Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Түркістан облысы, Жетысай ауданы

«№25 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Тарих пәні мұғалімі Айтореева Гульмира Кенесовна

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде

    

Бөлім:

Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

Педагогтің аты-жөні

Айтореева Гульмира Кенесовна

Күні:


Сынып:9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде

Зерттеу сұрағы: КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау;

9.4.1.2 Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау

Сабақтың мақсаты

ҚР өнеркәсібінің дамуы туралы біледі;


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Қызығушылықты ояту

Картаға шетелдік компаниялармен бірігіп ұйымдастырылған өнеркәсіптер аттары жазылаған бір түсті стикерлерді жапсырып, екінші түсті стикерлермен ұлттық өнеркәсіп орындарын белгілеңіз.

Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз

Оқушылар с ұрақтарға болжам жауаптарын береді және бір-бірін толықтырады.


мадақтау

Мұғалім презентациясы

Карта

Маркер



Жаңа сабақ

Оқушыларға ҚР 1997 жылдан бастап қамтылған әкономикасы туралы ықшамдалған мәтін беріңіз Мәтін негізінде келесі тапсырманы орындайды.

Тапсырма: Картамен жұмыс. Оқушыларға жек әр оқушыға ҚР кескін картасының үлгісін таратып беріңіз. Олар картаға негізгі обьектілерді белгілейді.

Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп, «SWOT» талдауын жасатуды ұсыныңыз. Бұл жұмыс оқушылардың талдау жасау дағдыларын дамытуға бағытталады.SWOT-талдау әдісі. Әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, оның мүмкіндіктері бағаланып, орын алатын қатерлері туралы айтылады. Сондықтан, SWOT-талдау барысында төмендегі нәтижелер анықталды:

  • S - Жағымды жақтары (Strengths

  • W - Жағымсыз жақтары (Weaknesses)

  • О- Мүмкіндіктері (Opportunities)

  • T - Қатерлері (Threats)

Оқушылар қазіргі кездегі Қазақстан халқының әлеуметтік жағдайын статистикалық деректердің негізінде талдау жасауды тапсырыңыз. Ол үшін оқушылар Қазақстан мен Қырғызстан мемлекеттерінің әлеуметтік жағдайы туралы статистикалық деректерін ұсыныңыз Тапсырма:Графикпен жұмыс. Әр оқушы берілген деректі пайдаланып, график құрастыруы керек. Екі мемлекетке жасалған графикті салыстырып, өзіндік ой қорытынды жасайды.


Дескрипторлары:

-Картадан кем дегенде 3 обьектіні белгілеу керек;

-Кем дегенде 2 саланы қамтуы тиіс;

Дескрипторлары:

-кем дегенде 2 жағымды жақтарын анықтау

-кем дегенде 2 жағымсыз жақтары

-кем дегендн 2 мүмкіндіктерін анықтау

-кем дегенде 2 қауіп-қатерлерін анықтау;

Дескрипторлары:

Екі мемлекетке екі бөлек график құрастыру;

Графиктің шкалаларына цифрларды орналастыру;

График бойынша прогресс пен регрессті анықтап, интерпретация жасайды;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»

«Жұлдызшалар»



«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»




Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІV т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.

К. Бегалин.

Қорытынды

Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект


Оқу тапсырмасы

Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде дамыды, себебі ...

Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде дамыған жоқ, өйткені ...








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.08.2024
285
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі