылды

қазақ тілінен қмж 2-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілінен қмж 2-тоқсан
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән:
Сынып:
Мұғалімнің аты:

Сабақ тақырыбы:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Сабақ мақсаттары








Сабақтың кезеңдері / Уақыт

Сабақтың басы

Педагогтің әрекеті:


Оқушының әрекеті:

.


Сабақтың ортасы




Оқушының әрекеті:



Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы:













Сабақ ресурстары:


Қазақ тілі
6

Өрісбай Гулстан


Неологизмдер



6.4.3.1 жаңа сөздер мен неологизмдерді (жаңа кірме сөздер) түсіну және қолдану.

Барлық оқушылар орындай алады:

  • Неологизмнің анықтамасын білу, неологизмдерге мысал келтіру.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • Неологизмдердің пайда болу себептерін түсіндіру.

Кейбір оқушылар орындай алады:

  • Күнделікті өмірде қолданылатын неологизмдерді анықтап, оларды сөйлемде дұрыс қолдану.





  1. Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен амандасу, назарларын сабаққа аудару.

  2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

  3. Қызығушылықты ояту: "Соңғы уақыттағы жаңа сөздерден мысал келтіре аласыңдар ма?" деген сұрақ қою.



Сабаққа дайындалады, зейіндерін аударады.

  • Қойылған сұраққа жауап беруге тырысады.



1. Жаңа тақырыпты түсіндіру:

  • Мұғалім «неологизм» ұғымын, оның пайда болу себептерін түсіндіреді. Мысалы: технология, ғылым және мәдениет салаларында жаңа сөздердің пайда болуы.


Мысалдар келтіру: смартфон, онлайн, пандемия, блогер, т.б


  • Жаттығу: Берілген неологизмдерді сөйлемде қолдану.

Сөздік жұмыс: Оқушыларға сөздік дәптерін ашып, жаңа сөздерді жазып, мағынасын белгілету

  • Тақырыпты тыңдайды, жаңа сөздерді дәптерге жазады.

  • Топта жұмыс жасап, сөздердің мағынасын анықтайды.

Жаңа сөздерді қолдана отырып сөйлемдер құрастырады


Қорытынды:

  • Топтық жұмыстарды қорытындылау.

  • Сабақ бойынша сұрақтар мен жауаптар.

Кері байланыс:

  • «Бес саусақ» әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған әсерін бөліседі.

Бағалау критерийлері:

  • Неологизмдердің мағынасын түсінуі.

  • Жаңа сөздерді сөйлемде дұрыс қолдана алуы.

  • Топтық жұмысқа белсенді қатысуы және өз ойын жеткізе білуі.

  1. Күнделікті өмірде жиі кездесетін 5 неологизмді анықтап, олардың мағынасын жазу.

  2. Әрбір неологизмді сөйлемде қолдану.

  • Оқулық, неологизмдер тізімі.

Жаңа сөздерге арналған жаттығу материалдары


Пән: қазақ тілі





Оқушы:

Үйден оқытылатын оқушы


Мұғалімнің аты-жөні

Өрісбай Гулстан


Сабақ тақырыбы:

Жаңа сөздердің пайда болу себептері


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.4.3.1 - жаңа сөздер мен неологизмдерді (жаңа кірме сөздер) түсіну және қолдану.


Сабақ мақсаттары

Оқушы орындай алады:

  • Жаңа сөздердің (неологизмдердің) пайда болу себептерін түсіндіру.

  • Қазіргі өмірде жиі кездесетін неологизмдерге мысал келтіру.

  • Неологизмдерді сөйлемде дұрыс қолдану.



Сабақтың кезеңдері


Мұғалімнің әрекеті:

  1. Оқушының назарын сабаққа аудару.

  2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

  3. Жаңа сөздердің пайда болу себебіне қызығушылық ояту мақсатында «Соңғы кездері қандай жаңа сөздерді естідің?» деген сұрақ қою.


Оқушының әрекеті:

  • Сабаққа дайындалады, сұрақтарға жауап береді.

  • Өз ойын айта отырып, жаңа сөздерге қызығушылық танытады.



Сабақтың ортасы

1. Жаңа тақырыпты түсіндіру:

  • Мұғалім жаңа сөздердің пайда болу себептерін түсіндіреді, мысалы:

    • Технологиялық даму (жаңа құралдар, гаджеттер: смартфон, онлайн).

    • Әлеуметтік өзгерістер (қоғамда жаңа мамандықтар, үрдістер: блогер, вайнер).

    • Ғылыми жаңалықтар (жаңа ғылым салалары, ауру түрлері: пандемия).

  • Тақырыпқа байланысты мысалдар келтіру және олардың мағынасын түсіндіру.

2. Тапсырма:

  • Жеке жұмыс: Оқушыға бірнеше неологизмдерді (мысалы, карантин, онлайн, лайк, чат) ұсынып, олардың мағынасын түсіндіруді және сөйлемде қолдануды сұрау.


Сұрақтар:

  • Неологизмдер не үшін пайда болады деп ойлайсың?

  • Сенің өміріңде жаңа сөздерді қалай және қайда естисің?


Оқушының әрекеті:

  • Жаңа сөздердің мағынасын түсініп, сөйлемдер құрастырады.

  • Сұрақтарға жауап береді, өз ойымен бөліседі.



Сабақтың соңы


Қорытынды:

  • Оқушының жауаптарын тыңдап, мұғалім жаңа сөздердің пайда болу себептерін қорытындылайды.

  • Сабақтың негізгі идеясын тағы бір рет түсіндіреді.


Кері байланыс:

  • Оқушы сабақтан алған әсерін және неологизмдердің маңыздылығын қалай түсінгенін қысқаша айтып береді.


Бағалау критерийлері:

  • Жаңа сөздердің мағынасын түсінуі.

  • Мысалдарды сөйлемде дұрыс қолдануы.

  • Өз ойын еркін жеткізе білуі.



Үй тапсырмасы:

  1. Өзің күнделікті өмірде жиі қолданатын 5 жаңа сөзді анықтап, олардың мағынасын дәптерге жаз.

  2. Әр сөзді сөйлемде қолдан.


Сабақ ресурстары:

  • Оқулық, жаңа сөздердің тізімі.

  • Неологизмдерге арналған жаттығу материалдары



Бұл жоспар үйден оқытылатын оқушыға жаңа сөздер тақырыбын игеруге көмектеседі, түсінікті мысалдар арқылы жаңа сөздерді дұрыс қолдану дағдыларын дамытады.





















Пән: Қазақ тілі
Сынып: 5
Мұғалім: Өрісбай Гулстан
Сабақтың тақырыбы: Жан-жануарлар туралы ертегілер

Оқу мақсаты:

  • 5.4.3.1 тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, синоним, антонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне май қолдану

  • Жан-жануарлар туралы ертегілердегі кейіпкерлердің ерекшеліктерін талдау.

Сабақтың мақсаты:

  • Барлық оқушылар: Жан-жануарлар туралы ертегінің мазмұнын түсінеді және негізгі ойды анықтайды.

  • Оқушылардың көпшілігі: Ертегідегі жануарлардың ерекшеліктерін сипаттап, олардың іс-әрекетін түсіндіре алады.

  • Кейбір оқушылар: Ертегідегі кейіпкерлерді қазіргі өмірмен байланыстырып, тәрбиелік мағынасын түсіндіреді.

Shape4

Сабақтың барысы:

I. Кіріспе бөлім (5 минут)

  1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушымен амандасу, сабаққа дайындығын тексеру.

  2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру: Жан-жануарлар туралы ертегілердің қазақ мәдениетіндегі орны туралы қысқаша мәлімет беру. Бұл ертегілердің балаларға қандай тәрбиелік мағына беретінін талқылау.

II. Жаңа сабақ (10 минут)

  1. Мәтінмен танысу: Жан-жануарлар туралы қысқаша ертегіні оқу (мысалы, түлкі мен қасқыр, қоян мен тасбақа т.б.).

  2. Ертегінің мазмұнын талдау: Ертегідегі басты кейіпкерлерді атап, олардың мінез-құлқына сипаттама беру.

III. Мәтінмен жұмыс (15 минут)

  1. Негізгі ойды анықтау: Ертегі қандай ойды жеткізетінін сұрау, мысалы, адалдық, еңбекқорлық, әділдік.

  2. Сұрақ-жауап:

    • Бұл ертегіде қандай жануарлар бар?

    • Олардың мінез-құлықтары қандай?

    • Бұл ертегіде қандай сабақ немесе өнеге бар?

  3. Кейіпкерлердің мінезін талдау: Әр кейіпкердің іс-әрекетінің маңызын анықтап, олардың мінезінің ерекшеліктерін талқылау.

IV. Талдау және талқылау (10 минут)

  1. Тапсырма: Ертегідегі кейіпкерлердің қазіргі өмірдегі адамдармен қандай ұқсастықтары бар екенін сұрау. Оқушының өз пікірін айтуына мүмкіндік беру.

  2. Сұрақтар:

    • Ертегідегі кейіпкерлердің қандай әрекеттері саған ұнады?

    • Бұл ертегіден қандай сабақ алдың?

V. Қорытынды (5 минут)

  • Сабақтың мақсатына жеткенін бағалау: Оқушыдан ертегінің негізгі ойы мен тәрбиелік мәнін анықтауды сұрау.

  • Кері байланыс: Сабақтан не үйренгенін сұрап, оның түсінігін тексеру.

VI. Үй тапсырмасы (2 минут)

  1. Тапсырма: Жан-жануарлар туралы тағы бір ертегі оқып, сол ертегідегі негізгі ойды анықтау.

  2. Шығармашылық тапсырма: Өзінің сүйікті жануары туралы қысқаша әңгіме жазу немесе суретін салу.

Shape5

Ресурстар:

  • Жан-жануарлар туралы қазақ ертегілерінің мәтіндері.

  • Қосымша материалдар (егер қажет болса, суреттер немесе бейнематериалдар).

Бағалау критерийлері:

  • Мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

  • Кейіпкерлердің ерекшеліктерін сипаттайды және талдайды.

  • Өз ойын еркін жеткізе біледі.



















Пән: Қазақ тілі
Сынып: 6
Мұғалім: Өрісбай Гулстан
Сабақтың тақырыбы: Астана - өнер ордасы

Оқу мақсаты:

  • 6.4.3.1 Неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолдану аясын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

  • Барлық оқушылар: Мәтіндегі неологизмдер, терминдер, диалект және кәсіби сөздерді анықтап, олардың мағынасын түсінеді.

  • Оқушылардың көпшілігі: Бұл сөздердің қолдану аясын түсіндіреді және мысалдар арқылы оларды орынды қолдана алады.

  • Кейбір оқушылар: Терминдер мен неологизмдердің қазіргі тілге қалай еніп, қоғамдағы маңызын түсіндіреді және өз ойларын мысалдармен байланыстыра алады.

Shape6

Сабақтың барысы:

I. Кіріспе бөлім (5 минут)

  1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындығын тексеру.

  2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру: «Астана – өнер ордасы» тақырыбының маңызын талқылау. Астана қаласының мәдениет пен өнердегі рөліне қысқаша шолу жасау.

II. Жаңа сабақ (10 минут)

  1. Неологизм, термин, диалект және кәсіби сөздер туралы түсінік: Әр сөздің анықтамасын түсіндіру.

    • Неологизмдер: Жаңа сөздер, мысалы, "электронды билет".

    • Терминдер: Арнайы салаға қатысты сөздер, мысалы, "симфония", "театр".

    • Диалект сөздер: Белгілі бір өңірде ғана қолданылатын сөздер.

    • Кәсіби сөздер: Белгілі бір кәсіпке тән сөздер, мысалы, суретші, режиссер, мүсінші т.б.

  2. Мәтінмен танысу: "Астана – өнер ордасы" тақырыбына қатысты мәтін оқу. Мәтіннен неологизмдер, терминдер, диалект және кәсіби сөздерді анықтау.

III. Мәтінмен жұмыс (15 минут)

  1. Сөздерді талдау: Мәтіндегі әртүрлі сөздерді топтастыру (неологизм, термин, диалект, кәсіби сөздер).

  2. Тапсырма:

    • Оқушылар мәтіндегі неологизмдерді, терминдерді, диалект және кәсіби сөздерді тауып, олардың мағынасын түсіндіреді.

    • Әр сөздің қолдану аясын талдайды және оны дұрыс қолдану жолдарын түсіндіреді.

IV. Талдау және талқылау (10 минут)

  1. Топтық талқылау: Оқушылар неологизмдер мен терминдердің қазіргі өмірдегі рөлі мен маңызын талқылайды.

  2. Сұрақтар:

    • Астананың мәдениет ордасы ретінде дамуына қандай терминдер мен неологизмдер қолданылады?

    • Осы сөздердің бүгінгі тілге қалай енгенін түсіндіру.

V. Қорытынды (5 минут)

  • Сабақтың мақсатына жеткенін бағалау: Оқушылардан неологизм, термин, диалект, кәсіби сөздердің мағынасын анықтауды сұрау.

  • Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі бойынша оқушылар сабақ бойынша өз ойларын білдіреді.

VI. Үй тапсырмасы (2 минут)

  1. Тапсырма: Астана қаласы туралы мәтін жазып, мәтін ішінде неологизм, термин, диалект, кәсіби сөздерді қолданыңыз.

  2. Мәтінді талдау: Қолданылған сөздерді анықтап, олардың мағынасын түсіндіріп жазыңыз.

Shape7

Ресурстар:

  • «Астана – өнер ордасы» тақырыбындағы мәтіндер

  • Неологизмдер мен терминдердің түсіндірме сөздігі

Бағалау критерийлері:

  • Неологизм, термин, диалект және кәсіби сөздерді анықтай алады.

  • Сөздердің қолдану аясын түсіндіреді.

  • Сөздерді орынды қолданып, өз ойын еркін жеткізе біледі.




















6-сынып Қазақ тілі

Мұғалімнің аты жөні: Өрісбай Гулстан

Сабақтың тақырыбы: Термин сөздер: жаттығу және талдау жұмыстары

Оқу мақсаты: 6.2.3.1 - Ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату.


Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Уақыт



Кіріспе

- Амандасу. Оқушының көңіл-күйін анықтау.
- Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
- Термин сөздердің анықтамасын беру және оның ерекшеліктерін түсіндіру.












- Мұғалімді тыңдайды.
- Сабақтың мақсатын ұғынады.






5 мин


Білу

- Термин сөздердің қолданыс аясы туралы сұрақтар қою:
"Қандай термин сөздерді білесің?"
"Термин сөздер қай салаларда қолданылады?"










- Сұрақтарға жауап береді.
- Өз мысалдарын келтіреді (медицина, техника, спорт, ғылым салалары).


10 мин



Түсіну

- Ауызекі сөйлеу мен көркем сөйлеудің айырмашылықтарын түсіндіреді.
- Термин сөздерді ауызекі сөйлеуде қолдану мысалдарын келтіреді.








- Ауызекі және көркем сөйлеу ерекшеліктерін ажыратады.
- Термин сөздерді мысалдар арқылы талдайды.












10 мин



Қолдану

- Жаттығу: Берілген терминдерді дұрыс контекстте қолдану тапсырмасы:
1. Медицина: вирус, вакцина.
2. Спорт: футбол, команда.
3. Ғылым: теория, анализ.










- Терминдерді сөйлемдерде қолданады.
- Олардың дұрыс қолданылуын талқылайды.


15 мин



Талдау

- Оқушының қолданған сөйлемдерін тексеріп, терминдердің мағынасына сай

дұрыс қолданылғанын анықтау.
- Терминдерді ауызекі сөйлеуде қолдану тәсілдерін талдау.




- Өз жауаптарын түсіндіреді.
- Мұғалімнің түзетулерін ескереді.








10 мин



Жинақтау

- Сабақты қорытындылау: Термин сөздердің күнделікті және көркем сөйлеудегі орны туралы түсінікті қайталау.
- Оқушыға қысқаша рефлексия сұрағы беріледі: "Терминдерді қалай қолдануға болады?"


- Терминдердің рөлі мен маңыздылығын талқылайды.
- Рефлексия жасайды.

5 мин



Бағалау

5 мин










Үй тапсырмасы

  1. Өз таңдауың бойынша 5 термин сөзді анықтап, олардың әрқайсысына екі сөйлем құра.

  2. Ауызекі сөйлеу мен көркем сөйлеуде терминдердің қолданылуын салыстыр.















Пәні: Қазақ тілі

Мұғалімнің аты-жөні: Өрісбай Гулстан
Сыныбы: 6
Тақырыбы: Кәсіби сөздер және диалект сөздер
Оқу мақсаты:
6.2.3.1 – Ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату

Shape8

Сабақтың мақсаты:

  1. Кәсіби және диалект сөздердің мағынасын түсінеді.

  2. Ауызекі сөйлеу мен көркем сөйлеудің ерекшеліктерін ажыратады.

  3. Ойларын құрылымдық түрде жеткізуді үйренеді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті


Уақыты

Кіріспе

1. Амандасу, жағымды психологиялық ахуал орнату.
2. «Миға шабуыл»: «Кәсіби сөздер мен диалект сөздер дегенді қалай түсінесіз?» сұрағын қою.
3. Сабақ мақсаты және күтілетін нәтижелермен таныстыру.

Оқушы сұрақтарға жауап береді, ойларын ортаға салады.






5 мин

Таныстырылым

1. Кәсіби сөздер мен диалект сөздер туралы теориялық мәлімет ұсынады (мысалы: «балықшы», «құрылысшы» кәсіби сөздері, «апырай», «бә» диалект сөздері).
2. Ауызекі сөйлеу мен көркем сөйлеу ерекшеліктерін салыстырады (мысалы, ауызекі сөйлеуде қысқа, қарапайым тіл; көркем сөйлеуде бейнелі сөздер қолданылады).

Мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды, дәптеріне қажетті ақпараттарды жазып алады.








10 мин

Негізгі бөлім

1. Кесте толтыру: кәсіби сөздер мен диалект сөздерге мысал келтіріп, ерекшеліктерін көрсету.
2. Жұптық жұмыс: ауызекі және көркем сөйлеудің үлгісін құрастыру.

Берілген тапсырманы орындап, кестені толтырады; жұптасып жұмыс жасайды.








20 мин

Қорытынды

1. «Сәйкестендір» ойыны: кәсіби сөздерді тиісті мамандықпен, диалект сөздерді өңірмен байланыстыру.
2. Сабақ қорытындысы: рефлексия сұрақтары: «Не білдім? Не қиын болды? Не үйрендім?»

Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды, сұрақтарға жауап береді.


5 мин


Қосымша кесте:

Сөздер түрі

Мысалдар

Ерекшеліктері

Кәсіби сөздер

Балық аулау – ау, ау құру; құрылыс – арматура, бетон

Белгілі бір мамандыққа тән терминдер.

Диалект сөздер

«Бә» – Оңтүстік өңірлер, «әйнек» – Шығыс Қазақстан

Белгілі бір өңір тұрғындарының тілінде жиі кездеседі.

Бағалау:

  • Өзін-өзі бағалау.

  • Мұғалімнің кері байланысы.

Ресурстар:

  • тақта, кәсіби және диалект сөздер жазылған карточкалар, жұмыс парақтары.

Үй тапсырмасы:
Кәсіби сөздер мен диалект сөздерге 5 мысал келтіріп, оларды қолдана отырып шағын мәтін құрастыру.




































Пән: Қазақ тілі

Мұғалімнің аты-жөні: Өрісбай Гулстан
Сынып: 6-сынып (үйде оқыту)
Тақырып: Диалект сөздер мен кәсіби сөздер
Оқу мақсаты:

  • 6.1.6.1 Коммуникативті жағдаятқа байланысты ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолдану.

Shape10

Сабақтың мақсаты:

  1. Диалект сөздер мен кәсіби сөздердің анықтамасын меңгеру және ажырату.

  2. Диалект және кәсіби сөздерді қолдана отырып, коммуникативті жағдаятта сөйлеу дағдыларын дамыту.

Shape11

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)

  • Сәлемдесу, оқушының көңіл-күйін сұрау.

  • Сабақтың мақсаты мен жоспарын түсіндіру.

2. Қызығушылықты ояту (5 минут)

Әдіс: «Суретке қара, ойлан, болжа»

  • Мұғалім кәсіби салаға қатысты суреттер (шахтер, агроном, т.б.) мен түрлі өңірлерге тән сөздерді қамтитын бейнелерді көрсетеді.

  • Сұрақ: Суреттердегі адамдар қандай мамандықта жұмыс істейді? Қандай сөздер айтуы мүмкін?

Shape12

3. Мағынаны тану (20 минут)

1. Диалект сөздер мен кәсіби сөздердің анықтамасы:

  • Диалект сөздер – белгілі бір өңір тұрғындары ғана қолданатын сөздер.

  • Кәсіби сөздер – белгілі бір мамандыққа тән сөздер мен терминдер.

2. Жаттығу жұмысы:
Тапсырма 1:

  • Төмендегі сөздерді диалект немесе кәсіби сөз деп бөліңіз:

    • Шопан: "Қозы, тұсақ, бағым" (Кәсіби).

    • Батыс өңірі: "Жиен, көк, шырақ" (Диалект).

    • Құрылысшы: "Шегендеу, қоспа, діңгек" (Кәсіби).

    • Оңтүстік өңірі: "Кәде, сәлемдеме, палауға" (Диалект).

Тапсырма 2:

  • Мәтін құрастыру:
    Оқушыға диалект сөздерді немесе кәсіби сөздерді қолдана отырып, 5-7 сөйлемнен тұратын шағын әңгіме жазу тапсырмасы беріледі.

Shape13

4. Қолдану (10 минут)

Әдіс: «Рөлдік ойын»

  • Жағдаят: Сіз кәсіби маман ретінде (малшы, диханшы, инженер) өз жұмысыңызды түсіндіріп, диалект немесе кәсіби сөздерді қолдана отырып сөйлеңіз.

Shape14

5. Рефлексия (5 минут)

Әдіс: «Сұраққа жауап»

  • Диалект сөздер мен кәсіби сөздердің қандай айырмашылығы бар?

  • Бүгінгі сабақта ең маңызды не үйрендіңіз?

6. Бағалау (5 минут)

  • Оқушының жауаптары мен жазба жұмыстары критериалды түрде бағаланады:

    • Диалект пен кәсіби сөздерді дұрыс анықтау (5 балл).

    • Тапсырмалардағы сөздерді орынды қолдану (5 балл).

Shape15

Үй тапсырмасы:

  1. Өз өңіріңізге тән диалект сөздерден 5 мысал жазыңыз.

  2. Таңдаған бір мамандыққа қатысты кәсіби сөздерді жинақтап, 5-7 сөйлем құраңыз.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.00.2025
90
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі