Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)

Материал туралы қысқаша түсінік
3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

Б. Соқпақбаев атындағы орта мектеп- гимназиясы

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)

Педагогтің аты-жөні:

Бақытжанұлы Ермек

Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы.

Зерттеу сұрағы: «Қазақстан Республикасының тәуелсіздік туралы» Конституциялық Заңының тарихи маңызы қандай?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.3.1.6 Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтап, қорытындылау;

9.3.1.7 өткен оқиғалармен сабақтастықты орнатып, Қазақстан тәуелсіздігінің жариялануының тарихи маңызын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтап, нәтижелерін тұжырымдау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ой шақыру

- сурет туралы не айта аласыңдар?

-1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстанда қандай оқиға болды?

-«Тәуелсіздік» нені білдіреді?

сұрағы арқылы сабақ тақырыбын өзектендіру


Өткен сабақты «Жедел сұрақтар» әдісі арқылы пысықтау


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Тақырып

тық суреттер

Жаңа білім




Мәтімен жұмыс

1-тапсырма

Алаш ұлы тобының «Елім менің» патриоттық әнін тыңдату

М Оқушылардың тапсырмаларды орындау барысындағы әрекеттерін қадағалайды.

2-тапсырма Оқушылар берілген деректі оқып, тәуелсіздік кестесін толтырады

Тәуелсіздік кестесі

Тәуелсіз мемлекеттің белгілері

Тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдары



3-тапсырма

Оқушылар берілген мәтінді және өз білімін қолданып, құжатқа талдау жасайды.

Құжатты талдау

1.Бұл құжат қашан, қайда, не себепті пайда болды? (Оның пайда болуының тарихи шарттарын сипаттаңыз.)

2.Құжат мәтініндегі негізгі жаңа ұғымдарды түсіндіріңіз.

3. Бұл құжаттың баптары кімдердің мүддесін көздейді?

4. Бұл құжатты енгізу мемлекет пен қоғамда қандай нәтижелер алып келді?

4-тапсырма

Оқушылар «Қазақ КСР-ның Мемлекеттік егемендігі туралы Декларация», «Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Тәуелсіздік туралы Конституциялық Заңы» оқып, жұпта талдап, құжаттардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды

ВОвал 2

айырмашылығы



2.



енн диаграммасы

Овал 1

айырмашылығы

1.

2.




Ұқсасты

ғы



2.









1-тапсырма. Семантикалық картаны құрыңдар.

Тәуелсіздік шежіресі --1991ж ---1995ж ------1993ж ------1998ж ------1992ж

Ата заң

Тәуелсіздік жылы

Президент сайлауы

Валюта

Астана


Дескриптор:

Кемінде 5 факті тізбектеу

Кемінде 5 оқиғаны анықтау

Дескриптор:

деректен тәуелсіз мемлекеттің белгілерін сипаттайтын ұғымдарды анықтайды

деректен Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтайды

Өз тұжырымын жасайды

Дескрипторы:

құжат талдауын өзара талқылайды.

Қорытындыларын тұжырымдайды

Құжаттың маңыздылығын дәлелдейді

Құжаттар қабылдануынан кейінгі өзгерістерді сипаттайды

Дескрипторы:

тақырыпқа қатысты ұғымды қолданады

саяси өзгерістердің болу себебін көрсетеді

саяси оқиғаларға фактілер келтіреді

тарихи оқиғалардың маңыздылығын бағалайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады











«Ең үздік жауап»



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Екі жұлдық,бір ұсыныс»




Өзін-өзі бағалау


https://www.youtube.com/watch?v=mTzBKBP6JyY

Елім менің

Алашұлы тобы

ҚР тәуелсіздігінің даму тарихы

Ықшамдалған мәтін

https://e-history.kz/kz/contents/view/2419

Кесте

Қалыптастырушы бағалау мүмкіндігі бар

Қазақстан Республикасының мемлекеттiк тәуелсiздiгi туралы заңы

Б.Аяған



Бекіту


Сабақты қорытындылау

«Шеринг» әдісі Харизма бойынша (Н.Баринова)

Оқушылар тақырып бойынша ой бөлісіп, ойларын жинақтайды, пікір алмасады. Оқушылар шеңберде тұрып, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды.

-Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі жариялануының тарихи маңызы...

-Тәуелсіздік жарияланғаннан кейін...

-Қазақстан келесі қадамдар жасады...

Үйге тапсырма

Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

«Жақсы сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

  1. Неліктен...?

  2. Егер... болса қалай?

  3. Сіз қалай ...?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект
































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
170
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі