Қазақстан халқының мәзыкасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан халқының мәзыкасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәнін мұғалімдеріне көмекші құрал негізінде жасалған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан халықтарының музыкасы

Мұғалімнің аты-жөні: Калыкова А.М.


Класс: 5 «Б»

19.04.2024ж.

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.1.1.1 –музыканың түрін, стилі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау;;

5.1.1.2 – әлем халықтары музыкалық аспаптарын жасалуы мен дыбысталуына қарай топтастыру, түрлі контекстерде салыстыру;

5.1.2.3 – қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау;

5.1.3.1 – әнді орындау барысында музыканың көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізу

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі, тарих

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

(Әр ұлттың музыкалық аспаптарының суретін құрастыру;

домбыра, балалайка, бандура)

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Оқушылар «Нота үйренеміз» әнін көңіл-күйді көтеру және дауысқа жаттығу мақсатында орындайды.


Оқушылар қағаз қиындыларынан мозайка құрастырады, музыкалық аспаптарды атайды, топқа бөлінеді..

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Ой шақыру

  • Не себепті қазақ елін – достық елі деп атайды?

ҚБ бойынша жұмыс(ҚБ дәптеріне жазады)

  • Қазақстанда қандай ұлттар тұрады?

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Галереяға саяхат» әдісі

Б ерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін әр топтан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшы қабырғадағы суреттерге қарай отырып, әр ұлттың мәдениеті туралы мәліметтер жинақтайды. Қалған оқушылар оқулықтағы мәтінмен жұмыстанады. Көшбасшы топқа келіп өзінің мәліметімен бөліседі. Топ қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізіліп, мәтін құрастырылады, әр топтан бір оқушы Қазақстандағы тұратын ұлттар туралы жинақтаған мәліметін баяндайды.

Қазақстан халықтарының музыкасы

1-топ Қазақ ұлты

2-топ Орыс ұлты

3-топ Украин ұлты



Оқулық,

дәптермен жұмыс

мәтіндер.





«Галереяға саяхат» әдісі


Ортасы

10 минут







Қолдану

«Во поле береза стояла» тыңдау;

Орыс биінің элементтерін қолдану арқылы би қимылдарын көрсету;

Караокемен осы әнді орындау.

Дәптермен жұмыс.

Оқушыларға тың тақырып: хоровод, гопак, бандура сөздерін дәптерге жазу.

Талдау

«Аквариумдағы алтын балық» әдісі

(Тақтаға аквариумдағы балықтың суреті ілінеді)

Әдістің сипаттамасы:

Мұғалім мәтін бойынша оқушыларға сұрақтар қояды, оқушылар жауап береді. (Мұғалім балықты жемдеуші, яғни сұрақ қояды, ал оқушы-жем, яғни азық, дұрыс жауапты балық қабады, яғни мұғалім қабылдайды деген сөз)

Оқулық,

қабырғаға ілінген суреттер, түрлі-түсті маркерлер

«Аквариумдағы алтын балық» әдісі, сұрақтар, таблицалар.

Сергіту сәті

4 минут

Сергіту сәті

"Қазақстан-Отаным менің" – әнін хормен орындау


Оқушылар ән орындап сергіп қалады.

Аяқталуы

3 минут





Сабақты бекіту

5 минут

Синтез«Адасқан әріптер» әдісі

Қазақ, орыс және украин халықтарының музыкалық аспаптарын табу.

(Әр топқа аспаптардың аттары жасырылған таблицалар таратылады, оқушылар сызық арқылы аспап атауларын табады)

«Бір шаңырақ астында»

( Оқушыларға бүгінгі өтілген тақырып бойынша жалпы сұрақтар қойылады, жауап берген оқушылар тақтаға түрлі-түсті қағаздардан уық жасап іледі)




"Адасқан әріптер





Кері байланыс

Бағалау


Рефлексия

3 минут

Әр топ бір-біріне кері байланыс жасайды.


Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға сувенирлер үлестіру.


Шар үрлейді, шарға бүгінгі сабақтан алған әсерін смайлик салу арқылы білдіреді.

Шарлар маркерлер

сувенир



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.04.2024
378
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі