Қазақсанның аймақ геоэкономикалық жағдайы мен әлеуеті

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Қазақсанның аймақ геоэкономикалық жағдайы мен әлеуеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан аймақтарын шаруашылығының салалық және аумақтық құрылымы мен экономикалық даму көрсеткіштері бойынша салыстырып талдайды;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін________________________

Қазақстанның Оқу – ағарту министрлігі

_____________________________________

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы мен әлеуеті

(Сабақтың тақырыбы)

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

География

Бөлім:

4.1 Геоэкономика негіздері

Педагогтің аты – жөні:


Күні:


Сынып: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы мен әлеуеті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

11.4.1.1 - Қазақстан аймақтарын шаруашылығының салалық және аумақтық құрылымы мен экономикалық даму көрсеткіштері бойынша салыстырып талдау;

Сабақтың мақсаты

Қазақстан аймақтарын шаруашылығының салалық және аумақтық құрылымы мен экономикалық даму көрсеткіштері бойынша салыстырып талдайды;

Құндылықты дарыту

Заң және тәртіп

Аптаның дәйек сөзі

«Талап бар жерде тәртіп бар»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің іс - әрекеті

Білім алушының іс - әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин




3 мин













3 мин

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару

Апта дәйек сөзі

«Талап бар жерде тәртіп бар»

Әйгілі спортшылардың мансабы бойынша мысалдар келтіріледі және олардың жетістікке жетуінде қандай талаптар қойғанына тоқталады

  • Х.Нурмагамедов

  • К.Роналду

  • Е.Сметов


Үй жұмысы

«Сәйкестендіру» әдісі

Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды


Оқушылар әйгілі спортшылардың жетістікке жетердегі талап пен тәртіпке бағынуы жетістікке жетуі туралы тоқталады



Оқушылар өткен тарау тақырыптары бойынша сұрақтарды сәйкестендіреді

(ҚБ) мұғалім

1-10 балл аралығында бағалайды















Дескриптор:

Жалпы – 2 балл:

Табиғатты пайдалану және геоэкология тарауы бойынша сұрақтарға жауап береді



















https://wordwall.net/ru/resource/32483261


Сабақтың ортасы

2 мин





3 мин








10 мин












10 мин












10 мин

Жаңа сабақ

«Суреттер сөйлейді» әдісі

  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болуы мүмкін балалар?


Мағынаны тану

Бейнеролик: Қазақстанның экономикасы

  • Қазақстанның экономикасы қандай?

  • Даму жолы қандай? Қандай салалар басым?


  1. Тапсырма ЖИ көмегімен

(ЖТ)Жеке жұмыс

Венн диаграммасы

  • Қазақстанның экономикалық аудандарының маманданған салалары бойынша салыстырады. (Өз таңдауы бойынша)

Критерий

Батыс ЭА

Орталық ЭА

Маманданған саласы



Қосарланған салалары



Ұқсастықтары




  1. Тапсырма (ФС) тапсырмасы

(ЖТ)Жеке жұмыс

StatGov.kz сайтының мәліметін пайдаланып облыстардың Өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуының қысқаша қорытындыларын таныстыру. Өз таңдауыз бойынша. 2024 ж

  • Халық саны мен көші қоны

  • Салалық статистикасы

  • Еңбек және табыс

  • Экономикасы


  1. Тапсырма

(ЖТ)Жеке тапсырма

Талқылау сұрақтары

Ғаламтор көмегімен анықтаңыз

  • Қазақстанның ЖІӨ құрылымын дамыған елдермен салыстыру

  • Қазақстан аймақтандыру саясаты немен байланысты

  • Экономиканы аймақтандыру әрқашан оң нәтиже береме?

  • Республиканың ЖАӨ – дегі жекелеген облыстардың артта қалуы немен байланысты

Оқушыларға суреттер сөйлейді әдісі арқылы тақырыпты анықтайды




Бейнероликті қарайды.

Қазақстанның экономикасын талдайды


Оқушылар Қазақстанның экономикалық аудандарын маманданған саласы бойынша салыстырады





Оқушылар Қазақстан облыстарының әлеуметтік – экономикалық дамуының қысқаша қорытындыларын таныстырады




Оқушылар талқылау сұрақтарына жауаптар айтып талдайды

«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.












Дескриптор:

Жалпы 3 – балл:

1.Батыс ЭА маманданған саласын сипаттайды

2.Орталық ЭА маманданған саласын сипаттайды

3.Ұқсастықтарын атайды


Дескриптор:

Жалпы 3 – балл:

1.Өңірдік әлеуметтік – экономикалық дамуын таныстарады.






Дескриптор:

Жалпы 2 – балл:

1.Сұрақтарды талдайды










https://youtu.be/rWgOn21rKcg?si=Z1YvGPK6EDB05Gyd


https://openai.com/


Оқулық









https://stat.gov.kz/region/










https://openai.com/


Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс

«3 себеп» әдісі

Оқушылар бүгінгі сабақты түсінгендігі жөнінде 3 дәлел келтіреді

Үйге тапсырма

Мектеп баспасы 2024 жыл §35 – 36 - 37


Оқушы жаңа тақырыпты қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс орнатады

Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты

1 – 10 балл аралығында бағалайды




Үй жұмысы жауаптары

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2025
151
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі