Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    ШҚО ББ Облыстық мамандандырылған IT мектеп-лицейі КММ

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Бөлім:

    «Жақсыдан үйренемін, жаманнан жиренемін»

    Педагогтің аты-жөні:

    Козыбаева А.Г

    Күні:

    10.10.2023ж

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны 26

    Қатыспағандар саны 0

    Сабақтың тақырыбы:

    19. Қаратпа сөз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.3.7.1 қаратпа, сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою;

    3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар қаратпа, сөздерді ажыратады жəне тыныс белгілерін дұрыс қояды, өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды


    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ре

    сур

    тар

    Сабақтың басы

    1 минут


    I.Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу.

    Психологиялық дайындық

    Қазақ тілі өз тілім анам тілім

    Абай Мұхтар сөйлеген дана тілім

    Қастерлейді ұд қызың мәңгі сені

    Болашағың бақытың дара тілің



    1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

    2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады

    .

    Жарайсыңдар!


    7 минут









    II. Үй тапсырмасын сұрау.

    Қайталау

    Өткенді пысықтау.

    1.Мәтіннің бөліктері

    2.Мәтіннің бөліктері арқылы не құрамыз

    3.Мәтіннің түрлері

    4.Мәтіннің түрлерін дәлелдеу






    Үй жұмысын тексертеді.

    Сұрақтарға жауап береді.


    Ауызша мадақтау

    Дескриптор:
    1.Сұрақтарға жауап береді.


    АКТ

    экраннан

    Сабақтың ортасы

    5 минут



    3 минут












    3 мин



















    4 мин
















    1мин


    2мин


    3 мин

    Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

    III. Жаңа тақырып.

    Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

    1- жаттығу.Кестедегі сөйлемдерді салыстыр. Олардың мазмұнына, тыныс белгілеріне назар аудар.

    • Сөйлемдерді салыстыру барысында не байқадың?



    2-жаттығу.Мәтінді мұқият тыңда.


    • Мәтін не туралы? Мәтінге ат қой.

    Мәтін- ағаш туралы.

    Ағаш -тіршілік иесі

    • Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемді тауып оқы. Оған өз ойыңды білдір.

    Жоспар:

    1.Нұржанның ағаштың бұтағын қиюы

    2. Ағашты жарақаттауы.

    3. Бағбанның айтқан сөзі.

    • Мәтіндегі қарамен жазылған сөзге назар аудар. Бұл сөз не үшін қолданылып тұр деп ойлайсың?




    3-жаттығу. Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқы. Қаратпа сөздерді

    тауып, көшіріп жазу

    Қамбар ата бірдеңе істеп отыр.Қасында балалар жүр.

    - Ата, не істеп жатырсыз?

    - Қонағыма үй істеп жатырмын.

    • Мәтінді көшіріп жазып, қаратпа сөздердің астын сыз.

    • Қаратпа сөздің тыныс белгісіне назар аудар.







    Сергіту сәті

    нейрожаттығу

    Мақал –мәтел (жақсыдан үйрен ,жаманнан жирен)

    Сурет бойынша диалог ойлап жұбымен орындау

    Шығармашылық жұмыс


    Кесте бойынша олардың мазмұнына, тыныс белгілеріне назар аударады.

    Сөйлемдерді салыстыру барысында не байқағанын айтады.








    Мәтінді мұқият тыңдайды.

    Мәтінге ат қояды. Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемді тауып оқиды. Оған өз ойынды білдіреді.

    Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрады







    Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқиды. Қаратпа сөздерді

    табады. Мәтінді көшіріп жазып, қаратпа сөздердің астын сызады.

    Қаратпа сөздің тыныс белгісіне назар аударады.





    Іс-қимылмен істейді





    Қима қағаздағы сөзден сөйлем құрау

    Дескриптор:

    1. Кестедегі сөйлемдерді салыстырады.

    2.Олардың мазмұнына, тыныс белгілеріне назар аударады.





    3.Сөйлемдерді салыстыру барысында не байқағанын айтады.

    Дескриптор:

    1.Мәтінді мұқият тыңдайды,

    ат қояды.

    2.Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемді тауып оқиды. Оған өз ойынды білдіреді.

    3.Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрады


    Дескриптор:

    1.Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқиды. Қаратпа сөздерді

    табады.

    2.Мәтінді көшіріп жазып, қаратпа сөздердің астын сызады.

    Қаратпа сөздің тыныс белгісіне назар аударады.






    Дескриптор

    Қима қағаздағы сөзден сөйлем құрайды










    Оқу

    лық



























    дәп

    терге

















    мар

    кер

    А-4

    Сабақтың соңы

    6 мин






    4 минут






    IV.Сабақты қорытындылау

    -Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

    -Жетістік критерийлеріне жеттік пе?

    Тест Wortwal

    Үй тапсырма

    4-жаттығу. ашықхат жазу(қаратпа сөз болуы керек)

    Оқушылардың білімін бағалау

    Рефлексия

    Кері байланыс

    Гугл парақшасын толтыру

    Домбыра аспабына жинаған балдарын қою


    қаратпа сөздерді табады



    Үй тапсырмасын жазады.

    Өздері кері байланыс жасайды.

    Дескриптор

    1.Тақырыпқа қатысты ой түйеді.

    5сұрақ *2балдан



    Балдар жиынтығын қою

    Домбыра аспабымен











































    Білім беру ұйымының атауы

    ШҚО ББ Облыстық мамандандырылған IT мектеп-лицейі КММ

    Пәні:

    математика

    Бөлім:

    Жанды табиғат

    Педагогтің аты-жөні:

    Козыбаева А.Г

    Күні:

    15.09.2023ж

    Сыныбы:3

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Тақырыбы

    10. Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері

    Оқу мақсаты

    3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау

    3.1.2.8 үш таңбалы сандарды жазбаша қ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Козыбаева Альмира Галымбеккызы
    30 Қазан 2023
    409
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ тілі:тақырыбы Қаратпа сөз

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ тілі:тақырыбы Қаратпа сөз

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қаратпа сөз.Сөйлемдегі орны мен тыныс белгілерін түсіндіру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    ШҚО ББ Облыстық мамандандырылған IT мектеп-лицейі КММ

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Бөлім:

    «Жақсыдан үйренемін, жаманнан жиренемін»

    Педагогтің аты-жөні:

    Козыбаева А.Г

    Күні:

    10.10.2023ж

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны 26

    Қатыспағандар саны 0

    Сабақтың тақырыбы:

    19. Қаратпа сөз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.3.7.1 қаратпа, сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою;

    3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар қаратпа, сөздерді ажыратады жəне тыныс белгілерін дұрыс қояды, өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды


    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ре

    сур

    тар

    Сабақтың басы

    1 минут


    I.Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу.

    Психологиялық дайындық

    Қазақ тілі өз тілім анам тілім

    Абай Мұхтар сөйлеген дана тілім

    Қастерлейді ұд қызың мәңгі сені

    Болашағың бақытың дара тілің



    1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

    2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады

    .

    Жарайсыңдар!


    7 минут









    II. Үй тапсырмасын сұрау.

    Қайталау

    Өткенді пысықтау.

    1.Мәтіннің бөліктері

    2.Мәтіннің бөліктері арқылы не құрамыз

    3.Мәтіннің түрлері

    4.Мәтіннің түрлерін дәлелдеу






    Үй жұмысын тексертеді.

    Сұрақтарға жауап береді.


    Ауызша мадақтау

    Дескриптор:
    1.Сұрақтарға жауап береді.


    АКТ

    экраннан

    Сабақтың ортасы

    5 минут



    3 минут












    3 мин



















    4 мин
















    1мин


    2мин


    3 мин

    Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

    III. Жаңа тақырып.

    Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

    1- жаттығу.Кестедегі сөйлемдерді салыстыр. Олардың мазмұнына, тыныс белгілеріне назар аудар.

    • Сөйлемдерді салыстыру барысында не байқадың?



    2-жаттығу.Мәтінді мұқият тыңда.


    • Мәтін не туралы? Мәтінге ат қой.

    Мәтін- ағаш туралы.

    Ағаш -тіршілік иесі

    • Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемді тауып оқы. Оған өз ойыңды білдір.

    Жоспар:

    1.Нұржанның ағаштың бұтағын қиюы

    2. Ағашты жарақаттауы.

    3. Бағбанның айтқан сөзі.

    • Мәтіндегі қарамен жазылған сөзге назар аудар. Бұл сөз не үшін қолданылып тұр деп ойлайсың?




    3-жаттығу. Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқы. Қаратпа сөздерді

    тауып, көшіріп жазу

    Қамбар ата бірдеңе істеп отыр.Қасында балалар жүр.

    - Ата, не істеп жатырсыз?

    - Қонағыма үй істеп жатырмын.

    • Мәтінді көшіріп жазып, қаратпа сөздердің астын сыз.

    • Қаратпа сөздің тыныс белгісіне назар аудар.







    Сергіту сәті

    нейрожаттығу

    Мақал –мәтел (жақсыдан үйрен ,жаманнан жирен)

    Сурет бойынша диалог ойлап жұбымен орындау

    Шығармашылық жұмыс


    Кесте бойынша олардың мазмұнына, тыныс белгілеріне назар аударады.

    Сөйлемдерді салыстыру барысында не байқағанын айтады.








    Мәтінді мұқият тыңдайды.

    Мәтінге ат қояды. Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемді тауып оқиды. Оған өз ойынды білдіреді.

    Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрады







    Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқиды. Қаратпа сөздерді

    табады. Мәтінді көшіріп жазып, қаратпа сөздердің астын сызады.

    Қаратпа сөздің тыныс белгісіне назар аударады.





    Іс-қимылмен істейді





    Қима қағаздағы сөзден сөйлем құрау

    Дескриптор:

    1. Кестедегі сөйлемдерді салыстырады.

    2.Олардың мазмұнына, тыныс белгілеріне назар аударады.





    3.Сөйлемдерді салыстыру барысында не байқағанын айтады.

    Дескриптор:

    1.Мәтінді мұқият тыңдайды,

    ат қояды.

    2.Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемді тауып оқиды. Оған өз ойынды білдіреді.

    3.Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрады


    Дескриптор:

    1.Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқиды. Қаратпа сөздерді

    табады.

    2.Мәтінді көшіріп жазып, қаратпа сөздердің астын сызады.

    Қаратпа сөздің тыныс белгісіне назар аударады.






    Дескриптор

    Қима қағаздағы сөзден сөйлем құрайды










    Оқу

    лық



























    дәп

    терге

















    мар

    кер

    А-4

    Сабақтың соңы

    6 мин






    4 минут






    IV.Сабақты қорытындылау

    -Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

    -Жетістік критерийлеріне жеттік пе?

    Тест Wortwal

    Үй тапсырма

    4-жаттығу. ашықхат жазу(қаратпа сөз болуы керек)

    Оқушылардың білімін бағалау

    Рефлексия

    Кері байланыс

    Гугл парақшасын толтыру

    Домбыра аспабына жинаған балдарын қою


    қаратпа сөздерді табады



    Үй тапсырмасын жазады.

    Өздері кері байланыс жасайды.

    Дескриптор

    1.Тақырыпқа қатысты ой түйеді.

    5сұрақ *2балдан



    Балдар жиынтығын қою

    Домбыра аспабымен











































    Білім беру ұйымының атауы

    ШҚО ББ Облыстық мамандандырылған IT мектеп-лицейі КММ

    Пәні:

    математика

    Бөлім:

    Жанды табиғат

    Педагогтің аты-жөні:

    Козыбаева А.Г

    Күні:

    15.09.2023ж

    Сыныбы:3

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Тақырыбы

    10. Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері

    Оқу мақсаты

    3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау

    3.1.2.8 үш таңбалы сандарды жазбаша қ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 3 сынып
    30.10.2023
    409
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Козыбаева Альмира Галымбеккызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации