Қазақстан халқы Ассамблеясы 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан халқы Ассамблеясы 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан халқы Ассамблеясы 7 сынып Қазақ тілі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Қазақстандағы ұлттар достастығы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалдыэкспрессивті сөздерді және мақалмәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу;

7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: тыңдалым мәтіні негізінде диалогке қатысу, еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну;

Көптеген оқушылар: коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалдыэкспрессивті сөздерді және мақалмәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну;

Кейбір оқушылар: диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу, еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну.


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы















Сабақтың ортасы


І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.

Оқушыларды «Жылулық шеңберіне» тұрғызып, бір біріне бүгінгі күні тілейтін тілектерін бір-бір сөзбен жеткізу.

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылығын ояту.

Мұғалім:

  • Балалар, мына логотип Сіздерге таныс па?

  • Қандай логотип?

  • Ел бірлігіне ассамблеяның қандай қатысы бар деп ойлайсыз?

Ықтимал жауап: Ассамблея жылы

Мұғалім сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.


ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану. Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша сұрақтар дайындап, диалог құрыңдар. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалдыэкспрессивті сөздерді және мақалмәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысыңдар.

1. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайтын тірек сөздерді тауып, себебін дәлелдеңдер.

2. «Ерегескен ел болмайды, Есептескен дос болмайды» мақалының мәнін осы тақырыппен байланыстыра отырып түсіндіріңдер.

«Еркін жазу» әдісі. «Еркін жазу» әдісімен Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы ойларыңды жазыңдар.

Дескриптор:

  • мәтін мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды;

  • диалог құрады;

  • көркем бейнелеуіш, эмоционалдыэкспрессивті сөздерді және мақалмәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады;

  • «Еркін жазу» әдісімен Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы ойларыңды жазады.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

2-тапсырма. Еліктеу сөздерді қолданып, тәуелсіз еліміздегі халықтар достығы туралы бір шумақ өлең құрастырып көріңдер.

3-тапсырма. Топтасып, «халықтар достығы» ұғымының мәнін ашатын «Ассоциативті карта» сызыңдар. Мақал-мәтел, қанатты сөздерден тақырып қойып, өз көзқарастарыңды топ алдында дәлелдеңдер.

Дескриптор:

  • Еліктеу сөздерді қолданып, тәуелсіз еліміздегі халықтар достығы туралы бір шумақ өлең құрастырады;

  • Топтасып, «халықтар достығы» ұғымының мәнін ашатын «Ассоциативті карта» сызады;

  • Мақал-мәтел, қанатты сөздерден тақырып қояды;

  • Өз көзқарастарыңды топ алдында дәлелдейді.

ҚБ

Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.

Жаңа сабақтың тақырыбы анықталады.



Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.





Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша сұрақтар дайындап, диалог құрыңдар. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды

экспрессивті сөздерді және мақалмәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысыңдар.









Грамматикалық тақырыпты меңгереді.



Грамматикалық тапсырма орындайды.





Тақырыпты қорытындылайды.






ҚБ «Күн мен бұлт»


















ҚБ «Күн мен бұлт»














ҚБ «Күн мен бұлт»









7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы














7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы


Ұлттық энциклопедиядан»)

Сабақтың соңы




Кері байланыс

3 – жаңа алған ақпарат

2-сабақта кездескен қиыншылық

1-сабақтың ұнаған тұсы

Үйге тапсырма: 5-тапсырма.

































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2024
779
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі