Қазақстан халқы ассамблеясы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақстан халқы ассамблеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу; 7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Қазақстандағы ұлттар достастығы

Мектеп: ыбырай Алтынсарин атындағы ЖОББМ

Күні: 30.01

Мұғалімнің аты-жөні: Габбасова Б.З.

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны: 14

Қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу;

7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну.

Сабақтың мақсаты

  • коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу;

  • еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну;


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы















Сабақтың ортасы


І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылығын ояту.

«Таза тақта» әдісі арқылы өтілген тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап беріп, жаңа материалдың тақырыбына болжам жасайды.

«Таза тақта»

Мұғалім:

  • Балалар, мына логотип сіздерге таныс па?

  • Қандай логотип?

  • Ел бірлігіне ассамблеяның қандай қатысы бар деп ойлайсыз?

Ықтимал жауап: Ассамблея жылы

Мұғалім сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.


ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану. Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша сұрақтар дайындап, диалог құрыңдар. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысыңдар.

1. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайтын тірек сөздерді тауып, себебін дәлелдеңдер.

2. «Ерегескен ел болмайды, Есептескен дос болмайды» мақалының мәнін осы тақырыппен байланыстыра отырып түсіндіріңдер.

1-тапсырма. «Еркін жазу» әдісі. «Еркін жазу» әдісімен Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы ойларыңды жазыңдар.

Дескриптор:

  • мәтін мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды;

  • диалог құрады;

  • көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады;

  • «Еркін жазу» әдісімен Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы ойларыңды жазады.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

2-тапсырма. ӘТН. «Тарсия» әдісі бойынша еліктеу сөздердің мағыналық түрлеріне қарай ажыратып жазады.

3-тапсырма. «Попс формуласы» бойынша тыңдалым мәтініне өз ойларын білдіреді. («Менің Отаным – көпұлтты Қазақстан» тақырыбында)

Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.













Жаңа сабақтың тақырыбы анықталады.









Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.





Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша сұрақтар дайындап, диалог құрыңдар. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысыңдар.









Грамматикалық тақырыпты меңгереді.













Грамматикалық тапсырма орындайды.

























Тақырыпты қорытындылайды.


Мұғалімнің ҚБ: «Сіздердің пікірлеріңіз өте құнды», «Жарайсыздар», «Белсенділік таныттыңыздар».






Дескриптор:

Сұрақтарға шынайы өмірмен байланыстыра отырып жауап береді;

Тақырып аясында сыни пікір білдіреді.






















Дескриптор:

  • мәтін мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды;

  • диалог құрады;

  • көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады;

  • «Еркін жазу» әдісімен Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы ойларыңды жазады.



Дескриптор:

  • Еліктеу сөздерді қызметіне қарай топтастырады;

  • Қолдану аясын түсіндіреді.

  • ҚБ: Дескриптор арқылы топтар бір – бірін бағалайды, кері байланыс жасап өтеді.

Дескриптор:

  • Мәтіндегі ақпараттар бойынша мақал-мәтел, қанатты сөздерді пайдалана отырып өз пікірін

топ алдында дәлелдейді.

Өзара бағалау «Комментарий жасау» әдісі




7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы





























7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы

(«Ұлттық энциклопедиядан»)

Сабақтың соңы


Сабақтың соңында мұғалім бағалау критерийлері мен сабақ мақсаттарына қайта оралады. Сабақ мақсатына қаншалықты қол жеткізгендері туралы бірге талқылайды.

Кері байланыс

Мұғалім оқушыларға рефлексия парағын үлестіреді.

3 – жаңа алған ақпарат

2-сабақта кездескен қиыншылық

1-сабақтың ұнаған тұсы

Оқушылар сабақ соңында кестені толтырып, топ ішінде талқылайды.


Мұғалім талқылауға қатысып, оны қорытындылайды.


Стикерлер, сурет




Үйге тапсырма: 5-тапсырма.














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.07.2025
128
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі