-
Мектеп:
65-сабақ. Қазақстан
көлдері
Күні :
Мұғалімнің есімі :
Сынып 4
Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
-
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
4.1.4.1 Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді және тақырыпқа сай фотосуреттер қолдану ,презентация, видеороликтер тамашалау.
4.3.2.1 Шығарманы дауыстап түсініп оқуға, түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Тақырып, идея жайлы түсініктерін тереңдетіп, өлеңдегі негізгі ойды анықтайды.
Оқушылардың басым бөлігі: «Қазақстан көлдері» тақырыбына арналған тапсырмаларды орындай алады.
Кейбір оқушылар: Тақырыпқа қатысты өз пайымдауларын ұсынып, дәлелдейді.
Бағалау критерийлері:
Шығармадағы негізгі ойды анықтайды.
Вербалды емес тілдік құралдарды қолданады.
«Қазақстан көлдері» тақырыбына зерттеу жасайды.
Құндылықтарды дарыту
Жауапкершілік, белсенді азаматтық ұстаным таныту және өз елінің дамуына үлес қосу
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану
АКТ қолдану дағдылары
Автор жайлы және Қазақстан көлдері жайлы деректер іздеу үшін ғаламтор желісі
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім
Қоршаған орта туралы, оған нелер жататындығы туралы біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған әрекет
Ресурстар
Басталуы
Қызығушылықты ояту
(Ж) Сыныптағы жағымды атмосфераны қалыптастыру мақсатында ең бірінші топқа бөлу жұмысы. 4-түрлі тілде жазылған қима қағаздары арқылы көл аттарымен топқа бөліну. Балхаш, Alakol , Caspian, Арал.
Сыныптағы жағымды психологиялық ахуалды қалыптастырып, жаңа тақырыпқа қатысты ойларын жинақтау мақсатында оқушыларға сынып ішіндегі заттарды атап шығуды ұсыну. Бұл заттардың барлығы бізді қоршаған орта екенін түсіндіру.
«Жылы лебіз» әдісі
Оқушылар май шам арқылы әр топқа өзінің жылы лебізін білдіреді.

Үй тапсырмасын «Сиқырлы телпек» әдісінің сұрақ жауап айдары арқылы шолу жасау.
Қазақстан картасы
|
Ортасы
1-тапсырма
2-тапсырма
3-тапсырма
4-тапсырма |
Мағынаны тану Ө.Тұрманжановтың өмірі мен шығармашылығына шолу жасау.
«Тыңда» айдары Балқаш көлге барайық
Балалар-ау, балалар! Көл
Жатыр
әсем көл тұнып Тұманбай Молдағалиев «Түсініп оқы» айдары (Т) Оқушылар «Балқаш көлге барайық», «Көл» атты өлеңдерді оқып, мазмұнын топта талқылайды. Сұрақтар арқылы жұмыс жүргізіледі. Ақындар сипаттау үшін қандай көркемдегіш құралдарды қолданған? (Эпитет, теңеу)
Дескрипторы: -Мәтінді оқи алады. 2-балл -Эпитет , теңеуді таба алады. 3 балл
ҚБ: «Кітап » суреттері арқылы топтардың бірін-бірі бағалауы.
(Т) Топтарға «Сиқырлы қорапша» Қораптағы заттарға байланысты қай көл екендігін және сол заттың мағынасын , не үшін қорапта болғандығын білдіреді.
Мұнай өндіретін апарат (качалка) Бес мемлекет сурет Каспий албырты, Каспий итбалығы , Каспий қаязы
2-қорап (Арал) 1.Тұз 2. Байқоңыр 3. Кеме
3-қорап (Балқаш)
4-қорап (Алакөл) 1. сазан; көксерке; алабұға; шармай. 2.Менделеев кестесі 3. Шағала (реликті)
Дискрипторы:
ҚБ: «Кітап » суреттері арқылы топтардың бірін-бірі бағалауы.
Айтылым:Мұғалімнің сыйы Маңғыстау облысындағы Каспий көлі туралы ақпарат беру. Видеролик
Экология – (грекше «экос»-үй , баспана ,)-жеке организмнің өзара қарым-қатынасын қоршаған тіршілік ортасымен , мекенімен байланыстырып зерттейтін ғылым. Эколог-қоршаған ортаны қорғайтын маман.
Сергіту сәті: Ұшады Маңғыстаудан шағалалар Топтық тапсырма!
Дискрипторы: 1.Негізгі басты себепті жаза алады. 2. Арал теңізінің тартылуындағы басты экологиялық себепті анықтай алады.
Жеке-жұмыс «Стикер әдісі» орындықтың артына жазырын жабыстырылған стикері бар оқушы. Тақтаға шығып қадамдау әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. Дискрипторы: 1.Топтағы оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтар қоя алады. |
Ғаламтор желісі, ақпараттық- анықтамалық әдебиеттер
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Шондай ЮраШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Қазақстан көлдері 5-сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қазақстан көлдері 5-сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан көлдері 5-сынып Оқушылар «Балқаш көлге барайық», «Көл» атты өлеңдерді оқып, мазмұнын топта талқылайды. Сұрақтар арқылы жұмыс жүргізіледі.
Ақындар сипаттау үшін қандай көркемдегіш құралдарды қолданған? (Эпитет, теңеу)
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













