Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық
ахуал туғызу.
Жаңа тақырыпқа байланысты «Ой қозғау» сұрақтары
қойылады.
-
Инфрақұрылым дегеніміз
не?
-
Қазақстан аймақтарының
инфрақұрылымы қалай орналасқан? және т.б.
Оқушыларға сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын
хабарлаймын
|
Өз пікірлерін айтады
қорғайды
Сұрақтарға жауап
береді
|
Жалпы 1
балл
|
Ашық
сұрақ-жауаптар
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа тақырыпты меңгеру.
Негізгі ұғымдармен танысып, оқулық мәтіні бойынша жаңа терминдермен
жұмыс жасайды.
Тапсырма
№1. Қазақстанның
инновациялық инфрақұрылымының жағдайын SWOT
арқылы
талдаңыз.
Тапсырма
№2. Қазақстанда
арнайы
экономикалық аймақтар
(АЭА) бар. АЭА жұмысы жергілікті
көлік,
жазықтық, арзан
жер, басқа компаниялармен жергілікті
байланыстар
сияқты
кездейсоқ факторларға
емес, жергілікті факторларға негізделген. Таңдауларыңыз
бойынша
бір АЭА
жұмысын
талдаңыз.
a.
АЭА
артықшылығы
неде, 2 мысал
келтіріңіз;
b.
АЭА
кемшілігі
неде, 2
мысал
келтіріңіз;
c.
АЭА
болашағына
2 дәлел келтіре отырып,
өз
ұсынысыңызды
беріңіз.
|
Тірек сөздермен
танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
Дескриптор
Қазақстанның
инновациялық инфрақұрылымының жағдайына SWOT талдау жүргізеді;
Дескриптор
Қазақстандағы бір арнайы экономикалық аймақтың
артықшылығына 2 мысал
келтіреді;
Арнайы
экономикалық аймақтың
кемшілігіне 2 мысал келтіреді;
Арнайы
экономикалық аймақтың
болашағына 2 дәлел
келтіреді;
АЭА
дамыту болашағына өз
ұсынысынысын
береді.
|
Жалпы 3
балл
Жалпы 6
балл
|
Кесте
Оқулық
Дәптер
Оқулық
Дәптер
Ғаламтор
Картасызба
|
Сабақтың
соңы
|
Кері байланыс.
«3.2.1.»
3 факт; 2 көзқарас; 1
тұжырым
Үйге
тапсырма: §54 оқу
|
Бүгінгі
сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
Дескриптор бойынша
өзара бағалау жүргізеді
|
Кері
байланыс
|