|
Бөлім: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесініңаты (болғанжағдайда) |
Амандыкова Индира Амангельдиновна |
|
|
Күні: |
28.04.25 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Қазақстан-бірлік пен татулық мекені» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісімді нығайту. |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Оқушыларға Қазақстан халқының бірлігі мен достығының маңызын түсіндіру; Қазақстанда тұратын әртүрлі ұлттар арасындағы татулық пен ынтымақты дәріптеу; Отансүйгіштікке, сыйластыққа, бір-бірін құрметтеуге тәрбиелеу; |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып, тақырыппен таныстыру. Қазақстан халқының бірлігі мен достығының маңызын қысқаша түсіндіріңіз. Сабақтың мақсаттарын ашу, талқылау. |
Пікір алмасады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Тақырыпқа кіріспе: Тақырыпты жариялайды: «Қазақстан-бірлік пен татулық мекені» Сұрақ қояды: Сұрақ: Біздің елімізде қандай ұлт өкілдері тұрады? Бірлік пен татулық деген сөздерді қалай түсінесіңдер? Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы естідіңдер ме? Оның мақсаты қандай?ы? • Қысқаша түсініктеме: «Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – «Қазақстан — бірлік пен татулық мекені». Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Бізде 130-дан астам ұлт өкілдері бейбіт және тату өмір сүріп жатыр. Бұл — біздің ең үлкен байлығымыз.» Сұрақтар: • Неліктен бірлік халық үшін маңызды деп ойлайсыңдар? •Қазақстанның бейбітшілігін сақтау үшін әр адам не істей алады? •Қазақстан халқының бірлігі туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер? Мақалды жалғастыр: Отан.... басталады. Досы көпті жау алмайды... Дос жылатып айтады... Татулық табылмас... Отан оттан да... Бірлік бар жерде..... Топтық жұмыс (3 топ): Әр топқа әртүрлі ұлттардың салт-дәстүрі, ұлттық тағамдары туралы қысқаша тапсырмалар беру. Топтар өз жұмыстарын постер арқылы қорғайды. Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа Қазақстанда өмір сүріп жатқан бір ұлтты таңдайды. Әр топ өзіне берілген ұлт туралы шағын зерттеу жүргізіп, постер дайындайды. Постерге мыналарды қосу керек: Сол ұлттың негізгі салт-дәстүрлері (мысалы, тойлары, ұлттық мерекелері, дәстүрлі рәсімдері) Сол ұлттың ұлттық тағамдары Ұлттық киімдері Өз еліндегі достыққа көзқарасы немесе татулық туралы мақал-мәтел Кері байланыс:Әрбір презентациядан кейін негізгі ойларды қорытындылаңыз және оларды «Су тіршілік көзі» тақырыбына сәйкес сөздермен байланыстырыңыз.
|
Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз постерлерімен және шығармашлық тапсырма арқылы сабақ барысында түйген ойларымен бөлісіп, сыныпқа ұсынады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау. Әр топтың белсенділігі үшін смайлик пен немесе жұлдызша арқылы бағалау Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу. |
Презентацияға арналған проектор мен экран, бейнероликтер https://youtu.be/HpSX6KILGjQ?si=AAll1F-VO5BgkSfr Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Әр топ өз жұмысын таныстырады. Мұғалімнің қорытынды сөзі. «Бірлігі жарасқан ел – мәңгі жасайды. Қазақстандағы халықтар достығы – біздің басты байлығымыз. Біз әрдайым бірлігімізді сақтап, ел іргесін нығайтуға атсалысуымыз керек.» |
|
Сабақ соңында жазылған рефлексия сапасы. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қазақстан-бірлік пен татулық мекені»
«Қазақстан-бірлік пен татулық мекені»
|
Бөлім: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесініңаты (болғанжағдайда) |
Амандыкова Индира Амангельдиновна |
|
|
Күні: |
28.04.25 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Қазақстан-бірлік пен татулық мекені» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісімді нығайту. |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Оқушыларға Қазақстан халқының бірлігі мен достығының маңызын түсіндіру; Қазақстанда тұратын әртүрлі ұлттар арасындағы татулық пен ынтымақты дәріптеу; Отансүйгіштікке, сыйластыққа, бір-бірін құрметтеуге тәрбиелеу; |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып, тақырыппен таныстыру. Қазақстан халқының бірлігі мен достығының маңызын қысқаша түсіндіріңіз. Сабақтың мақсаттарын ашу, талқылау. |
Пікір алмасады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Тақырыпқа кіріспе: Тақырыпты жариялайды: «Қазақстан-бірлік пен татулық мекені» Сұрақ қояды: Сұрақ: Біздің елімізде қандай ұлт өкілдері тұрады? Бірлік пен татулық деген сөздерді қалай түсінесіңдер? Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы естідіңдер ме? Оның мақсаты қандай?ы? • Қысқаша түсініктеме: «Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – «Қазақстан — бірлік пен татулық мекені». Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Бізде 130-дан астам ұлт өкілдері бейбіт және тату өмір сүріп жатыр. Бұл — біздің ең үлкен байлығымыз.» Сұрақтар: • Неліктен бірлік халық үшін маңызды деп ойлайсыңдар? •Қазақстанның бейбітшілігін сақтау үшін әр адам не істей алады? •Қазақстан халқының бірлігі туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер? Мақалды жалғастыр: Отан.... басталады. Досы көпті жау алмайды... Дос жылатып айтады... Татулық табылмас... Отан оттан да... Бірлік бар жерде..... Топтық жұмыс (3 топ): Әр топқа әртүрлі ұлттардың салт-дәстүрі, ұлттық тағамдары туралы қысқаша тапсырмалар беру. Топтар өз жұмыстарын постер арқылы қорғайды. Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топқа Қазақстанда өмір сүріп жатқан бір ұлтты таңдайды. Әр топ өзіне берілген ұлт туралы шағын зерттеу жүргізіп, постер дайындайды. Постерге мыналарды қосу керек: Сол ұлттың негізгі салт-дәстүрлері (мысалы, тойлары, ұлттық мерекелері, дәстүрлі рәсімдері) Сол ұлттың ұлттық тағамдары Ұлттық киімдері Өз еліндегі достыққа көзқарасы немесе татулық туралы мақал-мәтел Кері байланыс:Әрбір презентациядан кейін негізгі ойларды қорытындылаңыз және оларды «Су тіршілік көзі» тақырыбына сәйкес сөздермен байланыстырыңыз.
|
Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз постерлерімен және шығармашлық тапсырма арқылы сабақ барысында түйген ойларымен бөлісіп, сыныпқа ұсынады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау. Әр топтың белсенділігі үшін смайлик пен немесе жұлдызша арқылы бағалау Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу. |
Презентацияға арналған проектор мен экран, бейнероликтер https://youtu.be/HpSX6KILGjQ?si=AAll1F-VO5BgkSfr Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Әр топ өз жұмысын таныстырады. Мұғалімнің қорытынды сөзі. «Бірлігі жарасқан ел – мәңгі жасайды. Қазақстандағы халықтар достығы – біздің басты байлығымыз. Біз әрдайым бірлігімізді сақтап, ел іргесін нығайтуға атсалысуымыз керек.» |
|
Сабақ соңында жазылған рефлексия сапасы. |
|
шағым қалдыра аласыз














