Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Қазақстан - дінаралық татулық орнаған ел» ашык сабак
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: 15.10.2018 |
«Оралхан Бөкей атындағы №44
лицейі» |
|||||
9 «Ж» |
|
|
||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
Зайырлы, толеранттылық, дін, діни конфессионалдық жағдай, , ұлтаралық және дінаралық келісімнің, бейбітшілік. |
|||||
|
|
|
||||
|
Құрметті ұстаздар, қонақтар мен оқушылар. Бүгін сіздер «Қазақстан - дінаралық татулық орнаған ел» атты Сабағымызды бастайық. Қоғамның ең әлсіз тұсы дін, жастарымыздың дін туралы сауаттылығы нашарынан ба, әлде бір себептен бе, алды артымызды андымай басып келенсіз жағдайларға тап болып жатамыз. Қазіргі уақытта қоғамның, мемлекеттің ең өзекті мәселесі осы жайында, бүгін біз сабақ барысында діни ахуалды саралай келіп негізгі түсініктерді талдап өтеміз.
Мағынаны таны:
Қазақстанның ішкі-сыртқы саясатының басты мәселесінің бірі. Діндердің бейбіт қатар өмір сүруі дінаралық диалог дінаралық қатынастағы толеранттылық Қазіргі толеранттылық түсінігі 1789 жылы Францияда өткен құрылтайшылар жиналысындағы «Азаматтар мен адам құқығы декларациясында» көтерілген идея негізінде ағарту дәуірінің ойшылдарының көмегімен мақұлданған болатын. Бұл құжат сөз және ой бостандығын жария еткен алғашқы құжат саналды. 1995 жылы БҰҰ-ның Білім,Ғылым және Мәдениет Ұйымы толеранттылық жалпы құндылықтар мен сыйластық негізін қалаушы және әлемдегі түрлі діндер,мәдениеттерді дұрыс қабылдай білу ретінде танылған «Төзімділік ұстанымдарының декларациясын» қабылдады. «Философиялық сөздікте»: «Толеранттылық – өзге көзқарас,әдет,өнеге,ғұрыптарға төзімділік таныту.Толеранттылық түрлі халықтар мен ұлттар және діндер арасындағы қатынаста өте қажет.ол өз-өзіне сенімділік белгісі және өз ұстанымының сенімді түсінігі,басқа пікірлермен салыстыруға қорықпайтын және рухани бәсекелестіктен қашпайтын барлық идеялар үшін ашықтық белгісі» «Толеранттылық» термині ұстамдылық,сыйластық және әдептілік,түсіне және кешіре білуді өз бойына сіңіре алғандықтан кең мағынаға ие. |
Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы № 483-ІV Заңы АКТ. Слайд презентация, бейнеролик |
||||
|
Тәуелсіздік алған жылдардан бері біздің мемлекет бейбітшілікті нығайту және аймақта тұрақтылық орнатуға қатысты бірнеше бастамаларды ұсынды. 2002 жылдың қараша айында президент Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқы Ассамблеясының сессиясындағы сөзінде барлық конфессияларды Еуразиялық дінаралық бейбітшілік пен келісім хартиясын қабылдауға шақырды. 2003 жылдың ақпанында елбасының бастамасымен Алматыда мемлекеттің ресми және мұсылман,христиан, иудей,басқа конфессия өкілдері қатысқан бейбітшілік пен келісім халықаралық конференциясы болып өтті. Онда бейбітшілік пен тұрақтылық декларациясы қабылданды. Бұл құжатта «дін өркениеттер диалогын байланыстырушы болуы керек», «бейбітшілік пен халықтың гүлденуі барлық діндер мен әлем мәдениетінің ақырғы мақсаты болып табылады» делінген. Президент Н.Ә.Назарбаевтың бастамасымен әрбір үш жылда әлемдік және дәстүрлі діндер көшбасшыларының съездері өтті. 2003 жылы I Съезд, 2006 жылы II съезд, 2009 жылы III съезд, 2012 жылы ІV съезд өтіп,оған буддизм, индуизм, ислам, проваслав, католик, протестант, конфуцийлік және басқа да дін өкілдері үн қатты. Ал енді осы аталған дәстүрлі діндер көшбасшыларының өткізген съездері жайлы не білеміз? Қазақстанда әлемдік және дәстүрлі діндер көшбасшылары съездерін өткізу – ғаламдық және аймақтық қауіпсіздікті қолдау механизмі ретінде мәдениет және өркениеттер диалогін дамытуға Қазақстанның қосқан нақты үлесі. 18
қазан — Рухани келісім күні. Халықаралық Рухани келісім күні алғаш
рет 1992 жылғы 18 қазанда өткізілді. Содан бері бұл күн —
Қазақстандағы әлеуметтік маңызды күндердің бірі.
|
СТО сұрақтары |
||||
|
|
|
||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Саралау |
Бағалау |
|
||||
Саралау, мағынаны тану арқылы нәтижелі жұмыстарға баулу. Қорытынды пайымдау ой пікірлерін тындай отырып толықтырулар мен ұсыныстар дайындауға үйрету. |
Оқушылардың жауабын тыңдай отырып екі жетістік бір ұсыныс айту, дайын жауаптары арқылы өзін-өзі бағалау, критерий арқылы топтың жұмысын бағалау |
|
||||
|
||||||
Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Менің жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде ұлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|||||
Қорытынды
бағамдау: |