Тақырыбы: Қ. Мәрза Әлі – философ
ақын.«Аралым..»
|
Күні:06.10.20
|
Нартаева Сара
Табановна
|
Топ:Д-20-ТОиРГЭО
|
Қатысқандар
саны:15
|
Қатыспағандар
саны:15
|
Сабаққа негізделген оқу
мақсаты
|
10.1.2.1-поэзиялық шығарманы
тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені
айқындау.
10.3.2.1-ғылыми-көпшілік және
публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, диалог құрау, сөз әдебі мен
сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер
ету
|
Сабақтың
мақсаттары:
|
Барлық оқушы:мәтінді тыңдап
түсіну,негізгі идеяларды қысқаша түртіп
жазу.
Оқушылардың басым
бөлігі:тілдік құралдары арқылы мәтіннің стильін,жанырын
анықтау,диолог құру.
Кейбір оқушылар:пікірталас,өз
ойларын еркін жеткізу.
|
Бағалау
критерийлері
|
-мәтінді тыңдап
түсінеді,негізгі идеяларды қысқаша түртіп
жазады;
-тезис бойынша мәтіннің
мазмұнын жеткізеді;
-пікірталасқа түсіп,өз ойын
сенімді жеткізеді. ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер
негізінде монолог немесе диалог құрай
алады;
-сөз әдебі мен сөйлеу әдебі
формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ете
алады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Тілдік дағдылар:негізгі
мәліметтерді қорытады,
синтездеу және жазу жұмыстарын
жүргізеді.
Терминология:экология,табиғат,мәдениет.
Сөз тіркестері:ұлттық
экология,экологиялық апат, экологиялық мәдениет,қауіп
төндіру.
|
Құндылық-тарды
дарыту
|
Азаматтық жауапкершілік,өмір
бойы білім алу
|
Пәнаралық
байланыс
|
Орыс
тілі,тарих
|
Алдыңғы
оқу/Бастапқы
|
Термин түрлерін ажырата
алу,астарлы ойды айту
|
Жоспар
|
Жоспарлан
ған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
Басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық
ахуал https://www.youtube.com/watch?v=eY29J1SBy4g
М.Шахановтың сөзінен жазылған « Арал
қасіреті» әнін
Тамара Асардың орындауында
білімалушылар
тыңдайды.
Документальный фильмнің
үзіндісін қарайды.(Арал теңізінің
қасіреті)
Ойтүрткі:
-Арал
мәселесі:
-Қуаңшылық
аймақтары;
-Денсаулық сақтау
ісі;
|
Ғаламтор,
слайд,
бейнеролик.
|
Ортасы
|
Сөздікпен
жұмыс
Сөз ,сөз тіркестерін
аударыңдар.
Сөздер мен сөз тіркестері
синонимдерін аударадар.
-теңіз –
айдын
- бұлттарды сүзген – бұлттарға
жеткен
- жоқ айбының – жоқ күшің,
қайратың
- шөккен –
батқан
- дауыл жеккен – дауылмен
қатар жүзген
- толар ма ауыл жағаға? –
жағасына ауыл келіп қонар ма?
|
Оқулық
Слайдтар
|
Тапсырмалар:
1-тапсырма.
Өлеңнің мазмұнымен
танысыңар,өлеңде көтерілген проблемаларды кестеге
жазыңдар.
«Аралым»
өлеңі
Дескриптор:
-өлеңді мазмұнын
оқып,түсінеді;
-өлеңде көтерілген
проблемаларды кестеге толтырады;
2-тапсырма. Өлең мәтініндегі табиғатқа
қатысты атауларды тіркескен сөзімен теріп жазып, сөйлем
құраңыздар.
Бағалау
дескрипторлары:
-Өлеңнен табиғатқа қатысты
атауларды тіркескен сөзімен теріп жазады;
-Сөйлемдер
құрастырады.
3-тапсырма.Мәтінді оқыңдар.Мәтін не
туралы? Негізгі ойды анықтаңдар.
Дескриптор:
-лексикалық
құрылымдарды(тұрақты
тіркестер,фразеологизмдер)табады;
-тілдік бірліктер арқылы
мәтіннің жанырын,стилін анықтайды
|
Оқулық
Слайдтар
|
Соңы
|
4-тапсырма.
Диалог құрыңыздар. Төмендегі
сұрақтарды пайдаланыңыздар.
1.Арал экологиясы мәселесі тек
Қазақстанға қатысты ма?
2.Оны сауықтыру мақсатында
қандай мемелекеттер бірікті?
3.Мемлекет басшылары қандай
шараларды жоспарлады?
Бұл шаралар қандай жүйелерді
іске қосты?
Бағалау
дескрипторлары:
-ғылыми және публицистикалық
стильдегі мәтіндер негізінде диалог құрай
алады;
-сөз әдебі мен сөйлеу әдебі
формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ете
алады.
Кері
байланыс:
1.Бүгінгі сабақта сізді ойға
қалдырған не?
2.Өзіңіз Арал мәселесіне қалай
қарайсыз?
3.Сізді қатты толғандырған қай
мәселе?
|
Оқулық
Слайдтар
|