жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Қазақстан көлдері»
Семей қаласы «№11 ЖОББМ» КММ
Қысқа мерзімді Әдебиеттік оқу сабақ жоспары
Бөлім: |
VI. «Қоршаған ортаны қорғау» |
||||||||
Педагогтің Т.А.Ә. |
Кудайбергенова Анар Калиевна |
||||||||
Күні: |
13.02.2024 |
||||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
65 – сабақ. «Қазақстан көлдері» (Әдебиеттік оқу 2-бөлім. Оқулық 97 – 99 бет, «Алматы кітап» баспасы, 2019ж.) |
||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.4.1 Сөйлеу барысында мақал - мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 4.3.2.1 Таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу, өлең ( төрт жолды ) жазу |
||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||
Құндылық |
|
||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||
Уақыт |
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқышының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
1 минут 1 минут 10 - минут |
Сабақтың Басы Ұйымдастыру |
Әдебиеттік оқу сабағы
|
Оқушылар сәлемдеседі. Кезекші оқушы сыныпты түгендейді Сабаққа назарын аударады Көңіл – күйлерін білдіреді |
|
|
||||
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ұжымдық жұмыс ережесі Алдағы білім |
«Ақ тілек, әсем күлкі»
Ұлдың күні күн емес Атадан мал қалмаса, Ата малы пұл емес Баста ақыл болмаса. Қорқыт Ата
64 – сабақ. «Мені қоршаған орта» өлеңді жаттап айтады
«Біліміңді қолдан » әдісі бойынша үй тапсырмасына шолу жасау
Критерий
|
«Ақ тілек, әсем күлкі»
Ұлдың күні күн емес Атадан мал қалмаса, Ата малы пұл емес Баста ақыл болмаса. Қорқыт Ата
Сыйлаймыз, тыңдаймыз! Үнемдейміз! Нақты, дәл жауап береміз! Шапшаңдықты, тапқырлықты көрсетеміз! Белсенділік танытып, жақсы баға аламыз! 64 – сабақ. «Мені қоршаған орта» Алған білімінің өлеңді жаттап айтады
Дескриптор
|
10 баллдық формативтік бағалау |
Оқулық 95-бет |
|||||
10 минут |
Сабақтың Ортасы Қызығушылығын ояту |
Сынып жұмысы 65 – сабақ. «Қазақстан көлдері» Сабақтың мақсаты:
Біліміңді қолдан
Критерий
|
Жаңа білім Жаңа білімнің тақырыбы мен мақсатын меңгереді Оқушылар назарын сабаққа аударады
Қазақстанның көлдері: Балқаш, Аалакөл, Зайсан, Теңіз, Сасықкөл және т.б. Дискриптор
|
|
Оқулық 97-бет |
||||
30минут |
Тәжірбие |
1– тапсырма «Түсініп оқы» Оқылым; ( 97 – бет ) Автормен танысу
Өтебай Тұрманжанов (1905-1978 ) - ақын. Бұрынғы Оңтүстік Қазақстан облысы Бөген ауданы Жалғызағаш ауылында дүниеге келген . Ақынның 50-ге тарта кітабы жарық көрді. Ө.Тұрманжановтың шығармалары негізінен балаларға арналған «Түсініп оқы» Оқылым; ( 97 – бет ) Балқаш көлге барайық Балалар - ау, балалар! Қатар басып, барабар, «Балығы тайдай тулаған, Бақасы қойдай шулаған» Балқаш көлге барайық. Балығын ұстап алайық, Суына салқын түсейік, Күбідей күп - күп пісейік. Күншуаққа жатайық, Көп қызыққа батайық, Ән салып, өлең айтайық, Ауылға сөйтіп қайтайық. Өтебай Тұрманжанов Көл
Жатыр әсем көл тұнып Тұманбай Молдағалиев Критерий
Сөздік Күбі - ағаштан жасалған, қымыз, іркіт, пісетін ыдыс 2 – тапсырма «Ұжымдық жұмыс» «Ойлан » әдісі Айтылым, ( 98 – бет )
Сипатта
Критерий
Критерий
Тыңда
Өзіңнен баста! Табиғатты қорғап, қастерлеуді – адам ең бірінші өзінен бастауы керек. Біздің қоршаған ортамыз алтын алқапқа оранған. Сол байлығымызға зиян келтіріп, ластамауымыз қажет. Табиғат – біздің байлығымыз. Критерий
Ойлан
Түсіндірме
Критерий
|
Дискриптор
Дескриптор
Дескриптор
Экологиялық мәселелелр шешілмесе , табиғатымызға және адамдар денсаулығына көп зияны тиеді. Дескриптор
Дескриптор
|
Қ.Б. Жарайсыңдар!
Қ.Б. Жарайсыңдар!
Қ.Б. Тамаша!
Қ.Б. Тамаша!
Қ.Б. Жарайсыңдар!
|
Оқулық 97 бет Оқулық 98 бет Оқулық 98 бет Оқулық 99 бет Оқулық 99 бет |
||||
2 минут |
Сабақтың Соңы Бекіту |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Қорытындыла:
Критерий
Үйге тапсырма 97-98 бет «Балқаш көлге барайық» жаттау |
Дискриптор
|
Қ.Б. Тамаша!
|
Оқулық 99 - бет |
||||
Бағалау критерийлері |
Дескрипторлар:
|
||||||||
1 минут |
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Кері байланыс. «Дөңгелек айналым» әдісі Қандай әдіс – тәсіл ұнады?
|
Кері байланыс. «Дөгелек айналым» әдісі Сұрақ – жауап арқылы жауап береді Дескриптор : Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланысын білдіре алады. |
Қ.Б. Жарайсыңдар!
|
|

