Материалдар / Қазақ вундеркиндтері. Олар кімдер және қандай жетістікке қол жеткізді?

Қазақ вундеркиндтері. Олар кімдер және қандай жетістікке қол жеткізді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиеленушілерді Қазақстанда ғана емес, өз Отанына даңқ әкелген балалардың өмірбаяндарымен таныстыру. Балалардың бойында білім алуға, алға ұмтылуға, ізденуге деген құштарлықтарын ояту. Уақыттарын тиімді пайдалануға, зерек, талапты болуға, бойларында өз-өздеріне деген сенімділікті, бастаған істерін соңына дейін жеткізуге тәрбиелеу.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақ вундеркиндтері. Олар кімдер және қандай жетістікке қол жеткізді?


Мақсаты: Тәрбиеленушілерді Қазақстанда ғана емес, өз Отанына даңқ әкелген балалардың өмірбаяндарымен таныстыру. Балалардың бойында білім алуға, алға ұмтылуға, ізденуге деген құштарлықтарын ояту. Уақыттарын тиімді пайдалануға, зерек, талапты болуға, бойларында өз-өздеріне деген сенімділікті, бастаған істерін соңына дейін жеткізуге тәрбиелеу.

  • Қайырлы күн, балалар!

  • Көңіл-күйлерің қалай? Шаттық шеңберіне шығайық! Слайд 1

  • Бүгін қандай тақырыпта әңгіме жүргіземіз, жұмбақ арқылы табайық. Слайд 2

-Жарайсыңдар! Жауаптары,Слайд3.

Бүгінгі тақырыбымыз экранға назар аударыңдар: Shape1

Әр адамның өмірінде өмірдің қиын сәттерін жарықтандыруға көмектесетін, ғылым, өнер, табиғат әлемімен, адамдар әлемімен жақындастыратын, өмірдің мәнін табуға көмектесетін айналысатын істері болады.

Вундеркиндтер бала кезінен белгілі бір салада ерекше қабілеті мен талантын танытады. Ғалымдар мұндай феноменнің нақты себептерін түсіндіре алмай келеді. Әлемді мойындатқан, түрлі жарыста жеңіске жеткен, ерекше ғылыми жаңалық ашқан отандық таланттар туралы естіп жатамыз. Олар кімдер екен? Ерекшелерімен танысайық!

1987 жылы БАҚ вундеркинд қазақ баласы туралы жарыса жазды. Сол кезде сенсацияға айналған, 14 жасында мектеп бітіріп, студент атанған жасөспірім Арыстанбек Нұрмаханов еді. Ол 3-сыныпта бір апта ішінде неміс, француз, испан, португал, жапон, ағылшын, қытай тілдерінде жоғары деңгейде сөйлей алатын болған. 3 жасқа келмей әріп танып, 4 жасымда көбейту кестесін жаттап алдым», — дейді ол.

Арыстанбек Нұрмаханов мектепке ел қатарлы 6 жасында барған. Ұстаздардың берген тапсырмасын бірден орындап тастайтындықтан, мектеп озат оқушыны жоғары сыныпқа ауыстыруды жөн көрген.

Бекзада Байдалы 2009 жылы өмірге келген. 7 aйлығында тілі шығып, 2 жасынан әріп танып, кітап оқи бастаған. Бекзада қатарластарымен бірге 7 жасқа толғанда мектеп табалдырығын аттаған.

















Shape2 Shape3

-Балалар, бүгінгі тақырып ұнады ма? Бұлар да тура сендердей балалар.

- Сендерде осындай жетістіктерге жету үшін қандай болуларың керек? (әр баланың жауаптарын тыңдау, бағыт, кеңес беру)

- Кім қандай үйірмелерге барады, ол нені дамытуға көмектеседі?

-Балалар барлықтарыңа, тәртіпті, тәрбиелі, белсенді, ізденімпаз оқушы болуларыңды тілеймін! Талаптарың таудай болсын!

- Белсенді қатысқандарың үшін, рақмет!

ЖИ арқылы жасау
21 Желтоқсан 2024
294
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі