Материалдар / Қазақ тілінен сабақ жоспары "Сырлы да сиқырлы аспан әлемі" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілінен сабақ жоспары "Сырлы да сиқырлы аспан әлемі" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа арналған "Сырлы да сиқырлы аспан әлемі" тақырыбы бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
220
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Астана қаласы №3 мектеп-гимназия

Бөлім

Аспан әлемінің құпиялары. Синтаксис

Педагогтің аты-жөні


Күні

01.04

Сынып

5А, 5Б

Сабақтың тақырыбы

Сырлы да сиқырлы аспан әлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5. 1. 4. 1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау;

5. 3. 5. 1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу;

Бағалау критерийдлері

Жетекші сұрақтар арқылы мәтіннің негізгі ойын анықтайды;

Тыңдалым мәтіні бойынша жинақы мәтін жазады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

1) Сәлемдесу (1м)

Сабақ мақсатымен танысады.



Үйге тапсырма

2) Карточкамен жұмыс

Дара, күрделі, негізгі, туынды сөздерді ажыратады.


Үлестірмелі материал

Ой шақыру

3) Жұмбақты шешкізеді, сөйлемдегі сөздерді құрамына қарай талдатады


4) «Ішкі, сыртқы шеңбер» әдісі арқылы өткенді еске түсіреді.

Айдалада көк шатыр, көк шатырда қызыл көзді шал жатыр. (Аспан мен күн)







1) Зат есім нені білдіреді?

2) Зат есімнің сұрағы қандай?

3) Адам, жер-су, кітап, газет-журнал атын білдіретін сөздер қандай есімдер?

4) Бірыңғай затқа берілетін ортақ атау қандай есім?

5) Көзбен көріп, қолмен ұстауға болатын заттар атауы қандай есімдер?

6) Адамның ойлауы нәтижесінде пайда болатын құбылыс, ұғым атаулары қандай есімдер?

7) «Кім?» сұрағына жауап беретін зат есімдер қалай аталады?

8) «Не?» сұрағына жауап беретін зат есімдер қалай аталады?

9) Сын есім нені білдіреді?

10) Сын есімнің сұрағын атаңыз.

11) Сапалық сын есімдер қандай болады?

12) Қатыстық сын есімдер қандай болады?

13) Салыстырмалы шырай қандай жұрнақ арқылы жасалады? Мысал келтіріңіз.

14) Күшейтпелі шырай не арқылы жасалады? Мысал келтіріңіз.

15) Заттанған сын есімдерді қалай анықтауға болады?

16) «Ақ сұр өңді» сын есімі құрамына қарай қандай сын есім?

17) «Байтақ» сөзі құрамына қарай қандай сын есім?

18) «Сабырлы» тұлғасына қарай қандай сын есім?

19) «Жомарт» тұлғасына қарай қандай сын есім?

20) «Кішірек» сөзі қай шырай тұлғасында?









Жұптық жұмыс: бірін-бірі бағалайды. Әр оқушы бағаланады.

9-10 сұрақ – 5б.

7-8 сұрақ – 4б.

5-6 сұрақ – 3б.









Үлестірмелі материал

Мағынаны тану

5) 151-бет 1-тапсырма

Сұрақтарға кезектесіп жауап береді.




6) 151-бет 2-тапсырма

1) Өлеңді оқиды;

2) 1-нұсқадағылар зат есімдерді теріп жазады;

2-нұсқадағылар сын есімдерді теріп жазады.

Зат есім: ақшам, Қанат, ерін, жұлдыз, құс жолы, көл, теңге, Темірқазық, ел, жұмыс, алтын.

Сын есім: ашық, көк, таныс, көбіктей, мөлдір

5 минуттан кейін кімнің қанша сөз дұрыс жазғаны тексеріледі: бірі оқиды, қалғандары тексереді. Әр оқушы өз жұмысын тексереді: Оқыған 2 оқушы және 3 оқушының дәптері тексеріліп бағаланады

оқулық


7) 151-бет 4-тапсырма (жинақы мәтін жазу)

1) Мәтінді тыңдайды;

2) Сұрақтарға жауап береді.

- Халқымыз ежелден неге көңіл аударған?

- Неге халқымыз үшін табиғаттың сырын білу маңызды болған?

- Халқымыз не үшін зеңгір көктің тылсымына терең бойлаған?

- Қорадағы малын қомды ұстау үшін халқымызға қандай білім керек болған?

- Қазақтардың қандай қабілеті еріксіз таңғалдырады?

3) Түсінгендерін 3-5 сөйлем арқылы жазады.

1) Мәтіннің негізгі мазмұнын сақтайды;

2) Сөздер байданысы сақталады;

3) Орфографиялық, пунктуациялық сауаттылық;

5 оқушының жұмысы тексеріледі.

аудиомәтін

Рефлексия

Автор орындығы

Бірнеше оқушы өз жұмысын оқиды.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!