Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы тақырыбына дайын ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім

Экономикалық география

Педагогтың аты-жөні

Кәуен Айда Маратқызы

Күні

16.10.2024ж

Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.4.1.1 Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамын анықтайды

Сабақтың мақсаты

Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамын анықтай алады.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі

«Шаңырақ» әдісі бойынша топқа бөлініп (қазақ тобы, орыс тобы, ағылшын тобы) сол ұлттың тілімен амандасып орынына жайғасады;

Топтың топ басшысын сайлап аламыз.

Топ ережесімен таныстыру.

Үй жұмысын сұрау: «Колесо фортуны» әдісі арқылы сұрақтар қою

-сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау

- сабақтың өткізу мақсатын көрсету.

Оқушылар уықтарды таңдау арқылы топқа бөлінеді;


Сұрақ жауап орындайды

Әр ұлттың валютасымен мадақтау



«Шаңырақ»

«Колесо фортуны»

Wordwall

Валюталар




Ортасы

Ой шақыру. Жаңа сабақты «Жасанды интеллект» арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламыз.

(Бұл өз кезегінде оқушыларға сабаққа деген қызығушылығын оятып, өз ойларын білдіруіне мүмкіндік береді).

Оқушыларға жеке жұмыс жасау тапсырылады.

1-тапсырма. Географиялық диктант. “Квест” ойыны арқылы орындайды

  1. Қазақстанда ............................ ұлт өкілдері тұрады.

  2. Депопуляция ................................................................. .

  3. Қазақстандағы ірі ұлт өкілдері ..........................., ..........................., ..................., ........................... , ..............................., ........................., ................................ .

  4. Диаспора дегеніміз .....................................................

  5. Этногенез .................................................... .......... .

  6. Этнография .......................................................

  7. Дүниежүзілік діндер .........................., .......................,

  8. Ұлттық діндер ..........................., .........................

  9. Қазақстандағы басым таралған діндер ..................... ,

..................... .

10.Қазақстан халқының саны .......... миллионнан асады.

Сергіту сәті: “Қазақ халқының оюларын қайтала әдісі”

2-тапсырма. Топтық жұмыс.

«Туыңды көкке көтер» әдісі арқылы тапсырма беру.

1-топ:

А. Діни мейрамдарды айту.

В. Қазақстандағы ұлт өкілдерінің ерекшеліктерін анықтап тауып картадан көрсетіп, кескін картаға түсіру.

С. «Бір ұлт, бір тағдыр» тақырыбына 30 сөзден тұратын эссе жазу.

Дескриптор

Қазақстан халқының ұлттық этностық құрлымы діни мейрамы туралы , халықтар достығы мағлұматты біледі.

2-топ:

А. Қазақстанда қанша ұлт өкілдері бар

В.Қазақстандағы ірі этностарын графигін құрастыру дәптерге түсіру.

С. «Қазақстан халқы» кестемен жұмыс.

Халқы құрамы

Қазақстанның қандай аймақтарынада орналасқан

1



2



3



4



5



Дескриптор

Қазақстандағы ірі этностарын біледі,графигін жасай алды,еліміздегі спорт және басқада салада жүрген ұлт өкілдері туралы талдай біледі.

3 топ:

А. Этнос дегеніміз....

В. Қазақстан жерінде қандай дін түрлері таралған. Диаграмма арқылы көрсету.

С. АКТ- ны қолдана отырып М.Татімовтың еңбектері туралы мәлімет жинактау.

Дескриптор

Қазақстан жерінде дін түрлерінің таралуын диаграмма арқылы анықтай алды, белгілі демограф ғалымы М.Тәтімов туралы мәлімет жинақтады.

Бағалау критерийі

Қазақстан халқының ұлттық құрамын және діни құрамын түсінеді, анықтайды;

«Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы» кестесін, диаграммасын құрастырады

3-тапсырма. Жұптық жұмыс. Барлық оқушыларға.

«Конверттегі сұрақ»: әдісі

1)Біздің елімізде қандай халықтар тұрады?

2)Белгілі бір этностың өкілдері көбірек шоғырланған аймақтар?

3)Қазақстан халқының конфессиялық құрамы?

4)Этносаралық және дінаралық қатынастарды үйлестіру бойынша Қазақстан Республикасы бойынша саясатының негізгі бағыттары.

4-тапсырма. Оқулық пен жеке жұмыс. 168 суретке қарай отырып, тіл әулеттерін ата. Алтай тіл әулетіне қандай топтар жатады? Қазақтар, орыстар, өзбектер қай тіл әулетіне жатады?

«Ұяшық» әдісі арқылы жаңа тақырыпты пысықтау.

  1. Этнос дегеніміз не?

  2. Қандай дін мейрамдарын білесіндер?

  3. Ең көп таралған ұлттар?

  4. Ең көп таралған діндер?

  5. Этнология нені зерттейді?

Тақтада көрсетілген ресурстарды талқылайды.

Жаңа тақырып бойынша жаңа терминдерді дәптерлеріне жазып алады.

Тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, географиялық диктант орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі

Туларда жасырылып берілген тапсырмаларды орындайды.

Сұрақтарға жауап береді, кесте толтырып картамен жұмыс жасау барысында логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасын таныта білу дағдыларын қалыптастырады.





















Конверттегі сұрақтарға жауап беру арқылы бәсекелеседі.





Оқулықпен жұмыс жасайды. Оқылым, жазылым дағдыларын қалыптастырады

Өзін-өзі бағалау

Ұлттық құндылықтарды дәріптеу” мақсатында оқушыларға домбырамен бағалау тапсырылады. 1-тапсырма:4













2-тапсырма:3б
































3-тапсырма:1б







4-тапсырма-2б







АКТ

Жасанды интеллект


Joyteka”

Платформа










Мемлекеттердің туы, атлас, кескін карта

Miro” сайты




























Почта, конверт




Оқулық, жұмыс дәптерлері


Wordwoll”

Платформа

Сабақтың соңы


Кері байланыс.

Хат жолдаймын” әдісі арқылы


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

1-10 формативті бағалау

Хаттар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.03.2025
263
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі