Сaбaқтың
бaсы
Бiлу
(5
мин)
|
Амандасу.
Өткен сабақты тексеру
Үй тапсырмасы тексеріледі.
Кемшіліктер анықталып, түзетіледі.
|
Сәлемдеседі.
Қойылған сұрақтарға жауап
береді.
|
Қошеметтеу
әдісі
«Өте жақсы»
«Жарайсың!» «Тамаша»
|
|
Caбaқтыңopтacы
|
Тыңдалым.
Оқылым
1-тапсырма.
Рольдік
ойын.
Мультфильмнің бір
сюжетіне кейіпкерлердің дыбыстарын келтіріп оқу. Мысалы:
барыс пен атасының әңгімелесуін; тікұшақтың хабарламасын;
жүргізуші-сауысқанның сөзін; төреші –бүркіттің сөзін немесе
жыршы-қошқардың әнін салуға
болады.
Айтылым
2-тапсырма.Мәтін бойынша тест
тапсырмаларын
орындайды
1.Бүркіт қандай жарыс
өткізбекші болды?
А) қазақша
күрес+
Б)
дойбы
В)
бәйге
2. Жарысқа қандай аңдар
қатысты?
А) барыс, қошқар, түлкі,
ешкі
Б) аю, қошқар, барыс,
архар..+
В) қасқыр,
қоян,борсық..
3. Барыс жарысқа қалай
дайындалды?
А)жақсы
Б)
дайындалмады
В) көп
жаттықты
4. Оған атасы қандай ақыл
айтты?
А) Өзіңнен күші басым қарсыласыңды
әдіс-айламен жеңуге болады+
Б) Тек
жеңіспен орал
В) Тек өз күшіңе
сен
5. Жарысқа қай аңдар төреші
болды?
А)Бүркіт, қабан,
түлкі
Б)Қабан,таутеке,
бүркіт+
В) Таутеке, түлкі,
қабан
6. Жартылай сайысқа қай аңдар
шықты?
А)Қоян,архар,
барысқабан
Б)Қоян, борсық, аю,
келес
В)Қоян,борсықбарыс,аю+
7. Шешуші сайыста қай аң
жеңді?
А)Барыс+
Б)Аю
В)Қабан
8. Сайыс қай аңның атымен аталатын
болды?
А)
Қасқыр
Б)
Барыс +
В)Қабан
«Синквейн»
әдісі бойынша «Барыс» сөзіне өлең
жолдарын жазу.
Бірінші жолда -
тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім)
Екінші жолда - тақырып екі сөзбен сипаттау (сын есім)
Үшінші жолда - тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш сөз жазу.
(етістік)
Төртінші жолда - 4 сөзден тұратын бір сөйлем.
Бесінші жолда - тақырып мәнін ашатын бір синоним
сөз.
|
Мултьфильмті көреді.
Мәтінді рөлдерге бөліп оқиды
Тест тапсырмаларына
ауызша жауап береді
«Синквейн»
әдісі бойынша «Барыс» сөзіне өлең
жолдарын жазады.
|
Қошеметтеу
әдісі
«Өте жақсы»
«Жарайсың!» «Тамаша»
Кері байланыс
және ҚБ
|
https://youtu.be/UIxUNcqV0wo
|