Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
«Идеялар генерациясы» әдісімен
арқылы коллаж ұсынып, сыныптық талқылау
ұйымдастыру
Ой түрткі
сұрақтар:
-стратегия терминін қалай
түсінесіз?
-стратегияларды қабылдау неге
керек?
-Қазақстандағы экономиканы
дамытуға бағытталған стратегияларды атаңыз және олар қалай жүзеге
асырылуда?
-Қазақстанның экономикасын
өндіруші деңгейден өңдеуші дәрежесіне жеткізу үшін не істеу керек
деп ойлайсыз?
|
Оқушылар өз жауаптарын
ұсынады
ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан
шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын,
мінез-құлқы жайлы балалардың тобына
орналастыру
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Қазақстан тарихы. – Алматы.
Атамұра. 2010ж. 5
том.
Стратегия-2030 (аралық
қорытындылар): https://www.youtube.com/watch?v=OHe4oT-n5z0
|
Жаңа
білім
|
Тапсырма 1
: «Қазақстан – 2030» даму
стратегиясының
басымдықтарын
талқылаңыз.
Топқа
бөлу:
1-топ: ұлттық
қауіпсіздік
2-топ:ішкі саяси тұрақтылық пен қоғамның
топтасуы
3-топ:
шетел инвестициялары мен iшкi жинақталымдардың деңгейi
жоғары ашық нарықтық экономикаға негiзделген экономикалық
өсу
4-топ:
Қазақстан Азаматтарының денсаулығы, білімі мен
әл-ауқаты
5-топ:
энергетика
ресурстары
6-топ:
инфрақұрылым
7-топ:
кәсіби
мемлекет
ЕББҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп
көрсетіп беріледі.
Кесте:«Қазақстан - 2030»
стратегиясының
басымдықтары
Стратегия
басымдығы
|
Мысалы, кәсіби
мемлекет
|
Осы басымдықтың маңыздылығы
қандай?
|
|
Осы басымдықты тағайындау
мақсаты неде?
|
|
Осы басымдық бойынша қандай
проблемалар бар және олар қалай
шешілуде?
|
|
Осы басымдықты дамытуға
қатысты сенің ұсынысың
қандай?
|
|
Таратпа материалдарын ұсыну
(ықшамдалған мәтін
негізінде):
1)
«Қазақстан - 2030»
Стратегиясының
қорытындысы;
ЕББҚ оқушы (көру және есту қабілеті
төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша
ұсынады.
Тапсырма
2: «Қазақстан – 2030» даму
стратегиясының қорытындысына талдау
жүргізіңіз.
«Қазақстан - 2030»
Стратегиясы көрсеткіштерінің оң және
толықтыратын көрсеткіштеріне нақты аргументтерді келтіру арқылы
объективті талдау жүргізіп, даму бағыттарына сәйкес ұсыныстар
береді.
ЕББҚ оқушыға тапсырмаларды
орындау үшін уақытты шектемелмей, оқушы жазуын соңына дейін
бітіруіне мүмкіндіктер
жасалады.
|
Оқушылар топқа бөліп,
«Қазақстан – 2030» стратегиясының басымдықтарын ұсынып, кестедегі
сұрақтар бойынша талдау
жүргізеді.
Оқушылар «Қазақстан – 2030» даму
стратегиясының қорытынды статистикасына талдау
жүргізеді
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Бағалау
критерийлері: «Қазақстан – 2030» даму
стратегиясының басымдықтарын талқылап, көзқарастарын нақты
аргументтер арқылы
дәлелдейді.
Бағалау
критерийлері: «Қазақстан – 2030» даму
стратегиясының қорытындысына талдау
жүргізеді.
ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша
қалаған сұрағына жазбаша жауап
жазады.ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы
қолдау көрсетіледі.
|
2030 стратегиясының
мәтіні:
https://kk.wikipedia.org/wiki/Қазақстан_2030
«Қазақстан - 2030»
қорытындысы.
https://pdnr.ru/d45248.html
https://www.stud24.ru/geography/azastan2030-strategiyasyna-saraptama/481201-1835490-page1.html
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
Үйге
тапсырма
Қазақстан – 2030
стратегиясы – мемлекет дамуындағы жаңа
кезең
ЕББҚ оқушы көмекші карточкалар арқылы қысқа,нақты
жауапты қажет ететін сұрақтарға жазбаша жауап
береді.
Кері
байланыс
Ойды
жалға....
«Қазақстан - 2030»
стратегиясының қорытындылары шын мәнінде _________деңгейге
жеткізді.
Себебі, ____________________
бұл пікіріме дәлел бола
алады.
Сондықтан да, өз кезегінде
«Қазақстан-2050» стратегиясын қабылдау _______________ деп
санаймын
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
«Ең үздік
жауап»
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
Ақпараттық
карточка
Назарбаев Н. Ә. Тәуелсіздік
белестері. – Алматы,
2003
Назарбаев Н. Ә. Ғасырлар
тоғысында. – Алматы: Өнер,
1996
|