Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: музыка |
Бөлімі: Музыка тілі – достық тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мектептің атауы |
Ұйымшыл орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты жөні: |
Тоххожаева К.З. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
05.04.2024жыл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: |
5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан халқының музыкасы .(жалғасы) Кавказ халықтары (десант сабақ) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.2.4-ауызша және жазбаша жұмыстар орындау барысында музыкалық терминалогияны пайдалану 5.3.1.1-өз жұмысын шығармашылықпен көрсету,кретерияларға сәйкес бағалау және өзінің жұмысын жақсарту үшін ұсыныстар енгізу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар ауызша және жазбаша жұмыстар орындау барысында музыкалық терминалогияны пайдаланады. Өз жұмысын шығармашылықпен көрсету,кретерияларға сәйкес бағалау және өзінің жұмысын жақсарту үшін ұсыныстар енгізеді .Бір- бірін бағалайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы |
Сәлемдесу. Сәлеметсіздер ме,балалар! Психологиялық ахуал қалыптастыру. Бір тілек. Оқушылар өткен сабақта үйренген орыс халқының би-әні «Во поле береза стояла» әнін билеп жүріп орындайды. Әнді орындап болғасын шеңбер боп тұрып, өздері қағаздан жасаған қызғалдақтарын Бір тілек айтып қасындағы оқушыға ұсынады. Суреттер арқылы топқа бөлу. Алған кеспе қағаздағы аспап суретіне қарап өз тобына барып отырады. 1- топ: Балалайка 2- топ: Свирель 3- топ: Гусли Ой-толғау. *Партаның үстіндегі жатқан әріптерді құрастыру арқылы өз топтарының атын табу. *Үш сұраққа дұрыс жауап берген оқушы топ басшысы боп тағайындалады. Ол қай халықтың аспабы? Аспаптың қай түріне жатады? Қазақ халқының қандай аспабына ұқсайды? Өткен сабақты пысықтау. «Жалғасын тап» әдісін қолдану.
Жаңа сабақ: Қазақстан халқының музыкасы Кавказ халықтары Білу. Түсіну
Ән туалы айтып өту. Кавказ -таудың аты және Каспий мен Қара теңіз арасында қоныстанған үлкен ел. Оның шыңдары биік,таулары асқақ. Біздің Алатау, Алтай тауларына ұқсайды. Табиғаты өте әсем. Онда әртүрлі ұлт өкілдері өмір сүреді. 1-тапсырма. «А,В,С» әдісін қолдану. Шығармашылық. Көрген бейне жазба,тыңдаған музыка жайында сұрақтар қою. А-сұрақтар қояды. В-жауап береді. С-айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады. Сергіту сәті. Орынау.
2-тапсырма. Ән айту. Орындау. «Шөжелерім» әзербайжан халқының әні Әнін жазған: Г.Гусейнли Сөзін жазған: Т. Мутпалибов Аударған: М. Әлімбаев 3-тапсырма. Қолдану. Әнді сілкімелі,ұрмалы аспаптармен топ-топпен тізбектеп орындау. 3-тапсырма. Тыңдау.Жинақтау. Әуенді тап! Музыкалық аспатардың үнін тыңдап,қай аспап екенің табу. Бағалау. Бағалау кестесі бойынша топ басшысы әр оқушының жинаған жұлдызшасының санына қарай бағалайды.Номинациялар береді.
Бағалау кестесі
Оқушыларға мақтау қағазарын тапсыру.
Үйге тапсырма: «Шөжелерім» әнін әуенімен жаттау.
Рефлексия. «Ашық микрафон» әдісі. Микрафонды алып, бүгінгі сабақ туралы өз ойын айтады.
|
Оқушылар сәлемдеседі.
Дескриптор: Оқушылар мұғаліммен бірге әнді билеп жүріп орындайды.
Дескриптор: Оқушылар әріптерді құрастырып, топтың атауын табады.Сұраққа жауап берген оқушы топ басшысы болып тағайындалады. . Топ басшысы топ мүшелерінің жауаптарын бақылап, алған жұлдызшаларын санап ,жазып отырады.
Дескриптор: Оқушылар өткен сабақта алған білімдерін пысықтап, сұрақтарға жауап беріп алған білімдерін пысықтайды.
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |