«ТАРАЗ ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ
ӘЛИХАН БӨКЕЙХАНОВ АТЫНДАҒЫ №1 ГИМНАЗИЯСЫ»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
ТАНЫМДЫҚ САҒАТ

Тақырыбы: Қазақстан –ынтымағы мен бірлігі жарасқан ел!
2020-2021 оқу жылы
Тәрбие сағатының жоспары:
|
Тақырыбы |
Тәуелсіздік-ел тілегі |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға егеменді еліміздің жетістігін түсіндіру.1986 жылғы желтоқсан оқиғасына қатысқан ұл-қыздардың ерліктерін айтып өту.Өз Отанына,туған жеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Тәуелсіз, бейбіт ел туралы ұғымды түсіну.
Оқушыларды
достыққа,адамгершілікке, |
|
|
Құндылықтар |
Оқушылардың туған жеріне, еліне, деген сүйіспеншіліктерін арттыру, болашаққа деген сенімі, ой - өрісі дамыту, елінің мұрасын қастерлеп, оны жалғастырушы азамат болуға тәрбиелеу, ұлттық құндылықтарды қорғап қалу |
|
|
Қосымша |
|
|
Тәрбие сағатының барысы
|
Барысы |
Тәрбие сағатындағы орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
Кіріспе Негізгі бөлім
|
Сәлеметсіздер ме, құрметті оқушылар! Бүгінгі онлайн тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер! Ендеше, бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбын анықтау үшін, видеоны мұқият көрейік.
Мұғалім: Дұрыс айтасыздар, бүгінгі біздің тақырып: «Тәуелсіздік ел тілегі». Еліміз 1991 жылы 16 желтоқсанда өзінің тәуелсіздігін жариялап, дербес мемлекет болды. Бүгінде Қазақстан елі дүние жүзіндегі көптеген елдермен достық қарым-қатынас орнатқан әлемге танымал елге айналды. Қазақстанның тұңғыш рет өз Ата заңы қабылданды. Тәуелсіздік туы, көк байрағы желбіреп, асқақтаған Әнұраны шырқалуда Қазақстанның жаңа Астанасы күннен күнге жаңарып гүлденуде. Егеменді тәуелсіз Қазақстанды бүкіл әлем таныды.
Мұғалім: Қазақстан! Қазақ халқының атамекені, ұлы
ордасы, киелі
ошағы.
Тәуелсіздік! Бұл неге соншама қастерлі сөз?!
Неге соншама қастерлі ұғым?! Әдетте әр халық, дәлірек айтқанда әр
ұлт өз елін өзгеге билетпеуге күш салады. Өзі мекендейтін жерді
жаудан жанын сала қорғайды. «Кім жүйрік?» 1) 1991жыл Қазақстан жоғарғы кеңесі 1991жылы
16 - желтоқсан да Қазақстанды Тәуелсіз Республика деп
жариялады. |
Бағалау: әр оқушы өз-өзін бақылайды. |
|
Қорытынды
|
Мұғалім: Міне, балалар бүгін өздерінді Тәуелсіз еліміздің болашағы екендіктерінді көрсете білдіндер. Халқымыздың бүгінгі уақытқа дейінгі жеткен жетістіктері өздеріңе аманат. Еліміздің еркіндігін сақтар мықты ұрпақ, мықты азамат болатындарына сеніміміз мол. Жолдарың ашық, жарқын болсын, Тәуелсіз елдің азаматтары! |
|
|
Дифференциация |
Бағалау |
Өмір қауіпсіздігі мен денсаулығын қадағалау |
|
Дифференциацияланған ресурстар: аудиал, визуал, тыңдай алуы және топпен жұмыс жасай алуы, талдау жұмыстары. |
Бірлесіп талдау. Өзін-өзі бағалау. |
Ұйымдастыру сәті, сабақ барысындағы өмір қауіпсіздігі мен денсаулығын бақылау. |
|
Рефлексия Кері байланыс |
Оқушының қандай қырын тани алдым? |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан -ынтымағы мен бірлігі жарасқан ел!
Қазақстан -ынтымағы мен бірлігі жарасқан ел!
«ТАРАЗ ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ
ӘЛИХАН БӨКЕЙХАНОВ АТЫНДАҒЫ №1 ГИМНАЗИЯСЫ»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
ТАНЫМДЫҚ САҒАТ

Тақырыбы: Қазақстан –ынтымағы мен бірлігі жарасқан ел!
2020-2021 оқу жылы
Тәрбие сағатының жоспары:
|
Тақырыбы |
Тәуелсіздік-ел тілегі |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға егеменді еліміздің жетістігін түсіндіру.1986 жылғы желтоқсан оқиғасына қатысқан ұл-қыздардың ерліктерін айтып өту.Өз Отанына,туған жеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Тәуелсіз, бейбіт ел туралы ұғымды түсіну.
Оқушыларды
достыққа,адамгершілікке, |
|
|
Құндылықтар |
Оқушылардың туған жеріне, еліне, деген сүйіспеншіліктерін арттыру, болашаққа деген сенімі, ой - өрісі дамыту, елінің мұрасын қастерлеп, оны жалғастырушы азамат болуға тәрбиелеу, ұлттық құндылықтарды қорғап қалу |
|
|
Қосымша |
|
|
Тәрбие сағатының барысы
|
Барысы |
Тәрбие сағатындағы орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
Кіріспе Негізгі бөлім
|
Сәлеметсіздер ме, құрметті оқушылар! Бүгінгі онлайн тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер! Ендеше, бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбын анықтау үшін, видеоны мұқият көрейік.
Мұғалім: Дұрыс айтасыздар, бүгінгі біздің тақырып: «Тәуелсіздік ел тілегі». Еліміз 1991 жылы 16 желтоқсанда өзінің тәуелсіздігін жариялап, дербес мемлекет болды. Бүгінде Қазақстан елі дүние жүзіндегі көптеген елдермен достық қарым-қатынас орнатқан әлемге танымал елге айналды. Қазақстанның тұңғыш рет өз Ата заңы қабылданды. Тәуелсіздік туы, көк байрағы желбіреп, асқақтаған Әнұраны шырқалуда Қазақстанның жаңа Астанасы күннен күнге жаңарып гүлденуде. Егеменді тәуелсіз Қазақстанды бүкіл әлем таныды.
Мұғалім: Қазақстан! Қазақ халқының атамекені, ұлы
ордасы, киелі
ошағы.
Тәуелсіздік! Бұл неге соншама қастерлі сөз?!
Неге соншама қастерлі ұғым?! Әдетте әр халық, дәлірек айтқанда әр
ұлт өз елін өзгеге билетпеуге күш салады. Өзі мекендейтін жерді
жаудан жанын сала қорғайды. «Кім жүйрік?» 1) 1991жыл Қазақстан жоғарғы кеңесі 1991жылы
16 - желтоқсан да Қазақстанды Тәуелсіз Республика деп
жариялады. |
Бағалау: әр оқушы өз-өзін бақылайды. |
|
Қорытынды
|
Мұғалім: Міне, балалар бүгін өздерінді Тәуелсіз еліміздің болашағы екендіктерінді көрсете білдіндер. Халқымыздың бүгінгі уақытқа дейінгі жеткен жетістіктері өздеріңе аманат. Еліміздің еркіндігін сақтар мықты ұрпақ, мықты азамат болатындарына сеніміміз мол. Жолдарың ашық, жарқын болсын, Тәуелсіз елдің азаматтары! |
|
|
Дифференциация |
Бағалау |
Өмір қауіпсіздігі мен денсаулығын қадағалау |
|
Дифференциацияланған ресурстар: аудиал, визуал, тыңдай алуы және топпен жұмыс жасай алуы, талдау жұмыстары. |
Бірлесіп талдау. Өзін-өзі бағалау. |
Ұйымдастыру сәті, сабақ барысындағы өмір қауіпсіздігі мен денсаулығын бақылау. |
|
Рефлексия Кері байланыс |
Оқушының қандай қырын тани алдым? |
|
шағым қалдыра аласыз




















