|
Білім беру ұйымының атауы |
Б. Соқпақбаев атындағы орта мектеп- гимназиясы |
|||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||
|
Бөлім: |
9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар) |
|||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бақытжанұлы Ермек |
|||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы. Зерттеу сұрағы: «Қазақстан Республикасының тәуелсіздік туралы» Конституциялық Заңының тарихи маңызы қандай? |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.6 Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтап, қорытындылау; 9.3.1.7 өткен оқиғалармен сабақтастықты орнатып, Қазақстан тәуелсіздігінің жариялануының тарихи маңызын түсіндіру |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтап, нәтижелерін тұжырымдау. |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой шақыру
- сурет туралы не айта аласыңдар? -1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанда қандай оқиға болды? -«Тәуелсіздік» нені білдіреді? сұрағы арқылы сабақ тақырыбын өзектендіру Өткен сабақты «Жедел сұрақтар» әдісі арқылы пысықтау |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
||||||
|
Жаңа білім |
Мәтімен жұмыс 1-тапсырма Алаш ұлы тобының «Елім менің» патриоттық әнін тыңдату М Оқушылардың тапсырмаларды орындау барысындағы әрекеттерін қадағалайды. 2-тапсырма Оқушылар берілген деректі оқып, тәуелсіздік кестесін толтырады Тәуелсіздік кестесі
3-тапсырма Оқушылар берілген мәтінді және өз білімін қолданып, құжатқа талдау жасайды. Құжатты талдау 1.Бұл құжат қашан, қайда, не себепті пайда болды? (Оның пайда болуының тарихи шарттарын сипаттаңыз.) 2.Құжат мәтініндегі негізгі жаңа ұғымдарды түсіндіріңіз. 3. Бұл құжаттың баптары кімдердің мүддесін көздейді? 4. Бұл құжатты енгізу мемлекет пен қоғамда қандай нәтижелер алып келді? 4-тапсырма Оқушылар «Қазақ КСР-ның Мемлекеттік егемендігі туралы Декларация», «Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Тәуелсіздік туралы Конституциялық Заңы» оқып, жұпта талдап, құжаттардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды
В айырмашылығы
2.
айырмашылығы 1. 2.
Ұқсасты ғы
2.
1-тапсырма. Семантикалық картаны құрыңдар. Тәуелсіздік шежіресі --1991ж ---1995ж ------1993ж ------1998ж ------1992ж Ата заң Тәуелсіздік жылы Президент сайлауы Валюта Астана
|
Дескриптор: Кемінде 5 факті тізбектеу Кемінде 5 оқиғаны анықтау Дескриптор: деректен тәуелсіз мемлекеттің белгілерін сипаттайтын ұғымдарды анықтайды деректен Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтайды Өз тұжырымын жасайды Дескрипторы: құжат талдауын өзара талқылайды. Қорытындыларын тұжырымдайды Құжаттың маңыздылығын дәлелдейді Құжаттар қабылдануынан кейінгі өзгерістерді сипаттайды Дескрипторы: тақырыпқа қатысты ұғымды қолданады саяси өзгерістердің болу себебін көрсетеді саяси оқиғаларға фактілер келтіреді тарихи оқиғалардың маңыздылығын бағалайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау
|
https://www.youtube.com/watch?v=mTzBKBP6JyY Елім менің Алашұлы тобы ҚР тәуелсіздігінің даму тарихы Ықшамдалған мәтін https://e-history.kz/kz/contents/view/2419 Кесте Қалыптастырушы бағалау мүмкіндігі бар Қазақстан Республикасының мемлекеттiк тәуелсiздiгi туралы заңы Б.Аяған
|
||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау «Шеринг» әдісі Харизма бойынша (Н.Баринова) Оқушылар тақырып бойынша ой бөлісіп, ойларын жинақтайды, пікір алмасады. Оқушылар шеңберде тұрып, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. -Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі жариялануының тарихи маңызы... -Тәуелсіздік жарияланғаннан кейін... -Қазақстан келесі қадамдар жасады... Үйге тапсырма Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||
|
Кері байланыс |
«Жақсы сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)
Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б. Соқпақбаев атындағы орта мектеп- гимназиясы |
|||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||
|
Бөлім: |
9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар) |
|||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бақытжанұлы Ермек |
|||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы. Зерттеу сұрағы: «Қазақстан Республикасының тәуелсіздік туралы» Конституциялық Заңының тарихи маңызы қандай? |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.6 Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтап, қорытындылау; 9.3.1.7 өткен оқиғалармен сабақтастықты орнатып, Қазақстан тәуелсіздігінің жариялануының тарихи маңызын түсіндіру |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтап, нәтижелерін тұжырымдау. |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой шақыру
- сурет туралы не айта аласыңдар? -1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанда қандай оқиға болды? -«Тәуелсіздік» нені білдіреді? сұрағы арқылы сабақ тақырыбын өзектендіру Өткен сабақты «Жедел сұрақтар» әдісі арқылы пысықтау |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
||||||
|
Жаңа білім |
Мәтімен жұмыс 1-тапсырма Алаш ұлы тобының «Елім менің» патриоттық әнін тыңдату М Оқушылардың тапсырмаларды орындау барысындағы әрекеттерін қадағалайды. 2-тапсырма Оқушылар берілген деректі оқып, тәуелсіздік кестесін толтырады Тәуелсіздік кестесі
3-тапсырма Оқушылар берілген мәтінді және өз білімін қолданып, құжатқа талдау жасайды. Құжатты талдау 1.Бұл құжат қашан, қайда, не себепті пайда болды? (Оның пайда болуының тарихи шарттарын сипаттаңыз.) 2.Құжат мәтініндегі негізгі жаңа ұғымдарды түсіндіріңіз. 3. Бұл құжаттың баптары кімдердің мүддесін көздейді? 4. Бұл құжатты енгізу мемлекет пен қоғамда қандай нәтижелер алып келді? 4-тапсырма Оқушылар «Қазақ КСР-ның Мемлекеттік егемендігі туралы Декларация», «Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Тәуелсіздік туралы Конституциялық Заңы» оқып, жұпта талдап, құжаттардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды
В айырмашылығы
2.
айырмашылығы 1. 2.
Ұқсасты ғы
2.
1-тапсырма. Семантикалық картаны құрыңдар. Тәуелсіздік шежіресі --1991ж ---1995ж ------1993ж ------1998ж ------1992ж Ата заң Тәуелсіздік жылы Президент сайлауы Валюта Астана
|
Дескриптор: Кемінде 5 факті тізбектеу Кемінде 5 оқиғаны анықтау Дескриптор: деректен тәуелсіз мемлекеттің белгілерін сипаттайтын ұғымдарды анықтайды деректен Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтайды Өз тұжырымын жасайды Дескрипторы: құжат талдауын өзара талқылайды. Қорытындыларын тұжырымдайды Құжаттың маңыздылығын дәлелдейді Құжаттар қабылдануынан кейінгі өзгерістерді сипаттайды Дескрипторы: тақырыпқа қатысты ұғымды қолданады саяси өзгерістердің болу себебін көрсетеді саяси оқиғаларға фактілер келтіреді тарихи оқиғалардың маңыздылығын бағалайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау
|
https://www.youtube.com/watch?v=mTzBKBP6JyY Елім менің Алашұлы тобы ҚР тәуелсіздігінің даму тарихы Ықшамдалған мәтін https://e-history.kz/kz/contents/view/2419 Кесте Қалыптастырушы бағалау мүмкіндігі бар Қазақстан Республикасының мемлекеттiк тәуелсiздiгi туралы заңы Б.Аяған
|
||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау «Шеринг» әдісі Харизма бойынша (Н.Баринова) Оқушылар тақырып бойынша ой бөлісіп, ойларын жинақтайды, пікір алмасады. Оқушылар шеңберде тұрып, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. -Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі жариялануының тарихи маңызы... -Тәуелсіздік жарияланғаннан кейін... -Қазақстан келесі қадамдар жасады... Үйге тапсырма Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||
|
Кері байланыс |
«Жақсы сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||
шағым қалдыра аласыз














