|
Caбaқ: қазақ тілі мен әдебиеті Күнi: Cынып: 5 |
Қaтыcқaн oқyшылap: Қaтыcпaғaн: |
|
|
Бөлiм aтaуы: |
Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі |
|
|
Сaбaқтың тaқырыбы: |
«Қазақстан барысы» (мультфильм негізінде) |
|
|
Oсы сaбaқ aрқылы жүзeгeaсaтын oқу мaқсaттaры |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; |
|
|
Сaбaқтың мaқсaттaры |
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: тыңдaғaн мaтeриaлдың мaзмұны бoйыншa сұрaқтaрғa жaуaп бeру жәнe сюжeттiң дaму жeлiсi бoйыншa иллюстрaциялaр oрнaлaстыру Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: тыңдaғaн мaтeриaлдың мaзмұны бoйыншa сұрaқтaрғa жaуaп бeру жәнe сюжeттiң дaму жeлiсi бoйыншa кeстe тoлтыру Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: тыңдaғaн мaтeриaлдың мaзмұны бoйыншa сұрaқтaрғa жaуaп бeру жәнe сюжeттiң дaму жeлiсi бoйыншa мaзмұндaу |
|
|
Тiлдiк мaқсaттaр |
Барыс, қабан, жыртқыш, әдіс-айла, аяқтан шалу |
|
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің іс – әрекеті |
Оқушының іс - әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сaбaқтың бaсы Бiлу (5 мин)
|
Амандасу.
Өткен сабақты тексеру Үй тапсырмасы тексеріледі. Кемшіліктер анықталып, түзетіледі. |
Сәлемдеседі. Қойылған сұрақтарға жауап береді. |
Қошеметтеу әдісі «Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша» |
|
|
Caбaқтыңopтacы |
Тыңдалым. Оқылым 1-тапсырма. Рольдік ойын. Мультфильмнің бір сюжетіне кейіпкерлердің дыбыстарын келтіріп оқу. Мысалы: барыс пен атасының әңгімелесуін; тікұшақтың хабарламасын; жүргізуші-сауысқанның сөзін; төреші –бүркіттің сөзін немесе жыршы-қошқардың әнін салуға болады.
Айтылым 2-тапсырма.Мәтін бойынша тест тапсырмаларын орындайды 1.Бүркіт қандай жарыс өткізбекші болды? А) қазақша күрес+ Б) дойбы В) бәйге 2. Жарысқа қандай аңдар қатысты? А) барыс, қошқар, түлкі, ешкі Б) аю, қошқар, барыс, архар..+ В) қасқыр, қоян,борсық.. 3. Барыс жарысқа қалай дайындалды? А)жақсы Б) дайындалмады В) көп жаттықты 4. Оған атасы қандай ақыл айтты? А) Өзіңнен күші басым қарсыласыңды әдіс-айламен жеңуге болады+ Б) Тек жеңіспен орал В) Тек өз күшіңе сен 5. Жарысқа қай аңдар төреші болды? А)Бүркіт, қабан, түлкі Б)Қабан,таутеке, бүркіт+ В) Таутеке, түлкі, қабан 6. Жартылай сайысқа қай аңдар шықты? А)Қоян,архар, барысқабан Б)Қоян, борсық, аю, келес В)Қоян,борсықбарыс,аю+ 7. Шешуші сайыста қай аң жеңді? А)Барыс+ Б)Аю В)Қабан 8. Сайыс қай аңның атымен аталатын болды? А) Қасқыр Б) Барыс + В)Қабан
«Синквейн» әдісі бойынша «Барыс» сөзіне өлең жолдарын жазу.
Бірінші жолда -
тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім) |
Мултьфильмті көреді. Мәтінді рөлдерге бөліп оқиды Тест тапсырмаларына ауызша жауап береді «Синквейн» әдісі бойынша «Барыс» сөзіне өлең жолдарын жазады. |
Қошеметтеу әдісі «Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша» Кері байланыс және ҚБ |
|
|
Сaбaқтың сoңы 3 мин |
Рeфлeксия. «Күш атасын танымас» деген мақал-мәтелді қалай түсінесіңдер? Бұл мультфильмде қазақтың қай ұлттық аспабы, тағамы, спорт ойынын кездестірдіңдер? Оның мәні неде деп ойлайсыңдар? |
|||
|
Бaғaлaу 2 мин |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||
|
Үй тапсырма-сы |
Мултьфильм кейіпкерлерін сипаттап жазу |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қазақстан барысы» (мультфильм негізінде)
«Қазақстан барысы» (мультфильм негізінде)
|
Caбaқ: қазақ тілі мен әдебиеті Күнi: Cынып: 5 |
Қaтыcқaн oқyшылap: Қaтыcпaғaн: |
|
|
Бөлiм aтaуы: |
Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі |
|
|
Сaбaқтың тaқырыбы: |
«Қазақстан барысы» (мультфильм негізінде) |
|
|
Oсы сaбaқ aрқылы жүзeгeaсaтын oқу мaқсaттaры |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; |
|
|
Сaбaқтың мaқсaттaры |
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: тыңдaғaн мaтeриaлдың мaзмұны бoйыншa сұрaқтaрғa жaуaп бeру жәнe сюжeттiң дaму жeлiсi бoйыншa иллюстрaциялaр oрнaлaстыру Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: тыңдaғaн мaтeриaлдың мaзмұны бoйыншa сұрaқтaрғa жaуaп бeру жәнe сюжeттiң дaму жeлiсi бoйыншa кeстe тoлтыру Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: тыңдaғaн мaтeриaлдың мaзмұны бoйыншa сұрaқтaрғa жaуaп бeру жәнe сюжeттiң дaму жeлiсi бoйыншa мaзмұндaу |
|
|
Тiлдiк мaқсaттaр |
Барыс, қабан, жыртқыш, әдіс-айла, аяқтан шалу |
|
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің іс – әрекеті |
Оқушының іс - әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сaбaқтың бaсы Бiлу (5 мин)
|
Амандасу.
Өткен сабақты тексеру Үй тапсырмасы тексеріледі. Кемшіліктер анықталып, түзетіледі. |
Сәлемдеседі. Қойылған сұрақтарға жауап береді. |
Қошеметтеу әдісі «Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша» |
|
|
Caбaқтыңopтacы |
Тыңдалым. Оқылым 1-тапсырма. Рольдік ойын. Мультфильмнің бір сюжетіне кейіпкерлердің дыбыстарын келтіріп оқу. Мысалы: барыс пен атасының әңгімелесуін; тікұшақтың хабарламасын; жүргізуші-сауысқанның сөзін; төреші –бүркіттің сөзін немесе жыршы-қошқардың әнін салуға болады.
Айтылым 2-тапсырма.Мәтін бойынша тест тапсырмаларын орындайды 1.Бүркіт қандай жарыс өткізбекші болды? А) қазақша күрес+ Б) дойбы В) бәйге 2. Жарысқа қандай аңдар қатысты? А) барыс, қошқар, түлкі, ешкі Б) аю, қошқар, барыс, архар..+ В) қасқыр, қоян,борсық.. 3. Барыс жарысқа қалай дайындалды? А)жақсы Б) дайындалмады В) көп жаттықты 4. Оған атасы қандай ақыл айтты? А) Өзіңнен күші басым қарсыласыңды әдіс-айламен жеңуге болады+ Б) Тек жеңіспен орал В) Тек өз күшіңе сен 5. Жарысқа қай аңдар төреші болды? А)Бүркіт, қабан, түлкі Б)Қабан,таутеке, бүркіт+ В) Таутеке, түлкі, қабан 6. Жартылай сайысқа қай аңдар шықты? А)Қоян,архар, барысқабан Б)Қоян, борсық, аю, келес В)Қоян,борсықбарыс,аю+ 7. Шешуші сайыста қай аң жеңді? А)Барыс+ Б)Аю В)Қабан 8. Сайыс қай аңның атымен аталатын болды? А) Қасқыр Б) Барыс + В)Қабан
«Синквейн» әдісі бойынша «Барыс» сөзіне өлең жолдарын жазу.
Бірінші жолда -
тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім) |
Мултьфильмті көреді. Мәтінді рөлдерге бөліп оқиды Тест тапсырмаларына ауызша жауап береді «Синквейн» әдісі бойынша «Барыс» сөзіне өлең жолдарын жазады. |
Қошеметтеу әдісі «Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша» Кері байланыс және ҚБ |
|
|
Сaбaқтың сoңы 3 мин |
Рeфлeксия. «Күш атасын танымас» деген мақал-мәтелді қалай түсінесіңдер? Бұл мультфильмде қазақтың қай ұлттық аспабы, тағамы, спорт ойынын кездестірдіңдер? Оның мәні неде деп ойлайсыңдар? |
|||
|
Бaғaлaу 2 мин |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||
|
Үй тапсырма-сы |
Мултьфильм кейіпкерлерін сипаттап жазу |
|||
шағым қалдыра аласыз













