Сәлемдесу.
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
Мұғалім:
- Есімізге
түсірейік:
1920-1930 жылдары
Қазақстандағы қоғамдық саяси үдерістер. Қазақстан қайта құру
кезеңінде (1986-1991 жылдар) . Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан
оқиғасы.
Ой
салу
-«Тәуелсіздік» нені
білдіреді?
сұрағы арқылы сабақ тақырыбын
өзектендіру.
Сабақтың
басында
«Елім менің»
әнін тыңдатылады.
- Әннің мазмұны не
туралы?,
- Бұл ән қандай сезім
тудырды?,
-Басқа әндерден ерекшелігі
неде? - деген сұрақ
қойылады.
Ой шақыру. Тақырыпқа
шығу.
Қазақ халқының тәуелсіздік
үшін болған күресі туралы талқылау
жүргізу.
Көтерілістер болды Сырым
Датұлы, Жанқожа мен Есет
батыр,
Е Пугачев, Кенесары Қасымұлы,
1916 жылғы ұлт-азаттық
көтерілістер.
- Сипаты, мақсаты қандай
болды?
Сұрақтар:
-Тәуелсіздік үшін болған
қандай ұлт-азаттық көтерілістерді
білесіздер?
-Бүгінгі өтілетін тақырыптың
көтеріліспен қандай байланысы болуы
мүмкін?
- Сондай тарихи атаулы
күндерді бүгін біз сабақта айтып
отырамыз
Ой
салу
- «Тәуелсіздік» нені
білдіреді?
сұрағы арқылы сабақ тақырыбын
өзектендіру.
Жаңа сөздермен
жұмыс:
Декларация
- мемлекеттік саясат пен
құқықтық, халықаралық қарым-қатынастардың негізгі принциптерін
салтанатты түрде жариялайтын
құжат.
Конституция
– (лат.құрылым) – мемлекеттің
қоғамдық құрылысын , биліктің өкілдік органдарын құру қаіидасы мен
тіртібін , сайлау жүйесін, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін
анықтайтын негізгі заң
Ұлттық мүдде
– 1. қоғамдық өмірдің барлық
саласындағы әлеуметтік саяси қажеттіліктерді көрсететін елдің
ұлттық-мемлекеттік
мүдделері.
2. Ұлттың немесе басқа
этностың саяси-экономикалық , әлеуметтік , рухани өміріндегі
қажеттіліктердің
көріністері.
БҰҰ
– халықаралық бейбітшілік пен
қауіпсіздікті нығайтып, мемлекеттер арасындағы ынтымақтастықты
дамыту үшін құрылған ең ықпалды
ұйым.
|