Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)
Материалдың қысқаша нұсқасы


Білім беру ұйымының атауы

Б. Соқпақбаев атындағы орта мектеп- гимназиясы

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

9.3 Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

Педагогтің аты-жөні:

Бақытжанұлы Ермек

Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде.

Зерттеу сұрағы: КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау;

9.4.1.2 Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау

Сабақтың мақсаты

Қазақстанның «Қайта құрудың» бастапқы кезеңіндегі қоғамдық саяси өмірдің ерекшеліктерін және Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ынталандыру: Қызығушылықты арттыру кезеңі

«Жалған-Ақиқат» әдісі бойынша материал қайталанады. Өткен тақырыптарды еске түсіру үшін оқушылар 10 сұрақтан тұратын тест тапсырмаларын орындайды. «Ия» және «жоқ» бағандарына «+» таңбасын белгілейді.

«Миға шабуыл» әдісі

Жаңа тақырыпқа шығу үшін стимул тудыратын суреттер көрсетіледі. Мұғалім оқушылармен бағалау критерийлерді талқылайды. Оқушылар қосымша өздерінің ұсыныстарын қосады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар топта сурет бойынша талқылау жүргізіп, өз пікірлерін ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады











Тақырып

тық суреттер

Жаңа білім




Зерттеу сұрағы: КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па?

Оқушылар оқулықтағы ақпаратты пайдаланып, КСРО-ның ыдырау себеп –салдарын «Балық қаңқасы»

әдісі арқылы анықтайды.

КСРО ыдырауының басқа да себептерін түсіндіру

КСРО –ның ыдырау себептері

Кеңес қоғамының авторитарлық жүйесі.

Бір идеологияның үстемдігі.

Кеңестік жүйені өзгертудегі сәтсіз реформалар.

Жаппай тауар тапшылығы

Экстенсивті экономика

Экономикалық дағдарыс

Мемлекет қаржысын талан-таражға салу

Әлемде мұнай бағасының түсіуі

Ұлтаралық қақтығыстардың жиілеуі.

Бір орталыққа бағынудан бастарту

Мәтінмен жұмыс.

Оқушылар мәтінді, тапсырмаларды орындайды.

Тұжырымдардың ақиқат не жалған екенін анықта.

Р/с

Тұжырым

А

Ж

1

Республика қалаларында негізінен славян ұлтының өкілдері шоғырланды.



2

КСРО басшылығы азық-түлік пен астықты экспортқа шығарды.



3

1987 жылы «Мемлекеттік кәсіпорын туралы» заң қабылданды



Деректі материалды зерттеу

Факторлар

Қазақстан

Қайта құруға дейін

Қазақстан

Қайта құру жылдарында

Ж

К

Ж

К

Саяси сала (басқару формасы, партиялары, билік салаларының дербестігі)




Әлеуметтік сала

(тұрмыс деңгейі, білім, денсаулық, еңбек жағдайлары)



Экономика (өндіріс, сауда, ауыл шаруашылығы)



Зерттеу қорытындысы бойынша дискуссия ұйымдастырылады.

Интерпретация

Оқушылардың жаңа білімді қаншалықты игергенін және күтілетін нәтижеге қаншалықты жеткенін анықтау үшін оқушыларға «КСРО-ның ыдырауына қандай факторлар әсер етті?» деген зерттеу сұрағын қойыңыз.

Мәтінді толықтыр.

Дағдарысты тоқтатып, экономиканы жандандыру үшін, ________

«Мемлекеттік кәсіпорын туралы» заң қабылданды. Оған сәйкес _________

кәсіпорындар шаруашылық есепке көшірілді. Шаруашылық есеп – түскен пайданың бір бөлігін «жұртшылықтың» пайдасына біркелкі бөлуді көздейтін, ____________ экономика жағдайында кәсіпорынның кірістері мен шығыстарын есептеу әдісі.

Оқулықпен жұмыс

Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Денесінің жоғары жағындағы қанаттарға идеяның себептері, төменгі қанаттарға идеяның салдары жазылады.Түйінді ой құйрығына жазылады. Кейін ауызша кері байланыс беріледі.









Дескритор:

Тұжырымның ақиқат/жалған екенін анықтайды












«Қайта құруға дейінгі және одан кейінгі кезеңдегі Қазақстан» оқиғалар кестесін толтыру, өзгерістерін, жетістіктері мен кемшіліктерін анықтау.




























Оқушылар мәтінді толықтырып, ойды аяқтайды.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Екі жұлдық,бір ұсыныс»



Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындағанынан кейін оқушылар бағалау парағы бойынша бір-бірін немесе өз жұмысын өздері бағалайды.


Өзін-өзі бағалау









Ақпараттық мәтін





«Балық қаңқасы»




Тақырып

тық ақпараттық мәтіндер








PEST кестесі






Таратпа материал

дар





Сабақты қорытындылау

«КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па?» осы сұрақ төңірегінде өз пікіріңізді жазыңызы, дәлел келтіріңіз, ойыңызды қортындылаңыз.

Үйге тапсырма

Үшбұрышы тапсырмасын орындайды.

5 кілтті сөз, 3 түсініктеме және 1 сипаттама.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

  • Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті ме?

  • Не түсініксіз?

  • Нені білгіңіз келеді?

  • Мақсатымызға жеттік пе?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
189
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі