Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
3.Сынып оқушыларын 3-топқа
бөлу
Ой
шақыру. Жаңа сабақты суреттер арқылы сабақтың тақырыбын ашып
аламыз.
(Бұл өз кезегінде оқушыларға сабаққа деген
қызығушылығын оятып, өз ойларын білдіруіне мүмкіндік
береді).
Суреттерге қатысты қойылатын
сұрақтар:
Суреттерден нені көріп
тұрмыз?
Барлық суреттерге ортақ қандай тақырып болуы
мүмкін?
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,
өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырамын.
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және
жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Сұрақтарға жауап берген оқушыларды
ауызша мадақтап отыру «Жарайсың!»,
«Бәрекелді!»
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
АКТ
Суреттер
карта
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтіні мен
ресурстарды қолдана отырып, географиялық диктант
беріледі.
|
Географиялық
диктант.
-
Қазақстанда ................ ұлт өкілдері
тұрады.
-
Депопулация ...............
.
-
Қазақстандағы ірі ұлт
өкілдері................,................, ............,
................ , ..............., ........, ...........
.,
-
Диаспора дегеніміз
......
-
Этногенез ......... ..........
.
-
Этнография
...................
-
Дүниежүзілік діндер .................,
..................,
-
Ұлттық діндер.........,
.......
-
Қазақстандағы басым таралған діндер
......
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
Қазақстан аумағында өмір сүретін ұлт өкілдерін
сипаттайды;
Жаңа терминдердің мағынасын
анықтайды;
Қазақстан аумағында таралған діндерді
сипаттайды.
|
Оқулық
ҚР
халықтар картасы
Атлас
Дәптер
|
1- тапсырманы топпен орындатамын,
бақылаймыг, тапсырма орындалу жолына нұсқау
көрсетемін.
|
1-тапсырм.
«Жәрменке»
әдісі
1-топ
тапсырма.
А.
Діни мейрамдарды айтту.
В.
Қазақстандағы ұлт өкілдерінің ерекшеліктерін анықтап тауып картадан
көрсетіп, кескін картаға түсіру.
С.
«Бір ұлт, бір тағдыр» тақырыбына 30 сөзден тұратын эссе
жазу.
2-топ
тапсырма.
А. Қазақстандағы қанша ұлт өкілдері
бар
В.Қазақстандағы ірі этностарын графигін құрастыру
дәптерге түсіру.
С.
«Қазақстан халқы» кестемен жұмыс.
№
|
Халқы
құрамы
|
Қазақстанның қандай
аймақтарынада орналасқан
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
5
|
|
|
3-топ
тапсырма.
«Қазақстан халқының ұлттық және діни
құрамы» кестесін, диаграммасын
құрастырады.
|
Жалпы - 5
балл
1-топ.Дескриптор:
Қазақстан халқының ұлттық этностық құрлымы діни
мейрамы туралы сипаттайды;
Халықтар достығы жайлы мағлұматтарды
анақтайды.
2-топ.Дескриптор:
Қазақстандағы ірі этностарын
сипаттайды;
Графигін
жасайды;
Еліміздегі спорт және басқада салада
жүрген ұлт өкілдері туралы
талдайды.
3-топ.Дескриптор:
Қазақстан жерінде дін түрлерінің
таралуын диаграмма арқылы
анықтайды;
Демограф ғалымы М.Тәтімов туралы
мәлімет жинақтайды.
|
Оқулық
Дәптер
Атлас
АКТ
Кесте
|
2- тапсырманы орындатамын, бақылайды,
мысал, үлгі көрсетемін.
|
2-тапсырма. Жұптық
жұмыс.
«Діндер классификациясына»
қарап:
А)Діндер қандай топтарға
бөлінеді?
Ә) Әлемдік діндерді
ата.
|
Дескриптор: Жалпы - 2
балл
«Діндер классификациясына»
қарайды;
Діндер қандай топтарға бөлінетінін
айтады;
Әлемдік діндерді
атайды.
|
9-сынып
оқулығы.
Дәптер
ҚР физикалық
картасы
Суреттер
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|
Сабақты қорытындылау. Оқушылардың
рефлексия
Үй жұмысы:
§39 оқу, «Ұлттық және діни саясат» тақырыбында
талдау жасау
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен
тұжырымдарына байланысты рефлексия
жасайды.
|
Дескрипторды назарға ала отырып өзара
топтық бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын
толтырады
|
Бағалау
парақшасы
|