Мағынаны тану
Ө.Тұрманжановтың өмірі мен шығармашылығына шолу
жасау.
Аты-жөні
|
Өтебай Тұрманжанов Тұманбай
Молдағалиев
|
Туған жылы
|
1905
1935
|
Туып-өскен жері
|
ОҚО Бөген ауданы Жалғызағаш
ауылы;
Алматы облысы, Еңбекшіқазақ
ауданы, Жарсу ауылы
|
Шығармалары
|
Туған өлкем, Өс, Ұлан! т.б.
Боыш, Махамбет т.б.
|
Ақпарат
|
|
Қазақстан көлдері туралы
бейнеролик тамашалау.
«Тыңда» айдары
Балқаш көлге
барайық
Балалар-ау, балалар!
Қатар басып, барабар,
«Балығы тайдай тулаған,
Бақасы қойдай шулаған»
Балқаш көлге барайық.
Балығын ұстап алайық,
Суына салқын түсейік,
Күбідей күп-күп пісейік.
Күншуаққа жатайық,
Көп қызыққа батайық,
Ән салып, өлең айтайық,
Ауылға сөйтіп қайтайық.
Көл
Жатыр
әсем көл тұнып
Көзiндей жас ботаның.
Құшақтаймын толқынын,
Қуанышқа батамын.
Жағадағы тал-құрақ
Өзiн содан көредi.
Қозылардай жамырап,
Құстар ұшып келедi.
Күлiмсiреп Күн күндiз,
Көк аспанды шолады.
Кешке қарай көп жұлдыз
Кеудесiне қонады.
Әлдилейдi майда жел,
Таң нұрланып атады.
Тербетiлiп айна көл,
Жерде аунап жатады.
Тұманбай
Молдағалиев
«Түсініп оқы» айдары
(Т) Оқушылар «Балқаш көлге
барайық», «Көл» атты өлеңдерді оқып, мазмұнын топта талқылайды.
Сұрақтар арқылы жұмыс жүргізіледі.
Ақындар
сипаттау үшін қандай көркемдегіш құралдарды
қолданған? (Эпитет, теңеу)
Дескрипторы:
-Мәтінді оқи алады. 2-балл
-Эпитет , теңеуді таба алады. 3
балл
ҚБ: «Кітап » суреттері
арқылы топтардың бірін-бірі
бағалауы.
(Т)
Топтарға
«Сиқырлы қорапша»
Қораптағы заттарға байланысты қай көл екендігін және сол
заттың мағынасын , не үшін қорапта болғандығын
білдіреді.
-
Қорап
(Каспий)
Мұнай
өндіретін апарат (качалка)
Бес
мемлекет сурет
Каспий
албырты, Каспий итбалығы , Каспий қаязы
2-қорап (Арал)
1.Тұз
2.
Байқоңыр
3.
Кеме
3-қорап (Балқаш)
-
Қызыл
бұрыш
-
Тұшы
су
-
Бесарал, Алғыз, Тасарал
4-қорап (Алакөл) 1.
сазан; көксерке; алабұға;
шармай. 2.Менделеев кестесі
3. Шағала
(реликті)
Дискрипторы:
-
Қораптағы заттардың атауын толықтай біледі. 2
балл
-
Қораптағы заттардың қандай мағына білдіретінін айта
алады. 4 балл
-
Қораптағы заттар қай көлдің ерекшеліктері екендігін
анықтай алады. 6-балл
-
ҚБ: «Кітап » суреттері
арқылы топтардың бірін-бірі
бағалауы.
Айтылым:Мұғалімнің сыйы
Маңғыстау
облысындағы Каспий көлі туралы ақпарат беру.
Видеролик
Экология – (грекше «экос»-үй , баспана ,)-жеке
организмнің өзара қарым-қатынасын қоршаған тіршілік ортасымен ,
мекенімен байланыстырып зерттейтін ғылым.
Эколог-қоршаған ортаны қорғайтын
маман.
Сергіту сәті: Ұшады Маңғыстаудан
шағалалар
Топтық
тапсырма!
-
Қазіргі кездегі өзен ,
көлдердің ластануына басты себептері ?
-
Арал теңізінің тартылуының
басты себептері?
Дискрипторы:
1.Негізгі басты себепті
жаза алады.
2. Арал теңізінің
тартылуындағы басты экологиялық себепті анықтай
алады.
Жеке-жұмыс
«Стикер әдісі» орындықтың артына жазырын
жабыстырылған стикері бар оқушы. Тақтаға шығып қадамдау әдісі
арқылы сұрақтарға жауап береді.
Дискрипторы:
1.Топтағы
оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтар қоя алады.
|