Материалдар / Қазақ ұлттық мемлекетінің құрылуының алғышарттары, Керей мен Жәнібектің қызметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ ұлттық мемлекетінің құрылуының алғышарттары, Керей мен Жәнібектің қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
406
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




«Бекітемін»__________ Қазақстан тарихы

Сыныбы: 7

Күні:


Сабақтың тақырыбы


§40. Қазақ ұлттық мемлекетінің құрылуының алғышарттары, Керей мен Жәнібектің қызметі.


Мақсаты



Ру- тайпалармен бірігу, тыныштықта өмір сүру үшін қазақ жеріндегі ру- тайпалардың бір жерге шоғырлануының маңыздылығын дәлелдеу.


Күтілетін нәтижелер



А. Қазақ ұлттық мемлекетінің құрылуының алғышарттарын саралап, Керей мен Жәнібектің қызметін

біледі.

В. Қазақ хандығы құрылуының алғышарттарының бірі- сол кездегі Қазақстан жеріндегі екі мемлекеттің

(Әбілқайыр хандығы мен Моғолстан хандығының) ішкі- сыртқы жағдайындағы оқиғаларды анықтайды.

С. Хандықтарының мемлекеттік құрылымынан негізгі айырмашылығы- Қазақ хандығы жаулап алушылық нәтижесінде құрылмағанын, жергілікті экономикалық, этникалық негіздерден шыққанын зерделейді.иажаулаылық


Керекті жабдықтар



Қазақстан тарихы /С. Жолдасов Алматы «Атамұра» 2012/, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фламастер, Бейне роликтер, карта, тірек- сызба .


Сабақ барысы:


Сабақ кезеңдері

Уақыты


Мұғалім әрекеті


 Оқушы әрекеті

Кіріспе




5мин






Ұйымдастыру. Амандасу.

Оқушыларды тренинг арқылы топқа бөлемін.


«Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұрау .





Топқа бөлуде жаңа сабақтағы негізгі ұғымдарды пайдалану,

«Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасына жауап береді.

Деңгейлік сұрақтарға жауап беріп және сыныптастарына қойылған сұрақтарды саралай отырып өз білімінің қаншалықты деңгейде екенін «Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы біліп, өзін өзі бағалайды.

Тұсаукесер





5 мин








Табыс критерийлері:

А. Қазақ ұлттық мемлекетінің құрылуының алғышарттарын саралап, Керей мен Жәнібектің қызметін білу.

В. Қазақ хандығы құрылуының алғышарттарының бірі- сол кездегі Қазақстан жеріндегі екі мемлекеттің (Әбілқайыр хандығы мен Моғолстан хандығының) ішкі- сыртқы жағдайындағы оқиғаларды анықтау.

С. Хандықтарының мемлекеттік құрылымынан негізгі айырмашылығы- Қазақ хандығы жаулап алушылық нәтижесінде құрылмағанын, жергілікті экономикалық, этникалық негіздерден шыққанын зерделеу.иажаулаылық

Бейне фильмнен үзінді,





Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.

Негізгі бөлім





25мин










«Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру .

Постер шығару.

Жаңа тақырыпты оқып үйрену үшін жеке оқуға уақыт беру.

Оқып болғаннан кейін әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу.

Бағалау критерилерін тарату.

Постер қорғау.

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.



Картамен жұмыс.


Топтар оқулық материалдарынан және қосымша мәліметтерден алған мәліметтерін қосып постер құрады.

Құрып болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды.

Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.

Постерді бағалау критерилері:

Тақырып мазмұнының ашылуы

Безендірілуі

Шығармашылығы

Қорытынды





10 мин

«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.



«Блоб ағашы» арқылы кері байланыс жасау.


Табыс критерийлері:


табыс критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау.


Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!