«Қазақстан-2050» - Мәңгілік Елге бастайтын ең абыройлы жол

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Қазақстан-2050» - Мәңгілік Елге бастайтын ең абыройлы жол

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қазақстан-2050» - Мәңгілік Елге бастайтын ең абыройлы жол тақырыбында күнделікті сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

1-бөлім. Мәңгілік Ел – мұратым. Стилистика

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

2.09.25

Сынып: 9 қазақ тілі

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

«Қазақстан-2050» - Мәңгілік Елге бастайтын ең абыройлы жол

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру;9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

Сабақтың мақсаты:

«Қазақстан-2050» стратегиясы туралы мәтінді түсініп, сұрақтарға болжаммен жауап береді, кейін жауаптарын түпнұсқамен салыстырады.Мақала құрылымы мен ресімделуіне қарай оның жанрлық ерекшелігін анықтайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі

5минут

І Ұйымдастыру кезеңі : Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру Отансүйгіштік, азаматтық жауапкершілік.Ел болашағына сеніммен қарау,еңбексүйгіштік құндылықтары туралы айту II Қызығушылықты ояту:Сұрақтар: «Қазақстан-2050» стратегиясы туралы не білесіңдер?«Мәңгілік Ел» ұғымын қалай түсінесіңдер? (Оқушылардың болжам жауаптары тыңдалады, сыныпта шағын пікірталас ұйымдастырылады)

-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

Оқулық, топтама


https://chatgpt.com/

Сабақтың ортасы

2.Жаңа сабақты меңгерту



5минут


Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

1. Мәтінмен жұмыс (түсіну және болжам) Мәтіннің бір бөлігін мұғалім дауыстап оқиды немесе оқушылар топпен оқиды.

Сұрақтар үлгісі:1.Қазақстан-2050 стратегиясы қандай мақсаттарды көздейді?2.«Мәңгілік Ел» идеясы қай құндылықтарға негізделеді? 3.Мақалада қандай болашаққа сенім білдіріледі?4.Елбасымыз жастарға қандай сенім артады?5.Стратегияның негізгі басым бағыттары қандай?

Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.Бастапқы болжамдарын мәтіндегі нақты жауаптармен салыстырады

Бағалау критерийі: Мәтін мазмұнына сәйкес сұрақтарға болжам жасайды және нақты жауаптармен салыстырады.Мақаланың құрылымдық бөліктерін (кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды) ажыратады.Мақаланың жанрын анықтап, дәлел келтіреді.


Ойлау дағдысының деңгейі: білу, түсіну

Оқулық



Бағалау парқша

сы




Жаңа сабақты меңгергенін тексеру


10минут

1-тапсырма.Жұппен жұмыс.Мәтін мазмұны бойынша болжам жасап, түпнұсқамен салыстыр. Тапсырма атауы: «Болжап көр!» Нұсқаулық:Оларға «Қазақстан-2050» стратегиясына қатысты алдын ала дайындалған 5 сұрақ беріледі.
Сұрақтар үлгісі: 1.Қазақстан 2050 жылға дейін қандай мақсаттарға жетуді көздейді? 2.Мәңгілік Ел идеясының мағынасы неде? 3.Қандай ұлттық құндылықтар баса айтылады?

1-тапсырмада

оқушылар жұппен жұмыс істейді. Мәтінді оқымай тұрып, сұрақтарға болжаммен жауап береді.
Содан кейін мәтінмен танысып, нақты жауаппен салыстырады.


Дескриптор:

cұраққа болжам жасайды;

1

мәтіннен нақты жауап тауып, салыстырады;

1

ұқсастық пен айырмашылық ты дәл атап көрсетеді;

1

Жалпы балл- 3 Кері байланыс

Оқулық

https://yandex.kz/video/preview/1574869666327125600

Бағалау парқша сы


10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

2-тапсырма. Мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырат.
Тапсырма атауы: «Мақаланы бөл, жанрын тап!»
1.Мақсаты не? 2.Қандай тілдік ерекшелік бар? 3.Автор не айтқысы келеді?



2-тапсырмада әр топқа мақаланың белгілі бір бөлімі (кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды) беріледі.
Әр топ өз бөлігін талдайды: Соңында 3 топ бірігіп, мақаланың құрылымын толық құрастырып, оның
публицистикалық жанрға жататынын дәлелдеп шығады.

Дескриптор:

мәтін құрылымын дұрыс анықтайды;

1

тілдік, мазмұндық ерекшеліктерді табады;

1

Жалпы балл-2 Кері байланыс

Оқулық


Бағалау парқша сы


https://chatgpt.com/

10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

3-тапсырма. Жеке жұмыс. Мәтіннің мазмұнын терең түсініп, жеке көзқарасыңды білдір. Тапсырма атауы: «Менің ойым» Мысал бағыттар:Білім мен ғылым.Жастар саясаты.Ұлттық бірлік пен татулық.Мемлекеттік тіл және мәдениет Саралау тапсырмасы:Мәтіннің мазмұнын түсініп, жеке көзқарасыңды 3 сөйлеммен білдіріп көр.

3-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Оқушы «Қазақстан-2050» стратегиясының бір бағытын таңдап, сол туралы қысқаша жеке пікір жазады (8–10 сөйлем).


Дескриптор:

мәтін мазмұнын түсініп жазады;

1

жеке көзқарасын білдіреді;

1

нақты және дәйекті пікір айтады;

1

терминдерді орынды қолданады;

1

мәтіндегі негізгі идеяны өз пікірінде қолдана алады;

1

Жалпы балл-5

Оқулық, топтама


Бағалау

парақша

Сабақтың соңы

3.Қорытын-дылау кезеңі


5минут



«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді.

Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру

«Қазақстан-2050» стратегиясы және «Мәңгілік Ел» идеясы негізінде болашақтағы Қазақстан туралы эссе (100–150 сөз) жазады.

Рефлексия "3–2–1" әдісі (жеке түрде):3 жаңа ақпарат білдім.2 өзіммен байланыстыра алдым.1 сұрақ туындады

Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін сұрақтарға жауап береді.

Үйге тапсырма алады.

Рефлексия . "3–2–1" әдісі арқылы рефлексия жасайды.

Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.



1-10 балл қойылады


әлеуметтік желі

оқулық





Бағалау парақша-сы



Тексерген:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.10.2025
49
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі