Материалдар / Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы 9 сынып ашық сабақ ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы 9 сынып ашық сабақ ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы 9 сынып ашық сабақ ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2024
222
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы

Бөлім:

4 Әлеуметтік география 4.1 Халық географиясы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.4.1.1 Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамын анықтайды

Сабақтың мақсаты:

Қазақстан халқының ұлттық, діни құрылымы туралы мәлімет береді.

Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамын анықтай алады.

Қазақ халқының ұлттық және діни құрылымын кесте немесе диаграмма құрастыра алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3.Сынып оқушыларын 3-топқа бөлу

Ой шақыру. Жаңа сабақты суреттер арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламыз.

(Бұл өз кезегінде оқушыларға сабаққа деген қызығушылығын оятып, өз ойларын білдіруіне мүмкіндік береді).




















Суреттерге қатысты қойылатын сұрақтар:

Суреттерден нені көріп тұрмыз?

Барлық суреттерге ортақ қандай тақырып болуы мүмкін?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырамын.

Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.


Сұрақтарға жауап берген оқушыларды ауызша мадақтап отыру «Жарайсың!», «Бәрекелді!»

Оқулық, жұмыс дәптері

АКТ

Суреттер

карта

Сабақтың ортасы


Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтіні мен ресурстарды қолдана отырып, географиялық диктант беріледі.

Географиялық диктант.

  1. Қазақстанда ................ ұлт өкілдері тұрады.

  2. Депопулация ............... .

  3. Қазақстандағы ірі ұлт өкілдері................,................, ............, ................ , ..............., ........, ........... .,

  4. Диаспора дегеніміз ......

  5. Этногенез ......... .......... .

  6. Этнография ...................

  7. Дүниежүзілік діндер ................., ..................,

  8. Ұлттық діндер........., .......

  9. Қазақстандағы басым таралған діндер ......

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Қазақстан аумағында өмір сүретін ұлт өкілдерін сипаттайды;

Жаңа терминдердің мағынасын анықтайды;

Қазақстан аумағында таралған діндерді сипаттайды.


Оқулық

ҚР халықтар картасы

Атлас

Дәптер

1- тапсырманы топпен орындатамын, бақылаймыг, тапсырма орындалу жолына нұсқау көрсетемін.

1-тапсырм. «Жәрменке» әдісі

1-топ тапсырма.

А. Діни мейрамдарды айтту.

В. Қазақстандағы ұлт өкілдерінің ерекшеліктерін анықтап тауып картадан көрсетіп, кескін картаға түсіру.

С. «Бір ұлт, бір тағдыр» тақырыбына 30 сөзден тұратын эссе жазу.

2-топ тапсырма.

А. Қазақстандағы қанша ұлт өкілдері бар

В.Қазақстандағы ірі этностарын графигін құрастыру дәптерге түсіру.

С. «Қазақстан халқы» кестемен жұмыс.

Халқы құрамы

Қазақстанның қандай аймақтарынада орналасқан

1



2



3



4



5



3-топ тапсырма.

«Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы» кестесін, диаграммасын құрастырады.

Жалпы - 5 балл

1-топ.Дескриптор: Қазақстан халқының ұлттық этностық құрлымы діни мейрамы туралы сипаттайды;

Халықтар достығы жайлы мағлұматтарды анақтайды.



2-топ.Дескриптор:

Қазақстандағы ірі этностарын сипаттайды;

Графигін жасайды;

Еліміздегі спорт және басқада салада жүрген ұлт өкілдері туралы талдайды.







3-топ.Дескриптор:

Қазақстан жерінде дін түрлерінің таралуын диаграмма арқылы анықтайды;

Демограф ғалымы М.Тәтімов туралы мәлімет жинақтайды.

Оқулық

Дәптер

Атлас

АКТ

Кесте


2- тапсырманы орындатамын, бақылайды, мысал, үлгі көрсетемін.

2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

«Діндер классификациясына» қарап:

А)Діндер қандай топтарға бөлінеді?

Ә) Әлемдік діндерді ата.

Дескриптор: Жалпы - 2 балл

«Діндер классификациясына» қарайды;

Діндер қандай топтарға бөлінетінін айтады;

Әлемдік діндерді атайды.

9-сынып оқулығы.

Дәптер

ҚР физикалық картасы

Суреттер


Сабақтың соңы

Рефлексия


Сабақты қорытындылау. Оқушылардың рефлексия

Үй жұмысы: §39 оқу, «Ұлттық және діни саясат» тақырыбында талдау жасау

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты рефлексия жасайды.

Дескрипторды назарға ала отырып өзара топтық бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын толтырады

Бағалау парақшасы




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!