Материалдар / Қазақстан көлдері 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстан көлдері 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан көлдері 5-сынып Оқушылар «Балқаш көлге барайық», «Көл» атты өлеңдерді оқып, мазмұнын топта талқылайды. Сұрақтар арқылы жұмыс жүргізіледі. Ақындар сипаттау үшін қандай көркемдегіш құралдарды қолданған? (Эпитет, теңеу)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2021
515
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:



65-сабақ. Қазақстан

көлдері



Күні :

Мұғалімнің есімі :


Сынып 4

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны


Сабаққа негізделген оқу мақсаты

4.1.4.1 Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді және тақырыпқа сай фотосуреттер қолдану ,презентация, видеороликтер тамашалау.

4.3.2.1 Шығарманы дауыстап түсініп оқуға, түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Тақырып, идея жайлы түсініктерін тереңдетіп, өлеңдегі негізгі ойды анықтайды.

Оқушылардың басым бөлігі: «Қазақстан көлдері» тақырыбына арналған тапсырмаларды орындай алады.

Кейбір оқушылар: Тақырыпқа қатысты өз пайымдауларын ұсынып, дәлелдейді.

Бағалау критерийлері:

Шығармадағы негізгі ойды анықтайды.

Вербалды емес тілдік құралдарды қолданады.

«Қазақстан көлдері» тақырыбына зерттеу жасайды.

Құндылықтарды дарыту

Жауапкершілік, белсенді азаматтық ұстаным таныту және өз елінің дамуына үлес қосу

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Автор жайлы және Қазақстан көлдері жайлы деректер іздеу үшін ғаламтор желісі

Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

Қоршаған орта туралы, оған нелер жататындығы туралы біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекет

Ресурстар

Басталуы

Қызығушылықты ояту

) Сыныптағы жағымды атмосфераны қалыптастыру мақсатында ең бірінші топқа бөлу жұмысы. 4-түрлі тілде жазылған қима қағаздары арқылы көл аттарымен топқа бөліну. Балхаш, Alakol , Caspian, Арал.



Сыныптағы жағымды психологиялық ахуалды қалыптастырып, жаңа тақырыпқа қатысты ойларын жинақтау мақсатында оқушыларға сынып ішіндегі заттарды атап шығуды ұсыну. Бұл заттардың барлығы бізді қоршаған орта екенін түсіндіру.

«Жылы лебіз» әдісі

Оқушылар май шам арқылы әр топқа өзінің жылы лебізін білдіреді.





Үй тапсырмасын «Сиқырлы телпек» әдісінің сұрақ жауап айдары арқылы шолу жасау.

Қазақстан картасы


Ортасы





























































































1-тапсырма































2-тапсырма









































































































3-тапсырма



















4-тапсырма

Мағынаны тану

Ө.Тұрманжановтың өмірі мен шығармашылығына шолу жасау.

Аты-жөні

Өтебай Тұрманжанов Тұманбай Молдағалиев

Туған жылы

1905

1935

Туып-өскен жері

ОҚО Бөген ауданы Жалғызағаш ауылы;

Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Жарсу ауылы

Шығармалары

Туған өлкем, Өс, Ұлан! т.б. Боыш, Махамбет т.б.

Ақпарат

Қазақстан көлдері туралы бейнеролик тамашалау.

«Тыңда» айдары

Балқаш көлге барайық

Балалар-ау, балалар!
​Қатар басып, барабар,
​«Балығы тайдай тулаған,
​Бақасы қойдай шулаған»
​Балқаш көлге барайық.
​Балығын ұстап алайық,
​Суына салқын түсейік,
Күбідей күп-күп пісейік.
​Күншуаққа жатайық,
​Көп қызыққа батайық,
​Ән салып, өлең айтайық,
​Ауылға сөйтіп қайтайық.

Көл

Жатыр әсем көл тұнып
​Көзiндей жас ботаның.
​Құшақтаймын толқынын,
​Қуанышқа батамын.
​Жағадағы тал-құрақ
​Өзiн содан көредi.
​Қозылардай жамырап,
​Құстар ұшып келедi.
​Күлiмсiреп Күн күндiз,
​Көк аспанды шолады.
​Кешке қарай көп жұлдыз
​Кеудесiне қонады.
​Әлдилейдi майда жел,
​Таң нұрланып атады.
​Тербетiлiп айна көл,
​Жерде аунап жатады.

Тұманбай Молдағалиев

«Түсініп оқы» айдары

(Т) Оқушылар «Балқаш көлге барайық», «Көл» атты өлеңдерді оқып, мазмұнын топта талқылайды. Сұрақтар арқылы жұмыс жүргізіледі.

Ақындар сипаттау үшін қандай көркемдегіш құралдарды қолданған? (Эпитет, теңеу)


Дескрипторы:

-Мәтінді оқи алады. 2-балл

-Эпитет , теңеуді таба алады. 3 балл


ҚБ: «Кітап » суреттері арқылы топтардың бірін-бірі бағалауы.


(Т) Топтарға

«Сиқырлы қорапша»

Қораптағы заттарға байланысты қай көл екендігін және сол заттың мағынасын , не үшін қорапта болғандығын білдіреді.


  1. Қорап (Каспий)

Мұнай өндіретін апарат (качалка)

Бес мемлекет сурет

Каспий албырты, Каспий итбалығы , Каспий қаязы


2-қорап (Арал)

1.Тұз

2. Байқоңыр

3. Кеме


3-қорап (Балқаш)

  1. Қызыл бұрыш

  2. Тұшы су

  3. Бесарал, Алғыз, Тасарал


4-қорап (Алакөл) 1. сазан; көксерке; алабұға; шармай. 2.Менделеев кестесі 3. Шағала (реликті)




Дискрипторы:

  • Қораптағы заттардың атауын толықтай біледі. 2 балл

  • Қораптағы заттардың қандай мағына білдіретінін айта алады. 4 балл

  • Қораптағы заттар қай көлдің ерекшеліктері екендігін анықтай алады. 6-балл

ҚБ: «Кітап » суреттері арқылы топтардың бірін-бірі бағалауы.


Айтылым:Мұғалімнің сыйы

Маңғыстау облысындағы Каспий көлі туралы ақпарат беру.

Видеролик


Экология – (грекше «экос»-үй , баспана ,)-жеке организмнің өзара қарым-қатынасын қоршаған тіршілік ортасымен , мекенімен байланыстырып зерттейтін ғылым.

Эколог-қоршаған ортаны қорғайтын маман.


Сергіту сәті: Ұшады Маңғыстаудан шағалалар

Топтық тапсырма!

  1. Қазіргі кездегі өзен , көлдердің ластануына басты себептері ?

  2. Арал теңізінің тартылуының басты себептері?

Дискрипторы:

1.Негізгі басты себепті жаза алады.

2. Арал теңізінің тартылуындағы басты экологиялық себепті анықтай алады.


Жеке-жұмыс

«Стикер әдісі» орындықтың артына жазырын жабыстырылған стикері бар оқушы. Тақтаға шығып қадамдау әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

Дискрипторы:

1.Топтағы оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтар қоя алады.

Ғаламтор

желісі, ақпараттық- анықтамалық

әдебиеттер

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!