"Қазақстан көлдері" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қазақстан көлдері" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспарлары жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша берілген. Мұғалім үшін үлкен көмек. Тақырып атауына қарасақ бұл тарих, география, тіл пәндерін қамтиды. Оқушы сауатты жазуға, дұрыс, әсерлі сөйлеуге үйренеді. Мақал-мәтелдер арқылы ойын түйіндеп жеткізеді, дербес, жұптық, топтық тапсырмаларды орындайды. Өз бетімен жаңа сөйлемдер құрай білуге көмектеседі Өз ойын еркін жеткізуге, топта еркін сөйлеуге үйретеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

СЫНЫП: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан көлдері

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:

  • 5.2.4.1(А4)- шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау.

  • 5.4.4.1 (Ж4) -мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Қазақстан көлдері жайлы оқулықан және басқа материалдардан ақпарат алады

Оқушылардың басым бөлігі:

 Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

Сұрақтарды қойып үйренеді;


Кейбір оқушылар:

Ойын нақты жеткізе алуға тырысады;

Жетістік критерий- лері:

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде Қазақстан көлдерін атайды, мәлімет береді.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тіліндегі қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы Қазақстан көлдері жайлы айтады, сипаттайды.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): сыныптастарымен қазақша тілдесе алады, қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы сұхбаттасады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

География, қазақ тілі.

Алдыңғы тақырып

Сөздік қорын дамыту

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут


Қызығушылықты ояту

«Галереяда ой шарлау»

Оқушылар сынып қабырғаларына, тақтаға ілінген суреттер арқылы тарауға, бүгінгі тақырыпқа болжам, «Су әлемі» тіркесіне ассоциация жасайды.


Мұғалім алдын-ала дайындаған суреттер мен олардың аттарын араластырып, тақтаға орнатады. Оқушыларға әр суреттің тұсына осы суретке қатысты сөзді орналастыруды айтады. Ойынды оқушыларды топқа бөліп ойнатуға болады.

3 топқа бөлінеді.


Суреттер

Ортасы 20 минут

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Мұғалім сыныпты төрт –төрттен топтарға бөледі. Әр топ оқыған мәтіндері бойынша 5 сұрақ дайындап, қағазға жазады.Сосын мұғалім әр топқа бір оқушы алып, 4 кісілік жаңа топ құрайды. Барлығы бір-біріне сұрақтар қояды. Айтылған жауаптарды топ басшылары немесе мұғалім тексеріп отырады.

Топтарға тапсырма:

6 – тапсырма. Мәтінді оқып, жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. Сан есімдерді қолданып, жауап береді.


Балқаш-Қазақстандағы ең ірі көлдердің бірі. Ол алғашқы дәуірдегі Пятис деген теңіздің қалдығы болып есептеледі. Соңғы кезде Балқаш көлінің деңгейі 2 м –ге төмендеген.Балқаш көне түркі тілінде «балшық», «балық» деген мағынаны білдіреді. Ұзынарал бұғазы Сарыесік пен Балқашты байланыстырады. Соның нәтижесінде көлдің батысында су- тұщы, ал шығысында-ащы. Іле өзенінің ұзындығы 2385 км. Іле өзенінің Балқашқа құяр жеріндегі тоғайлы-батпақты жерлер мемлекеттің қорғауына алынды. Мұнда балықтың сазан, көксерке, ақбалық, ақмарқа т.б 12 түрі кездеседі.


Қолдану 8 минут «Интервью» әдісі










«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді.

«Интервью» әдісі


Аяқталуы 20 минут

«Сен маған, мен саған әдісі»

Мәтін соңы жұмыс.Жазылым.

Жұптық жұмыс. Семантикалық картаны толтыр



есептік

реттік

жинақтық

бөлшектік

Жиырма төрт





Жиырма бес бүтін бес ондық





Қырық төрт





Жүзінші





Жетеу





Екі жарым





Екіжүз жиырма екі





Мыңыншы





Алтау





Тоғыз жүз тоқсан тоғыз





Мың төрт жүз елуінші





Он төрт бүтін жеті ондық





Жиырма





Екіден бір





Біреу





Екі мың үш жүз сексен бес





Он екі





Оқулықтағы 7-тапсырманы орындатады.

Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.

Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.

Рефлексия 3 минут

Рефлексиялық эссе

Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

  • Алдымен біз былай деп ойладық.....

  • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

  • Проблеманы шешу үшін......жасадық.

  • Бұдан біз..................көрдік.

  • Демек, бұл мынаны білдіреді.................

  • Сонымен біз.................деген шешімге келдік.

Үш топқа арналған ватман, маркерлер, оқулық.

(Әр топ тапсырмаларын орындап болған соң түсіндіреді, басқа топ мүшелері өз ұсыныстарын стикерге жазып жұмыстың астыңғы жағына жабыстырады.)

Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар таратамын. Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп жазады.

Қосымша ақпарат


















Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс



Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1393
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі