Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


         

    Мектеп

    Нұржау жалпы орта мектебі

    Бөлім:

    5.1. Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі

    Педагогтің аты-жөні

    Дюсешова Асылжан Сайлауқызы

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстан аумағында металлургияның пайда болуы.

    Зерттеу сұрағы: Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі адамдардың өмірін қалай өзгертті?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.4.2.2 металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Метал өндірісінің дамуының ежелгі адамдардың өміріне тигізген өзгерістері туралы суреттерден, бейне-баяннан көрсете отырып түсінік қалыптастыру. Қазақстан жерінен табылған тас дәуірінің ескерткіштері туралы мәліметтермен жұмыс жасай отырып, тас дәуірінің ерекшеліктерн білу.

    Бағалау критерийлері


    • Қазақстан жерінен табылған тас дәуірінің 2 ескерткіші туралы дәптеріне 25-30 сөйлемнен тұратын әңгіме жазады.

    • металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген 2 әсерін көрсете отырып кестені толтырады

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология: Ру, алғашқы қауым, тобыр, аналық және аталық ру, абыздар, анимизм, тотемизм, фетишизм, магия, өнер, петроглифтер, гравюра, тері өңдеу, пиктография, археология, терімшілік, аңшылық, балық аулау, мал шаруашылығы, теселі егіншілік, еңбек бөлінісі, өнімді еңбек, жеке меншік, өндіруші шаруашылық, қолөнер, кен өндірісі, тоқымашылық, керамика, көзе т.б.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Адамның жануарлар әлемінен басты ерекшеліктері...

    Қазақстан аумағындағы тас дәуірінің ескерткіштері...

    Алғашқы адамдардың тұрмыс тіршілігінде келесі өзгерістер орын алды...

    Ежелгі адамдар өмірінде орын алған өзгерістерге келесі факторлар әсер етті...

    Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың өмірі, дүниетанымы туралы келесі ақпараттарды береді...

    Біздің анықтағанымыз...

    Қорытындысында...

    Біздің тобымыздың ойынша...

    Келесі себептер/факторлар......

    Құндылықтарды

    дарыту

    Ежелгі адамдардың өмірі, тұрмысы туралы айтқанда ынтымақтастық, ашықтық құндылықтары қалыптастырылады.

    Пәнаралық байланыстар

    Ықтимал пәнаралық байланысты әріптесіңізбен талқылаңыз немесе дереккөздерге жүгініңіз.

    Сабақта пәнаралық кіріктірілу қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз (іс-әрекет және/немесе мазмұн арқылы)

    Бастапқы білім

    Ежелгі адамдардың алғашқы өмірі, тұрмыс-тіршілігі, кәсібі туралы біледі. Қазақстандағы археологиялық ескерткіштермен танысу негізінде ежелгі адамдардың эволюциясы, бастапқы діни-нанымдары, адамдардың бірлесу формалары, еңбек құралдарының жетілу кезеңдері жайлы білім алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі


    Сыныпқа мыс пен тастан жасалынған заттардың түрлі суреттерін көрсетеміз.

    Оқушыларды суреттерді топтастыруды сұраңыз. Содан келесі сұрақтарды қойыңыз:

    • Берілген заттарды (суреттерді) қандай белгілері бойынша топтастырдыңыздар?

    • Осы заттардың қандай қасиеттерін сипаттай аласыздар?

    Бағалау. Мұғалім үздік жауап берген оқушыларды атап өтеді. Сыйлықтармен марапаттайды

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    мадақтау

    Тақырыптық суреттер


    Жаңа сабақ

    Мұғалім слайдтардан көрсете отырып, ежелгі адамдардың мысты қалай өндіргендігі туралы түсіндіреді.

    Ж Ақиқат немесе жалған.


    Тапсырма

    ақиқат

    жалған

    Палеолит дәуірінде ең көп таралған жануарлар - мамонттар



    Ғылымда “мезолит төңкерісі” деп аталатын құбылыс бар



    Мезолит дәуірінің өнертабысы - садақ



    Ботай тұрағы Солтүстік Қазақстаннан табылды



    Адамдардың шығу тегін жануарлармен байланыстыру анемизм деп аталады



    Ежелгі адамдар Оңтүстік Қазақстанда бұдан 1 млн. жыл бұрын пайда болған



    Ең алғашқы қоғамдық бөлініс - егіншіліктен қолөнердің бөлінуі



    Неолит дәуірінде қыш құмыра жасау пайда болды



    Мұғалім оқушылардың жұмыстарын қарап әр дұрыс жауапқа 1 балдан қойып шығады.

    Зерттеу мен талдау

    Сыныпты төрт топқа бөліп, мысты-тас дәуірін сипаттайтын мәтін ұсынамыз.

    Т Оқушыларға топтық тапсырмаларды түрлендіріп береміз.

    Алдын-ала мысты тас дәуіріндегі тұрақтарға қатысты сөздер мен суреттерді ұсынамыз. Оқушыға өздерінің тапсырмасына сәйкес сөздер мен суреттерді таңдап алуды тапсырыңыз.

    Интерактивті тақтаға кесте шығарыңыз.



    Шаруашылы

    ғы

    Табыл

    ған бұйымдар

    Айырмашылығы

    Ұқсастығы

    Ботай мәдениеті





    Шебір тұрағы





    ІІІ топ: Кен өндірудің әдіс-тәсілдерін зерттейді;

    IV топ: Металлдан жасалған еңбек құралдарының шаруашылық салаларына тигізген ықпалын тірек-сызбамен дәлелдеп түсіндіреді.

    Shape1

    Қолөнерде: ...


    Shape2

    Shape3 Shape4

    Металл бұйымдар мен құралдардың шаруашылыққа әкелген өзгерістері



    Shape5

    Мал шаруашылығында: ...

    Shape6 Shape7

    Егін шаруашылығында: ...






    Т Әр топ өзінің зерттеулерін қорғайды. Оқушылардың бір-біріне сұрақ қоюын ұйымдастырыңыз.

    Интерпретация

    Б Жұмыс нәтижелерін, яғни Қазақстан жеріндегі алғашқы кен өндіру адамдардың өмірін қалай өзгерткенін оқушылар шығармашылық түрде көрсетулері тиіс.

    • Сурет салу

    • Макет жасау

    • Фотоколлаж құрастыру

    • Постер жасау

    • Баяндама жазу

    Мыс-тас дәуірінде екі ірі өзгеріс: еңбек бөлінісі мен аталық рудың орнай бастағандығы туралы түсінік қалыптастырады.




















    Оқушылар тапсырманы дәпрерлеріне орындайды


    І және ІІ топ оқушылары Шебір және Ботай тұрақтары бойынша мәліметтерді жинақтайды, стикерлерге ерекшеліктерін жазып, тақтадағы кестеге жабыстырып, толтырады.





    Әр топ өз жұмыстарын аяқтағаннан кейін, мұғалім жақсы жақтарын атап өтеді. Үздік жауаптар берген оқушыларды атайды.


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады







    «Ең үздік жауап»














    «Алақан-жұдырық»











    «Жұлдызшалар»



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дюсешова Асылжан Сайлауқызы
    11 Қараша 2021
    1363
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстан аумағында металлургияның пайда болуы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстан аумағында металлургияның пайда болуы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ежелгі адамдардың алғашқы өмірі, тұрмыс-тіршілігі, кәсібі туралы біледі. Қазақстандағы археологиялық ескерткіштермен танысу негізінде ежелгі адамдардың эволюциясы, бастапқы діни-нанымдары, адамдардың бірлесу формалары, еңбек құралдарының жетілу кезеңдері жайлы білім алады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


         

    Мектеп

    Нұржау жалпы орта мектебі

    Бөлім:

    5.1. Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі

    Педагогтің аты-жөні

    Дюсешова Асылжан Сайлауқызы

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстан аумағында металлургияның пайда болуы.

    Зерттеу сұрағы: Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі адамдардың өмірін қалай өзгертті?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.4.2.2 металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Метал өндірісінің дамуының ежелгі адамдардың өміріне тигізген өзгерістері туралы суреттерден, бейне-баяннан көрсете отырып түсінік қалыптастыру. Қазақстан жерінен табылған тас дәуірінің ескерткіштері туралы мәліметтермен жұмыс жасай отырып, тас дәуірінің ерекшеліктерн білу.

    Бағалау критерийлері


    • Қазақстан жерінен табылған тас дәуірінің 2 ескерткіші туралы дәптеріне 25-30 сөйлемнен тұратын әңгіме жазады.

    • металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген 2 әсерін көрсете отырып кестені толтырады

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология: Ру, алғашқы қауым, тобыр, аналық және аталық ру, абыздар, анимизм, тотемизм, фетишизм, магия, өнер, петроглифтер, гравюра, тері өңдеу, пиктография, археология, терімшілік, аңшылық, балық аулау, мал шаруашылығы, теселі егіншілік, еңбек бөлінісі, өнімді еңбек, жеке меншік, өндіруші шаруашылық, қолөнер, кен өндірісі, тоқымашылық, керамика, көзе т.б.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Адамның жануарлар әлемінен басты ерекшеліктері...

    Қазақстан аумағындағы тас дәуірінің ескерткіштері...

    Алғашқы адамдардың тұрмыс тіршілігінде келесі өзгерістер орын алды...

    Ежелгі адамдар өмірінде орын алған өзгерістерге келесі факторлар әсер етті...

    Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың өмірі, дүниетанымы туралы келесі ақпараттарды береді...

    Біздің анықтағанымыз...

    Қорытындысында...

    Біздің тобымыздың ойынша...

    Келесі себептер/факторлар......

    Құндылықтарды

    дарыту

    Ежелгі адамдардың өмірі, тұрмысы туралы айтқанда ынтымақтастық, ашықтық құндылықтары қалыптастырылады.

    Пәнаралық байланыстар

    Ықтимал пәнаралық байланысты әріптесіңізбен талқылаңыз немесе дереккөздерге жүгініңіз.

    Сабақта пәнаралық кіріктірілу қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз (іс-әрекет және/немесе мазмұн арқылы)

    Бастапқы білім

    Ежелгі адамдардың алғашқы өмірі, тұрмыс-тіршілігі, кәсібі туралы біледі. Қазақстандағы археологиялық ескерткіштермен танысу негізінде ежелгі адамдардың эволюциясы, бастапқы діни-нанымдары, адамдардың бірлесу формалары, еңбек құралдарының жетілу кезеңдері жайлы білім алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі


    Сыныпқа мыс пен тастан жасалынған заттардың түрлі суреттерін көрсетеміз.

    Оқушыларды суреттерді топтастыруды сұраңыз. Содан келесі сұрақтарды қойыңыз:

    • Берілген заттарды (суреттерді) қандай белгілері бойынша топтастырдыңыздар?

    • Осы заттардың қандай қасиеттерін сипаттай аласыздар?

    Бағалау. Мұғалім үздік жауап берген оқушыларды атап өтеді. Сыйлықтармен марапаттайды

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    мадақтау

    Тақырыптық суреттер


    Жаңа сабақ

    Мұғалім слайдтардан көрсете отырып, ежелгі адамдардың мысты қалай өндіргендігі туралы түсіндіреді.

    Ж Ақиқат немесе жалған.


    Тапсырма

    ақиқат

    жалған

    Палеолит дәуірінде ең көп таралған жануарлар - мамонттар



    Ғылымда “мезолит төңкерісі” деп аталатын құбылыс бар



    Мезолит дәуірінің өнертабысы - садақ



    Ботай тұрағы Солтүстік Қазақстаннан табылды



    Адамдардың шығу тегін жануарлармен байланыстыру анемизм деп аталады



    Ежелгі адамдар Оңтүстік Қазақстанда бұдан 1 млн. жыл бұрын пайда болған



    Ең алғашқы қоғамдық бөлініс - егіншіліктен қолөнердің бөлінуі



    Неолит дәуірінде қыш құмыра жасау пайда болды



    Мұғалім оқушылардың жұмыстарын қарап әр дұрыс жауапқа 1 балдан қойып шығады.

    Зерттеу мен талдау

    Сыныпты төрт топқа бөліп, мысты-тас дәуірін сипаттайтын мәтін ұсынамыз.

    Т Оқушыларға топтық тапсырмаларды түрлендіріп береміз.

    Алдын-ала мысты тас дәуіріндегі тұрақтарға қатысты сөздер мен суреттерді ұсынамыз. Оқушыға өздерінің тапсырмасына сәйкес сөздер мен суреттерді таңдап алуды тапсырыңыз.

    Интерактивті тақтаға кесте шығарыңыз.



    Шаруашылы

    ғы

    Табыл

    ған бұйымдар

    Айырмашылығы

    Ұқсастығы

    Ботай мәдениеті





    Шебір тұрағы





    ІІІ топ: Кен өндірудің әдіс-тәсілдерін зерттейді;

    IV топ: Металлдан жасалған еңбек құралдарының шаруашылық салаларына тигізген ықпалын тірек-сызбамен дәлелдеп түсіндіреді.

    Shape1

    Қолөнерде: ...


    Shape2

    Shape3 Shape4

    Металл бұйымдар мен құралдардың шаруашылыққа әкелген өзгерістері



    Shape5

    Мал шаруашылығында: ...

    Shape6 Shape7

    Егін шаруашылығында: ...






    Т Әр топ өзінің зерттеулерін қорғайды. Оқушылардың бір-біріне сұрақ қоюын ұйымдастырыңыз.

    Интерпретация

    Б Жұмыс нәтижелерін, яғни Қазақстан жеріндегі алғашқы кен өндіру адамдардың өмірін қалай өзгерткенін оқушылар шығармашылық түрде көрсетулері тиіс.

    • Сурет салу

    • Макет жасау

    • Фотоколлаж құрастыру

    • Постер жасау

    • Баяндама жазу

    Мыс-тас дәуірінде екі ірі өзгеріс: еңбек бөлінісі мен аталық рудың орнай бастағандығы туралы түсінік қалыптастырады.




















    Оқушылар тапсырманы дәпрерлеріне орындайды


    І және ІІ топ оқушылары Шебір және Ботай тұрақтары бойынша мәліметтерді жинақтайды, стикерлерге ерекшеліктерін жазып, тақтадағы кестеге жабыстырып, толтырады.





    Әр топ өз жұмыстарын аяқтағаннан кейін, мұғалім жақсы жақтарын атап өтеді. Үздік жауаптар берген оқушыларды атайды.


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады







    «Ең үздік жауап»














    «Алақан-жұдырық»











    «Жұлдызшалар»



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 5 сынып
    11.11.2021
    1363
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дюсешова Асылжан Сайлауқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации