Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстан аумағындағы Ұлы Жібек жолы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.2А Қазақстан аумағындағы Ұлы Жібек жолы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы.(2сабақ) |
Мұғалімнің аты-жөні:Сағындықова Шолпан |
||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6-Б |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта
қол |
6.4.2.2 Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау. 6.4.1.1 Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарды анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Ұлы Жібек жолының бойындағы қалаларды біледі. Басым оқушылар : Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалын анықтайды. Кейбір оқушылар: Ұлы Жібек жолының тарихи маңызын талдайды, дәлел келтіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
- Ұлы Жібек жолының қалалардың дамуына тигізген әсерін біледі; (білу) - Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалын анықтайды, талқылайды;( түсіну) - Ұлы Жібек жолының тарихи маңызын атайды, дәлелдейді. (бағалау) |
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Жаңа ұғымдар: көпестер, елшілік, керуен саудасы.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Пəнаралық байланыс |
|
||||||||||||||||||||||||||||
АКТ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Тақырып
бойынша |
Ұлы Жібек жолының қалыптасуы мен жібек саудасы туралы біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10 мин Қорыт ындылау |
Сәлеметсіздер ме балалар! (Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру). - Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен, Амандасып алайық. Бір жадырап қалайық, Еңбек етіп ерінбей, Жақсы баға алайық! –дей келе, бүгінгі сабағымызда сіздерге сәттілік тілеймін! Сыныпты кеспе суреттер арқылы топқа бөлу. 1-топ. Керуен 3-топ. Тараз 2-топ. Отырар 4-топ. Жетісу Үй тапсырмасы: Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының ролі. «Ақылды қалпақ» әдісі. Ұлы Жібек жолының пайда болу тарихы туралы білетіндерін айтады. Оқушылар дөңгелене тұрады. Музыка қосылады, сол уақытта оқушы басындағы қалпағын келесі оқушының басына кигізеді, ол келесі оқушының басына кигізеді т.с.с. Музыка тоқтағанда қалпақ кімнің басында сол бала сабақ туралы өз ойын ортаға салады. Дескриптор:Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынас жолы екендігін біледі. Қалыптастырушы бағалау:Мұғалімнің бағалауы (жарайсыңдар, керемет,өте жақсы) «Бір минуттық ой» әдісі . Берілген сөздерге байланысты сөйлем құрайды (топпен жұмыс) Қажетті сөздер: Жібек, бағалы тастар, мәдениет, асыл тұқымды жылқы. Дескриптор: Жібек жолы арқылы сатылған басты тауарлар жайлы біледі. Қалыптастырушы бағалау: Шапалақ әдісі арқылы «Шындық па, жалған ба?» әдісі.
|
1-топ. Керуен 2-топ. Отырар 3-топ. Тараз 4-топ. Жетісу Музыка қалпақ |
|||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ. Сабақтың ортасы 25 мин |
«Ұлы Жібек жолы» бейнематериалының мазмұны тыңдатылады. Топтық жұмыс. «Джигсо» әдісін қолдану Топтарға оқулықтан 4 түрлі тапсырма беріледі. Оқушылар бейнематериал мен мәтін мазмұны бойынша топтық тапсырмалар орындайды. 1-топ. ІІ-V ғасырлардағы жібек жолы. (кестені толтыру)
2-топ. Жібек жолының бағыттары. (жібек жолының бағыттарын жазу)
3-топ. Жібек жолының тарихи маңызы. Жібек жолы ..... өркендеуіне әсер етті: 1.__________________________________________ 2.__________________________________________ 3.__________________________________________ 4.__________________________________________
4-топ. «Жібек жолы» бағдарламасы. (сәйкестендіру жұмысы)
Дұрыс жауап:1-Б, 2-А, 3-Г, 4-Ә, 5-В, 6-Д Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам әдісі арқылы топтар арасында өзара бағалау.
Картамен
жұмыс. (жұптық
жұмыс) Картада Ұлы Жібек жолының бойындағы Тараз, Испиджаб, Отырар, Талғир, Меркі, Сауран, Сығанақ қалаларын көрсетіңіз. Дескриптор: Орта ғасырларда Жібек жолының бойындағы қалалардың орналасуын біледі. Қалыптастырушы бағалау: мұғалім бағалайды (жарайсыңдар, керемет,өте жақсы) "Көш керуен" ойыны. (жеке жұмыс).
4. Жібек жол арқылы таралған
діндер? (Христиан, буддизм,)
1. Ежелгі және орта ғасырлардағы Шығыс пен Батысты байланыстырған жол:
А) Нефриттік жол; В) Варягтан
Грецияға дейінгі жол; Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |