Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты
ояту
8
мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру: шаттық
шеңбері.
Топтарға
бөлу.
Кір жайғыш әдісін пайдаланып
топқа бөлу.
Әр оқушы белгілі суретті
таңдап алады.Суреттерге байланысты сұрақтар қойылады.Жауаптарға
байланысты топ атаулары шығады.
Талдау:Өздеріңізді
қалай сезінудесіз?тақырыбымыз қандай
болады?
|
1- ТОП :
Сәулетшілер
2-ТОП:
Зерттеушілер
3- ТОП :
Жазушылар
4- ТОП :
Суретшілер
|
|
«Кір жайғыш»
әдісі
Экран
|
Ортасы Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ
30 мин
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен танысады.
(Әрбір
топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін
топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар
алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.дәлелдеп, қорытынды жаса.
Жаңа
білім
«Қазақстан ортақ
үйіміз» видеоролик
тамашалайды.Түсінгендерін сұраймын және сұрақтар
қойылады.
Жаңа тақырып
түсіндіріледі
Қолдану
Ж.Ж «Қалам ортада» әдісі
арқылы картадан Каспий теңізі мен Алтай тауын
тап.
Топтар картадан Каспий теңізі
мен Алтай тауын табады және алғаш тапқан топ шапалақ арқылы белгі
береді.
Дискриптор:
-картамен
танысады
-жаңа білім
алады
-видеобойынша түсінгендерін
жекелей түсіндіреді
-картамен жұмыс
жасайды
Ұжымдық жұмыс
.
Ақын Садықбек Хангелдин
таныстырылым.Өлеңмен танысу .
Барлығы бірге
қайталайды.
«Бәрі – менің өмірім, сен
сыйлаған»
Жеке
жұмыс
1-картамен
жұмыс
Қазақстанның картасынан өзің тұратын облысты
тауып, аумағын боя. Облыс орталығын білдіретін қаланың атауын
жаз
Қазақстан картасы таратылып
беріледі.
Дискриптор:
-оқушылар картадан өзі тұратын
облысты табады;
-қаланың атын
жазады;
|
Сыныптағы белсенді оқушы
басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға
салады,ойланады.
Оқушылар берілген сұрақтарға
жауап береді.Картамен танысады .Каспий теңізі мен Алтай тауын
табады
Өлеңмен танысып, бірге
оқиды
-Картадан өз облысын
табады;
-Түрлі түсті
карандашпен белгілеп қояды.
|
ҚБ: 1-10 балдық жүйе.
Топтарды мадақтау
«Жарайсыңдар» «Керемет»
«Бас бармақ»
әдісі
«Жарайсыңдар»,
«Керемет»
|
Оқулық
Видео
Оқулық
Оқулық
Картамен
жұмыс
|
Сабақтың
соңы
Қорытынды
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
1-топ: Менің отаным-
.......
2-топ: «А» дыбысынан басталатын
қалаларды жаз.
3-топ: Сұрақтар
иә\жоқ
4-топ: Әнұранды жазып
шық
Дискриптор:
-топтар өздеріне берілген
тапсырма орындайды;
- шағын шығарма
жазады;
- сұрақтарға иә/жоқ деп
жауап береді
Кері байланыс: «Қол
белгісі» әдісі бойынша
өтеді.
«Алақан» әдісі
Не
ұнады?
Не
үйрендің?
Не қиын
болды?
Үй
тапсырмасы: Шығарма жаз. Қазақстанның кез келген қаласына немесе өзенін
таңдасаң болады
|
1-топ: Менің отаным-
.......
2-топ: «А» дыбысынан басталатын
қалаларды жаз.
3-топ: Сұрақтар
иә\жоқ
4-топ: Әнұранды жазып
шық
Топтар өздеріне берілген
тапсырмаларды орындайды;
Тапсырмалар бойынша өз ойларын
айтады;
Тапсырма бойынша ой қорытып,
өз іс-әрекеттерін айтады, сабаққа рефлексия
жасайды.
|
«Бас бармақ»
әдісі
|
Экран
дәптер
|