Қазақстан барысы (мультфильм негізінде)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан барысы (мультфильм негізінде)

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге, сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Азимбаева Гульнара Магауяновна Портфолио учителя Раздел В

Филиал ЧУ «ЦПМ» «Лидерство учителя в педагогическом сообществе»

г. Караганда

ҚМЖ

Пән Қазақ тілі


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

Қазақстандағы жан жануарлар мен өсімдіктер әлемі


Мектеп: Теміртау қаласының «№ 23 ЖББОМ»


Мерзімі:

22.10.2018


Мұғалімнің аты-жөні: Азимбаева Г.М.



Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы

Қазақстан барысы (мультфильм негізінде)

Оқу мақсаттаы ұзақ мерзім жоспардан


5.1.6.1 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.

5.4.4.1 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.

Сабақ мақсаты


Оқушылардың барлығы Тақырыпқа байланысты жаңа сөздер, мәтін, көрнекіліктерді қолдана отырып, білімдерін кеңейту

Оқушылардың көпшілігі. Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбірі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері


Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады

Тілдік мақсаттар


Барыс,қабан,жыртқыш,алдау,аяқтан шалу




Құндылықтарды қалыптастыру

Құндылық: Жалпыұлттық «Мәңгілік Ел» идеясының құндылықтары Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру»

  • Өз туған жерінің табиғатын аялау

  • Жануарлар мен өсімдіктерге қамқор болу

  • Сұлулыққа, әдемілікке баулу

Пәнаралық байланыс


Дене шынықтыру, өзін-өзі тану

Алдынғы білім


«Қасқыр мен тиін» ертегісімен танысты.




Сабақ барысы

Үақыт

Сабақ кезеңдері


Мұғалімнің іс-әрекеті (мақсатқа қалай қол жеткіземін?

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау (әдіс-тәсілдер)

Саралау тәсілдері (қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?/ қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?)

Сабақтың басы

6 мин




Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

І. Шаттық шеңбері. Әр оқушы есімінің бірінші әрпіне өзін сипаттайтын сөз айтады. Топтарға бөлу.



Ой шақыру (мысық тұқымдасына жататын жыртқыш аң).

Амандасады.







Жұптық жұмыс. Әр жұпқа

2 минут беремін. Суреттер көмегімен тақырыпты болжайды.

















Негізгі бөлім


минут




















«Қара, есіңе сақта, топтастыр». Бұл жерде оқушыларға аңдардың суреттерін көрсетемін, кейін алып тастап, қандай аңдар көргендерін, олар туралы не білетіндерін сұрау арқылы оларды топтарға бөлемін. Мысалы: тауда өмір сүретіндер, орманда мекендейтіндер т.б

Мақсаты:сыни ойлауын дамыту, визуалды есте сақтау қабілеттерін арттыру.

Айтылым1-тапсырма. Сурет бойынша әңгімеле.Сендер бұл мультфильмді көрдіңдер ме?

Бұл қай мультфильмнің кейіпкерлері?

Тыңдалым. 2-тапсырма. Жұпты 1,2 деген санмен бөле отырып, екінші санмен отырған оқушыларды «Кезбе тілші» болатындарын айтамын. «Кезбе тілші» (тыңдап болған соң, кезбе тілшілер сол тақырып аясында сұрақ қояды)

1 топ Тапсырма. Әр сұраққа үш нұсқаның ішінен дұрыс жауапты айт.

Бүркіт қандай сайыс өткізді?


Бүркіт «Қазақстан барысы» сайсын өткізді

Бүркіт «Кім күшті?» сайсын өткізді

Бүркіт «Кім тапқыр?» сайсын өткізді

Барысты жарысқа кім дайындады?

Әкесі барысты жарысқа дайындады

Ағасы барысты жарысқа дайындады

Атасы барысты жарысқа дайындады

Барыс қандай сайсқа қатысты?

Барыс қазақша күреске қатысты

Барыс жүзү сайсына қатысты

Барыс дзюдоға қатысты

2 топ Тапсырма. Сұраққа жауап бер.

Аңдар не істейді?

Жолбарыс


Барыс


Қасқыр


Аю


Түлкі


3 топ Тапсырма. Ақпараттың дұрыстығын тексер, айт.

Ақпарат

Иә

Жоқ

1

Атасы аюды сайысқа дайындайды.



2

Бүркіт, қабан, таутеке төреші болған жоқ.



3

Қасқыр мен арқар, қоян мен борсық, аю мен қабан, барыс пен келес күреседі.



4

Аю қоянды, барыс борсықты жеңеді де аю мен барыс шешуші сайысқа шықпайды.



5

Барыс ептілік пен төзімділік көрсете алмады.



6

Содан бері қазақша күрестен болатын сайыс барыстың атымен аталатын болды





Аңдардың суретін көріп, олар туралы не білетіндерін айтады.Ойларын шоғырландырады



3топқа бөлінеді



Топен жұмыс

Оқушылар сурет бойынша әңгімелейді. Бұл қай мультфильмнің кейіпкерлері туралы айтады.



Жұптық жұмыс.

1.Мәтінді тыңдайды.

2.Мәтін бойынша сұраққа жауап бере отыра, шағын диалогке түседі.

3. Дұрыс жауап айтады



Өз жазғандарын жұпта талқылап, жазбаларын толықтырады.

Топтар бір-бірін

«Бас бармақ» әдісімен бағалайды.



Бағалау «Үш шапалақ»











Қ.Б «Бас бармақ









Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды












Мәтінді зейін қойып тыңдайды

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.


Сабақ соңы

5 мин

Жазылым 8-тапсырма 64 бет. Сөздерге тиісті қосымшаларды жалғап жаз.


Рефлексия парағы

«Мен үшін бүгінгі сабақ…»

Оқушыларға жеке парақша беріледі, олар үш бағыт бойынша өз жұмысы бойынша қажет сөздің астын сызу керек.

Сабақ

Мен сабқта

Қорытынды

1. қызық

1. жұмыс істедім

1. материалды түсіндім.

2. қызықсыз

2.демалдым

2. білетінімнен де көп білдім.

3.енжарлық басым

3.басқаларға көмектестім.

3.түсінбедім




Мен үшін бүгінгі сабақ…»



Мұғалімнің өткізген сабақ бойынша рефлексиясы

1. Оқу мақсаты тақырыпты толық меңгертуге нұсқау жасады.

2. Оқушылар ертегі кейіпкерлеріне талдау жасауды үйренді.

3. Сыныпта оқушылар еркін сөйлеп, қате жауаптар қорықпай, оларды өздері түзетті.

4. Топқа бөліп оқыту арқылы оқушылар өзара оқытуға тез тартылды.

5. Оқушылар тапсырмаларды мейлінше тез орындап, уақыт тапсырмалардың барлығына жеткілікті болды.

6. Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып өзгеріс енгіздім.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
22.01.2019
3832
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі