Ұйымдастыру
кезеңі
|
Қызығушылықты
ояту
Картаға шетелдік
компаниялармен бірігіп ұйымдастырылған өнеркәсіптер аттары
жазылаған бір түсті стикерлерді жапсырып, екінші түсті стикерлермен
ұлттық өнеркәсіп орындарын
белгілеңіз.
Сынып оқушыларын сабақтың
тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстырыңыз
|
Оқушылар с ұрақтарға болжам
жауаптарын береді және бір-бірін
толықтырады.
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
Карта
Маркер
|
Жаңа
сабақ
|
Оқушыларға ҚР 1997 жылдан
бастап қамтылған әкономикасы туралы ықшамдалған мәтін беріңіз Мәтін
негізінде келесі тапсырманы
орындайды.
Тапсырма: Картамен жұмыс. Оқушыларға жек
әр оқушыға ҚР кескін картасының үлгісін таратып беріңіз. Олар
картаға негізгі обьектілерді
белгілейді.
Оқушылардың жас ерекшеліктерін
ескеріп, «SWOT» талдауын жасатуды ұсыныңыз. Бұл жұмыс оқушылардың
талдау жасау дағдыларын дамытуға
бағытталады.SWOT-талдау
әдісі. Әдісті қолдану барысында
мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, оның
мүмкіндіктері бағаланып, орын алатын қатерлері туралы айтылады.
Сондықтан, SWOT-талдау барысында төмендегі нәтижелер
анықталды:
-
S - Жағымды жақтары
(Strengths
-
W - Жағымсыз жақтары
(Weaknesses)
-
О- Мүмкіндіктері
(Opportunities)
-
T - Қатерлері (Threats)
Оқушылар
қазіргі кездегі Қазақстан
халқының әлеуметтік жағдайын статистикалық деректердің негізінде
талдау жасауды тапсырыңыз. Ол үшін оқушылар Қазақстан мен
Қырғызстан мемлекеттерінің әлеуметтік жағдайы туралы статистикалық
деректерін ұсыныңыз Тапсырма:Графикпен
жұмыс.
Әр оқушы берілген деректі
пайдаланып, график құрастыруы керек. Екі мемлекетке жасалған
графикті салыстырып, өзіндік ой қорытынды
жасайды.
|
Дескрипторлары:
-Картадан кем дегенде 3
обьектіні белгілеу керек;
-Кем дегенде 2 саланы қамтуы
тиіс;
Дескрипторлары:
-кем дегенде 2 жағымды
жақтарын анықтау
-кем дегенде 2 жағымсыз
жақтары
-кем дегендн 2 мүмкіндіктерін
анықтау
-кем дегенде 2
қауіп-қатерлерін анықтау;
Дескрипторлары:
Екі мемлекетке екі бөлек
график құрастыру;
Графиктің шкалаларына
цифрларды орналастыру;
График бойынша прогресс пен
регрессті анықтап, интерпретация
жасайды;
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
|
Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық.
ІV
т. – Алматы: «Атамұра», 2010
ж.
К.
Бегалин.
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
« Білімді стикер». Мына
сұрақтар бойынша жауап
береді.
- Не
білдім?
- Не
білемін?
- Не білгім
келеді?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне
рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|