Пән | Қазақстан тарихы |
КҮНІ: |
|
СЫНЫП: | 9 «А,Ә,Б,В,Г» |
Сабақтың тақырыбы | «Қазақстан 2050 стратегиясы» |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | «Қазақстан 2050 стратегиясы» танысады.«Қазақстан 2050 стратегиясы» танысады,талдайдыҚазақстан Республикасын дамытудың ұзақ мерзімді бағдарламаларымен танысады,талдайды |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: «Қазақстан 2050 стратегиясы» танысады.«Қазақстан 2050 стратегиясы» танысады,талдайдыҚазақстан Республикасын дамытудың ұзақ мерзімді бағдарламаларымен танысады,талдайды |
| Оқушылардың басым бөлігі:«Қазақстан 2050 стратегиясы» танысады. «Қазақстан 2050 стратегиясы» танысады,талдайдыҚазақстан Республикасын дамытудың ұзақ мерзімді бағдарламаларымен танысады,талдайды |
| Кейбір оқушылар: «Қазақстан 2050 стратегиясы» танысады.«Қазақстан 2050 стратегиясы» танысады,талдайдыҚазақстан Республикасын дамытудың ұзақ мерзімді бағдарламаларымен танысады,талдайды |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Конституциялық заңдар мен нормалардың сақталуына кім кепіл болады? |
| Негізгі сөздер мен терминдер:Конституция,кеңес,құрылтай,форум, Ассамблея,прагматизм,инновация,интеграция,жолдау,мақсат |
| Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Президенттің жыл сайынғы Қазақстан халқына Жолдауларының мәні мен мазмұны неде? |
| Талқылауға арналған тармақтар: Қазақстанда Кеңестер жаппай өзін-өзі қай жылы таратты? |
| «Қазақстан 2050 стратегиясы» мәні неде? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: «Қазақстан 2050 стратегиясы» тақырыбына реферат жазу |
Алдыңғы оқу | «Қазақстан 2050 стратегиясы» |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған тапсырмалар(төменде жоспарланған тапсырмалармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар
|
Басталуы(Кіріспе)10мин | 1.Ұйымдастыру кезеңіа) Оқушылармен сәлемдесу;б) оқушыларды түгендеу;в) жұмыс орнының сабаққа дайындығын тексеру; г) оқушылардың көңілін сабаққа аудару. 2. Қызығушылықты ояту: «Сұрақ қою,қайта бағыттап қою» ойыны арқылы сабақты ашу3. Үй жұмысын тексеру-Кәне, тексеріп өтейік.(оқушылардан үйге берілген тапсырманы сұрау)-Жарайсыңдар! |
Сызбанұсқалар,тірек сызбалар суреттер
|
| -Біз нені еске түсірдік?-Бүгінгі сабағымыз: «Қазақстан 2050 стратегиясы»деп аталады |
|
Негізгі бөлім25мин | 5.Жаңа сабақ: «Қазақстан 2050 стратегиясы» 1)Тақырыппен таныстыру,жалпы шолу2)Оқулықпен жұмыс: « Түсін,талда, жеткіз»4) Арнайы тапсырмалармен жұмысӘр тақырыпшаға тоқталып талқылау,қорытынды ой түюСыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Президенттің жыл сайынғы Қазақстан халқына Жолдауларының мәні мен мазмұны неде? Талқылауға арналған тармақтар: Қазақстанда Кеңестер жаппай өзін-өзі қай жылы таратты?«Қазақстан 2050 стратегиясы» мәні неде??Кестемен жұмысЖылдармен жұмыс.( функцианалдық сауаттылығын арттыру) |
Сызбанұсқалар,тірек сызбалар суреттер
|
Қорытынды8 мин | 7.Сабақты қорытындылау мақсатында « Балама тест» жұмыс жүргізу.Үйге тапсырма: «Қазақстан 2050 стратегиясы» тақырыбын оқу Жазылым бойынша ұсыныстар: «Қазақстан 2050 стратегиясы» тақырыбына реферат жазу 8.Кері байланыс: Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды. 1.Сіз бүгін нені білдіңіз?2.Сіз үшін не құнды болды?3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты?Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды.Оқушылардын кері байланысты "Нені білемін"?, "Нені білдім" , "Нені білгім келеді ? " |
|
Қосымша ақпарат: картамен жұмыс |
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және қорғау ережелеріАКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Жылдармен жұмыс .Шығармашылық жұмыспен шұғылдану арқылы оқушы жан-жақты ізденісте болады. Оқулықтан тыс жаңа дүниемен таныса отырып, шығармашылық қабілеті артады | Топтық бағалау. Өзін-өзі бағалау. | Дүниежүзі тарихы және география,әдебиет Интербелсенді тақта. Тақырыпты оқу барысында оқушылар жаңа мәліметтер алады есте сақтау қабілеттері артады. |
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
|
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|