Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:



    65-сабақ. Қазақстан

    көлдері



    Күні :

    Мұғалімнің есімі :


    Сынып 4

    Қатысқандар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты

    4.1.4.1 Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді және тақырыпқа сай фотосуреттер қолдану ,презентация, видеороликтер тамашалау.

    4.3.2.1 Шығарманы дауыстап түсініп оқуға, түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Тақырып, идея жайлы түсініктерін тереңдетіп, өлеңдегі негізгі ойды анықтайды.

    Оқушылардың басым бөлігі: «Қазақстан көлдері» тақырыбына арналған тапсырмаларды орындай алады.

    Кейбір оқушылар: Тақырыпқа қатысты өз пайымдауларын ұсынып, дәлелдейді.

    Бағалау критерийлері:

    Шығармадағы негізгі ойды анықтайды.

    Вербалды емес тілдік құралдарды қолданады.

    «Қазақстан көлдері» тақырыбына зерттеу жасайды.

    Құндылықтарды дарыту

    Жауапкершілік, белсенді азаматтық ұстаным таныту және өз елінің дамуына үлес қосу

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    Автор жайлы және Қазақстан көлдері жайлы деректер іздеу үшін ғаламтор желісі

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Қоршаған орта туралы, оған нелер жататындығы туралы біледі.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған әрекет

    Ресурстар

    Басталуы

    Қызығушылықты ояту

    (Ж) Сыныптағы жағымды атмосфераны қалыптастыру мақсатында ең бірінші топқа бөлу жұмысы. 4-түрлі тілде жазылған қима қағаздары арқылы көл аттарымен топқа бөліну. Балхаш, Alakol , Caspian, Арал.



    Сыныптағы жағымды психологиялық ахуалды қалыптастырып, жаңа тақырыпқа қатысты ойларын жинақтау мақсатында оқушыларға сынып ішіндегі заттарды атап шығуды ұсыну. Бұл заттардың барлығы бізді қоршаған орта екенін түсіндіру.

    «Жылы лебіз» әдісі

    Оқушылар май шам арқылы әр топқа өзінің жылы лебізін білдіреді.





    Үй тапсырмасын «Сиқырлы телпек» әдісінің сұрақ жауап айдары арқылы шолу жасау.

    Қазақстан картасы


    Ортасы





























































































    1-тапсырма































    2-тапсырма









































































































    3-тапсырма



















    4-тапсырма

    Мағынаны тану

    Ө.Тұрманжановтың өмірі мен шығармашылығына шолу жасау.

    Аты-жөні

    Өтебай Тұрманжанов Тұманбай Молдағалиев

    Туған жылы

    1905

    1935

    Туып-өскен жері

    ОҚО Бөген ауданы Жалғызағаш ауылы;

    Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Жарсу ауылы

    Шығармалары

    Туған өлкем, Өс, Ұлан! т.б. Боыш, Махамбет т.б.

    Ақпарат

    Қазақстан көлдері туралы бейнеролик тамашалау.

    «Тыңда» айдары

    Балқаш көлге барайық

    Балалар-ау, балалар!
    ​Қатар басып, барабар,
    ​«Балығы тайдай тулаған,
    ​Бақасы қойдай шулаған»
    ​Балқаш көлге барайық.
    ​Балығын ұстап алайық,
    ​Суына салқын түсейік,
    ​
    Күбідей күп-күп пісейік.
    ​Күншуаққа жатайық,
    ​Көп қызыққа батайық,
    ​Ән салып, өлең айтайық,
    ​Ауылға сөйтіп қайтайық.

    Көл

    Жатыр әсем көл тұнып
    ​Көзiндей жас ботаның.
    ​Құшақтаймын толқынын,
    ​Қуанышқа батамын.
    ​Жағадағы тал-құрақ
    ​Өзiн содан көредi.
    ​Қозылардай жамырап,
    ​Құстар ұшып келедi.
    ​Күлiмсiреп Күн күндiз,
    ​Көк аспанды шолады.
    ​Кешке қарай көп жұлдыз
    ​Кеудесiне қонады.
    ​Әлдилейдi майда жел,
    ​Таң нұрланып атады.
    ​Тербетiлiп айна көл,
    ​Жерде аунап жатады.

    Тұманбай Молдағалиев

    «Түсініп оқы» айдары

    (Т) Оқушылар «Балқаш көлге барайық», «Көл» атты өлеңдерді оқып, мазмұнын топта талқылайды. Сұрақтар арқылы жұмыс жүргізіледі.

    Ақындар сипаттау үшін қандай көркемдегіш құралдарды қолданған? (Эпитет, теңеу)


    Дескрипторы:

    -Мәтінді оқи алады. 2-балл

    -Эпитет , теңеуді таба алады. 3 балл


    ҚБ: «Кітап » суреттері арқылы топтардың бірін-бірі бағалауы.


    (Т) Топтарға

    «Сиқырлы қорапша»

    Қораптағы заттарға байланысты қай көл екендігін және сол заттың мағынасын , не үшін қорапта болғандығын білдіреді.


    1. Қорап (Каспий)

    Мұнай өндіретін апарат (качалка)

    Бес мемлекет сурет

    Каспий албырты, Каспий итбалығы , Каспий қаязы


    2-қорап (Арал)

    1.Тұз

    2. Байқоңыр

    3. Кеме


    3-қорап (Балқаш)

    1. Қызыл бұрыш

    2. Тұшы су

    3. Бесарал, Алғыз, Тасарал


    4-қорап (Алакөл) 1. сазан; көксерке; алабұға; шармай. 2.Менделеев кестесі 3. Шағала (реликті)




    Дискрипторы:

    • Қораптағы заттардың атауын толықтай біледі. 2 балл

    • Қораптағы заттардың қандай мағына білдіретінін айта алады. 4 балл

    • Қораптағы заттар қай көлдің ерекшеліктері екендігін анықтай алады. 6-балл

    ҚБ: «Кітап » суреттері арқылы топтардың бірін-бірі бағалауы.


    Айтылым:Мұғалімнің сыйы

    Маңғыстау облысындағы Каспий көлі туралы ақпарат беру.

    Видеролик


    Экология – (грекше «экос»-үй , баспана ,)-жеке организмнің өзара қарым-қатынасын қоршаған тіршілік ортасымен , мекенімен байланыстырып зерттейтін ғылым.

    Эколог-қоршаған ортаны қорғайтын маман.


    Сергіту сәті: Ұшады Маңғыстаудан шағалалар

    Топтық тапсырма!

    1. Қазіргі кездегі өзен , көлдердің ластануына басты себептері ?

    2. Арал теңізінің тартылуының басты себептері?

    Дискрипторы:

    1.Негізгі басты себепті жаза алады.

    2. Арал теңізінің тартылуындағы басты экологиялық себепті анықтай алады.


    Жеке-жұмыс

    «Стикер әдісі» орындықтың артына жазырын жабыстырылған стикері бар оқушы. Тақтаға шығып қадамдау әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

    Дискрипторы:

    1.Топтағы оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтар қоя алады.

    Ғаламтор

    желісі, ақпараттық- анықтамалық

    әдебиеттер

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шондай Юра
    05 Желтоқсан 2021
    662
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстан көлдері 5-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстан көлдері 5-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстан көлдері 5-сынып Оқушылар «Балқаш көлге барайық», «Көл» атты өлеңдерді оқып, мазмұнын топта талқылайды. Сұрақтар арқылы жұмыс жүргізіледі. Ақындар сипаттау үшін қандай көркемдегіш құралдарды қолданған? (Эпитет, теңеу)
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:



    65-сабақ. Қазақстан

    көлдері



    Күні :

    Мұғалімнің есімі :


    Сынып 4

    Қатысқандар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты

    4.1.4.1 Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді және тақырыпқа сай фотосуреттер қолдану ,презентация, видеороликтер тамашалау.

    4.3.2.1 Шығарманы дауыстап түсініп оқуға, түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Тақырып, идея жайлы түсініктерін тереңдетіп, өлеңдегі негізгі ойды анықтайды.

    Оқушылардың басым бөлігі: «Қазақстан көлдері» тақырыбына арналған тапсырмаларды орындай алады.

    Кейбір оқушылар: Тақырыпқа қатысты өз пайымдауларын ұсынып, дәлелдейді.

    Бағалау критерийлері:

    Шығармадағы негізгі ойды анықтайды.

    Вербалды емес тілдік құралдарды қолданады.

    «Қазақстан көлдері» тақырыбына зерттеу жасайды.

    Құндылықтарды дарыту

    Жауапкершілік, белсенді азаматтық ұстаным таныту және өз елінің дамуына үлес қосу

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    Автор жайлы және Қазақстан көлдері жайлы деректер іздеу үшін ғаламтор желісі

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Қоршаған орта туралы, оған нелер жататындығы туралы біледі.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған әрекет

    Ресурстар

    Басталуы

    Қызығушылықты ояту

    (Ж) Сыныптағы жағымды атмосфераны қалыптастыру мақсатында ең бірінші топқа бөлу жұмысы. 4-түрлі тілде жазылған қима қағаздары арқылы көл аттарымен топқа бөліну. Балхаш, Alakol , Caspian, Арал.



    Сыныптағы жағымды психологиялық ахуалды қалыптастырып, жаңа тақырыпқа қатысты ойларын жинақтау мақсатында оқушыларға сынып ішіндегі заттарды атап шығуды ұсыну. Бұл заттардың барлығы бізді қоршаған орта екенін түсіндіру.

    «Жылы лебіз» әдісі

    Оқушылар май шам арқылы әр топқа өзінің жылы лебізін білдіреді.





    Үй тапсырмасын «Сиқырлы телпек» әдісінің сұрақ жауап айдары арқылы шолу жасау.

    Қазақстан картасы


    Ортасы





























































































    1-тапсырма































    2-тапсырма









































































































    3-тапсырма



















    4-тапсырма

    Мағынаны тану

    Ө.Тұрманжановтың өмірі мен шығармашылығына шолу жасау.

    Аты-жөні

    Өтебай Тұрманжанов Тұманбай Молдағалиев

    Туған жылы

    1905

    1935

    Туып-өскен жері

    ОҚО Бөген ауданы Жалғызағаш ауылы;

    Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Жарсу ауылы

    Шығармалары

    Туған өлкем, Өс, Ұлан! т.б. Боыш, Махамбет т.б.

    Ақпарат

    Қазақстан көлдері туралы бейнеролик тамашалау.

    «Тыңда» айдары

    Балқаш көлге барайық

    Балалар-ау, балалар!
    ​Қатар басып, барабар,
    ​«Балығы тайдай тулаған,
    ​Бақасы қойдай шулаған»
    ​Балқаш көлге барайық.
    ​Балығын ұстап алайық,
    ​Суына салқын түсейік,
    ​
    Күбідей күп-күп пісейік.
    ​Күншуаққа жатайық,
    ​Көп қызыққа батайық,
    ​Ән салып, өлең айтайық,
    ​Ауылға сөйтіп қайтайық.

    Көл

    Жатыр әсем көл тұнып
    ​Көзiндей жас ботаның.
    ​Құшақтаймын толқынын,
    ​Қуанышқа батамын.
    ​Жағадағы тал-құрақ
    ​Өзiн содан көредi.
    ​Қозылардай жамырап,
    ​Құстар ұшып келедi.
    ​Күлiмсiреп Күн күндiз,
    ​Көк аспанды шолады.
    ​Кешке қарай көп жұлдыз
    ​Кеудесiне қонады.
    ​Әлдилейдi майда жел,
    ​Таң нұрланып атады.
    ​Тербетiлiп айна көл,
    ​Жерде аунап жатады.

    Тұманбай Молдағалиев

    «Түсініп оқы» айдары

    (Т) Оқушылар «Балқаш көлге барайық», «Көл» атты өлеңдерді оқып, мазмұнын топта талқылайды. Сұрақтар арқылы жұмыс жүргізіледі.

    Ақындар сипаттау үшін қандай көркемдегіш құралдарды қолданған? (Эпитет, теңеу)


    Дескрипторы:

    -Мәтінді оқи алады. 2-балл

    -Эпитет , теңеуді таба алады. 3 балл


    ҚБ: «Кітап » суреттері арқылы топтардың бірін-бірі бағалауы.


    (Т) Топтарға

    «Сиқырлы қорапша»

    Қораптағы заттарға байланысты қай көл екендігін және сол заттың мағынасын , не үшін қорапта болғандығын білдіреді.


    1. Қорап (Каспий)

    Мұнай өндіретін апарат (качалка)

    Бес мемлекет сурет

    Каспий албырты, Каспий итбалығы , Каспий қаязы


    2-қорап (Арал)

    1.Тұз

    2. Байқоңыр

    3. Кеме


    3-қорап (Балқаш)

    1. Қызыл бұрыш

    2. Тұшы су

    3. Бесарал, Алғыз, Тасарал


    4-қорап (Алакөл) 1. сазан; көксерке; алабұға; шармай. 2.Менделеев кестесі 3. Шағала (реликті)




    Дискрипторы:

    • Қораптағы заттардың атауын толықтай біледі. 2 балл

    • Қораптағы заттардың қандай мағына білдіретінін айта алады. 4 балл

    • Қораптағы заттар қай көлдің ерекшеліктері екендігін анықтай алады. 6-балл

    ҚБ: «Кітап » суреттері арқылы топтардың бірін-бірі бағалауы.


    Айтылым:Мұғалімнің сыйы

    Маңғыстау облысындағы Каспий көлі туралы ақпарат беру.

    Видеролик


    Экология – (грекше «экос»-үй , баспана ,)-жеке организмнің өзара қарым-қатынасын қоршаған тіршілік ортасымен , мекенімен байланыстырып зерттейтін ғылым.

    Эколог-қоршаған ортаны қорғайтын маман.


    Сергіту сәті: Ұшады Маңғыстаудан шағалалар

    Топтық тапсырма!

    1. Қазіргі кездегі өзен , көлдердің ластануына басты себептері ?

    2. Арал теңізінің тартылуының басты себептері?

    Дискрипторы:

    1.Негізгі басты себепті жаза алады.

    2. Арал теңізінің тартылуындағы басты экологиялық себепті анықтай алады.


    Жеке-жұмыс

    «Стикер әдісі» орындықтың артына жазырын жабыстырылған стикері бар оқушы. Тақтаға шығып қадамдау әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

    Дискрипторы:

    1.Топтағы оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтар қоя алады.

    Ғаламтор

    желісі, ақпараттық- анықтамалық

    әдебиеттер

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 5 сынып
    05.12.2021
    662
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шондай Юра
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации