Пән: Қазақ тілі
Т2
Күні
Сынып: 8
|
Бөлім: III. Жаһандық энергетикалық
дағдарыс
Педагогтің
аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ тақырыбы
|
3. 5.Қазақстан-мұнай
мекені.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары
|
8.3.2.1 публицистикалық
стильдің (мақала, интервью, қысқа очерк, жолдаулар) тілдік
ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын
анықтау
8.1.3.1 оқу-еңбек тақырыптарына байланысты күрделі
сөздердің мағынасын
түсіну
|
|
Сабақ
мақсаттары
|
Білім алушы публицистикалық
стильдің (мақала, интервью, қысқа очерк, жолдаулар) тілдік
ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын
анықтайды,оқу-еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздердің
мағынасын түсінеді
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Амандасу.Көтерiңкi көңiл-күй oрнaту
үшiн «Ой
шебері» әдісі
орындалады.
Оқушылар есте қалған қанатты, нақыл сөздерді ретімен
айтып шығады
|
слайд
Суреттер
|
|
Сабақтың
ортасы
35
минут
|
Сөздікпен
жұмыс:
Жаңа
сөздер: жүргізген, бұрғылау,
тереңдіктен, бұрқақ, атқылаған, құрап, жұлынады, алдын алады,
байыт, көмірсутек, жүргіз.
1. Жаңа сөздердің мағыналарын
түсіндіру. 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: мұғалім сөздерді мәнерлеп
оқиды;
|
Жаңа сөздерді тыңдайды, оқиды,
мұғалім соңынан қайталайды.
Оқушылар жаңа сөздермен сөз
орамдарын, қарапайым сөйлем
құрастырады.
Жаңа сөздерді сөздік дәптерге
жазады.
|
|
Оқулық
63 бет
сөздік
|
|
1-тапсырма.
Айтылым.
Сұрақтарға жауап
бер.
1.Қазақстанның мұнай-газ
саласы қай өңірде орналасқан?
2.Қазақстанның мұнай-газ
саласын дамыту үшін не істер едің?
|
Оқушылар айтылым тапсырмасын орындайды.
Сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор:
1
-сұрақтарға жауап
береді;
|
Оқулық
63бет
Оқулық
63бет
|
2-тапсырма.
Айтылым.
Суреттерді төмендегі
сөздермен сәйкестендір. Сөйлем құра. Еліктеу сөздерді мағынасына
қарай қолдан.
|
Оқушылар айтылым тапсырмасын орындайды.
Сөйлем құрайды. Еліктеу сөздерді мағынасына
қарай қолданады.
|
Дескриптор
3
Суреттерді төмендегі
сөздермен сәйкестендіреді. Сөйлем құрайды.
Еліктеу сөздерді мағынасына
қарай қолданады.
|
3-тапсырма. Тыңдалым.
Оқылым.
Мәтінді түсініп оқы.
Қою қаріппен берілген сөздердің мағынасын анықта. Мәтінде қандай
мәселе көтерілгенін айтып, стилін
анықта.
|
Оқушылар Мәтінді түсініп
оқиды. Қою қаріппен берілген сөздердің мағынасын анықтайды. Мәтінде
қандай мәселе көтерілгенін айтып, стилін
анықтайды.
|
Дескриптор:
4
-мәтінді
оқиды;
-
Қою қаріппен берілген
сөздердің мағынасын анықтайды;
- Мәтінде қандай мәселе
көтерілгенін айтып, стилін
анықтайды;
|
Оқулық
64 бет
|
Сергіту
сәті.
4-тапсырма. Оқылым.
Айтылым.
Мәтіннен суреттің
мазмұнына сәйкес келетін үзіндіні тауып оқы. Оқиғаны ретімен
айт.
|
Сергіту сәтін
орындайды
Оқушылар оқылым, айтылым
тапсырмасын орындайды. Мәтіннен суреттің мазмұнына
сәйкес келетін үзіндіні тауып оқиды. Оқиғаны ретімен
айтады.
|
Дескриптор
2
Мәтіннен суреттің
мазмұнына сәйкес келетін үзіндіні тауып оқиды. Оқиғаны ретімен
айтады.
|
Оқулық
65 бет
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия «Сауал» әдісі: Кері
байланыс
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін
сауалдарға жауап беру арқылы
көрсетеді.
Сіз бүгін сабақтан
нені үйрендің?
Сен үшін маңызды
болған не?
Сен бүгінгі сабақ
барысы бойынша нені тағы білгің
келеді?
|
|
|
Үй
тапсырмасы: 10 жаттығу 65
бет
Бағалау.Мұғалім формативті бағалауы
бойынша қорытынды балын қояды.
|