Қазақ вундеркиндтері. Олар
кімдер және қандай жетістікке қол
жеткізді?
Мақсаты: Тәрбиеленушілерді
Қазақстанда ғана емес, өз Отанына даңқ әкелген балалардың
өмірбаяндарымен таныстыру. Балалардың бойында білім алуға, алға
ұмтылуға, ізденуге деген құштарлықтарын ояту. Уақыттарын тиімді
пайдалануға, зерек, талапты болуға, бойларында өз-өздеріне деген
сенімділікті, бастаған істерін соңына дейін жеткізуге
тәрбиелеу.
-
Қайырлы күн,
балалар!
-
Көңіл-күйлерің қалай? Шаттық
шеңберіне шығайық! Слайд 1
-
Бүгін қандай тақырыпта әңгіме
жүргіземіз, жұмбақ арқылы табайық. Слайд
2

-Жарайсыңдар!
Жауаптары,Слайд3.

Бүгінгі тақырыбымыз экранға
назар аударыңдар:

Әр адамның өмірінде өмірдің
қиын сәттерін жарықтандыруға көмектесетін, ғылым, өнер, табиғат
әлемімен, адамдар әлемімен жақындастыратын, өмірдің мәнін табуға
көмектесетін айналысатын істері болады.
Вундеркиндтер бала кезінен
белгілі бір салада ерекше қабілеті мен талантын танытады. Ғалымдар
мұндай феноменнің нақты себептерін түсіндіре алмай келеді. Әлемді
мойындатқан, түрлі жарыста жеңіске жеткен, ерекше ғылыми жаңалық
ашқан отандық таланттар туралы естіп жатамыз. Олар кімдер екен?
Ерекшелерімен танысайық!

1987 жылы БАҚ вундеркинд қазақ
баласы туралы жарыса жазды. Сол кезде сенсацияға айналған, 14
жасында мектеп бітіріп, студент атанған жасөспірім Арыстанбек
Нұрмаханов еді. Ол 3-сыныпта бір апта ішінде неміс, француз, испан,
португал, жапон, ағылшын, қытай тілдерінде жоғары деңгейде сөйлей
алатын болған. 3 жасқа келмей әріп танып, 4 жасымда көбейту
кестесін жаттап алдым», — дейді ол.
Арыстанбек Нұрмаханов мектепке
ел қатарлы 6 жасында барған. Ұстаздардың берген тапсырмасын бірден
орындап тастайтындықтан, мектеп озат оқушыны жоғары сыныпқа
ауыстыруды жөн көрген.
Бекзада Байдалы 2009 жылы
өмірге келген. 7 aйлығында тілі шығып, 2 жасынан әріп танып, кітап
оқи бастаған. Бекзада қатарластарымен бірге 7 жасқа толғанда мектеп
табалдырығын аттаған.

-Балалар, бүгінгі тақырып
ұнады ма? Бұлар да тура сендердей балалар.
- Сендерде осындай
жетістіктерге жету үшін қандай болуларың керек? (әр баланың
жауаптарын тыңдау, бағыт, кеңес беру)
- Кім қандай үйірмелерге
барады, ол нені дамытуға көмектеседі?
-Балалар барлықтарыңа,
тәртіпті, тәрбиелі, белсенді, ізденімпаз оқушы болуларыңды
тілеймін! Талаптарың таудай болсын!
- Белсенді қатысқандарың үшін,
рақмет!