Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде ҚМЖ 9 сынып.

Тақырып бойынша 15 материал табылды

Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде ҚМЖ 9 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде ҚМЖ 9 сынып. Құндылық көрсетілген. Жеке, жұптық жазыдған, Тест, кесте жұмыстары бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

«№ 40 орта мектебі» КММ_
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде

Бөлім:

9.3 Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

14.01.2025ж

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде.

Зерттеу сұрағы: КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау;

9.4.1.2 Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау

Сабақтың мақсаты

Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау;

Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру


2 мин


Өткен білімді еске түсіру

3 мин

Ой шақыру

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастырады. -Оқушыларды түгендейді. -Сабақтың мақсатымен, сабақтың алгоритмімен таныстырып, сабақта қалай бағаланатын ескертеді. Пәнаралық байланыс пен «заң мен тәртіп» құндылығы туралы айтылады.

Алдыңғы білімді еске түсіру. . Өткен тақырыптарды еске түсіру үшін оқушылар 10 сұрақтан тұратын тест тапсырмаларын орындайды. «Ия» және «жоқ» бағандарына «+» таңбасын белгілейді.

  • Амандасу

  • Көңіл-күйлерін сұрап, сабаққа дайындығын тексеру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады Оқушылар сұрақтарға болжам жауаптарын береді және бір-бірін толықтырады.



Оқушылар бейне сабақты көріп, сұраққа жауап береді.


Оқушылардың болжамды жауаптары.

Себептері:

-Экономикалық дағдарыс.

-Жемқорлықтың күшеюі.

-Халықтың өмір сүру деңгейінің төмендеуі.

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

ҚБ 1-10 балл;


Ойлау дағдыларының

деңгейі: білу түсіну


Тарихи концепт: дәлел



Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


Бағалау критерийлері:

-Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдайды Дескрипторлар:


















Жаңа білім

5 мин









10 мин
















10 мин

«Бейне подкаст»

-КСРО –ның ыдырау себептері қандай болды?


1-тапсырма: Қайта құру кезеңінің әсерін бейнелейтін постер жасаңыз."

-Постерде қайта құрудың себептері, негізгі өзгерістері, және Қазақстанға тигізген әсері көрсетілуі тиіс.

ЕББҚ оқушы жұбының көмегімен орындайды..(тынымсыз оқушы)

2-тапсырма. Қайта құрудың Қазақстанға әсерін талдаңыз" кестесін толтырыңыз.


Себептері

Негізгі өзгерістері

Салдары









ЕББҚ оқушы мұғалімнің көмегімен орындайды.(тынымсыз оқушы)

Негізгі өзгерістер:

-Жекешелендіру басталды.

-Кәсіпорындар өз-өзін қаржыландыру жүйесіне көшті.

-Нарықтық экономикаға бейімделу.

Қазақстанға әсері:

-Экономикалық тұрақсыздық.

-Жұмыссыздықтың өсуі.

-Нарықтық экономиканың негізі қаланды.

Оқушылардың болжамды жауаптары.

Себептері

Негізгі өзгерістері

Салдары

Кеңес экономикасының тоқырауы.

Жекешелендіру процесі басталды.

Жұмыссыздық деңгейінің өсуі.

Жаңа технологияларды енгізу қажеттілігі.

Кәсіпорындар өз-өзін қаржыландыруға көшті.

Инфляция күшейді, халықтың тұрмысы төмендеді.

Әлеуметтік мәселелердің өршуі (азық-түлік тапшылығы, халықтың өмір сүру деңгейінің төмендеуі).

Саяси ашықтық пен пікір алуандығы ұстанымдары енгізілді.

Нарықтық экономикаға көшуге негіз қаланды.


-Постерде қайта құрудың себептері, негізгі өзгерістері, және Қазақстанға тигізген әсері анық және толық көрсетілген.-1 балл

-Қосымша тарихи деректер мен нақты мысалдар қосылған.-1балл

-Жұмыс эстетикалық тұрғыда тартымды, оқуға жеңіл.-1балл

-Өз идеяларын логикалық түрде байланыстырып ұсынған.-1 балл

Жалпы балл-4

Бағалау балы:

Дескрипторлар:

-Қайта құрудың себептерін дұрыс анықтайды (экономикалық, саяси, әлеуметтік).-1 балл

-Жекешелендіру, кәсіпорындардың жаңа жүйеге көшуі сияқты өзгерістерді нақты сипаттайды.-1 балл

-Қайта құрудың экономикалық және әлеуметтік салдарын дәл көрсетеді (инфляция, жұмыссыздық, нарықтық экономикаға көшу).-1 балл

Жалпы- 3 балл

https://youtu.be/8CvfjUXCchY?si=r_XOxs1rVWJd4FtQ















Тақырып

тық ақпараттық мәтіндер


Бекіту тапсырмасы

  1. мин



Тест тапсырмалары:

1. Қайта құру кезеңі қай жылы басталды?
a) 1982 жыл
b) 1985 жыл
c) 1991 жыл
d) 1988 жыл

2. Қайта құрудың басты мақсаты қандай болды?
a) Экономиканы нарықтық жүйеге көшіру
b) КСРО-ны тарату
c) Әлеуметтік теңдікті жою
d) Жеке меншікке толық көшу

3. Қайта құру кезінде Қазақстанда қандай маңызды өзгеріс болды?
a) КСРО құрамынан шығу
b) Кәсіпорындарды жекешелендіру процесінің басталуы
c) Жаңа Конституция қабылдау
d) Халықаралық ұйымдарға қосылу

Оқушылардың болжамды жауаптары.

Тест жауаптары:

  1. b) 1985 жыл

  2. a) Экономиканы нарықтық жүйеге көшіру

  3. b) Кәсіпорындарды жекешелендіру процесінің басталуы


Әрбір дұрыс жауап 1 балл

Жалпы-3 балл



Таратпа маетриалдар


Сабақтың соңы

5 мин


Сабақты қорытындылау:

Сұрақ: «Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай болды? Біз бүгін нені білдік?»

Бағалау

Үй тапсырмасы: Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде мазмұндау

Рефлексия

«БББ»

Оқушылардың тапсырмалар арқылы алған білімдерін қорытындылап, сабақтың негізгі ұғымдарын еске түсіреді.

Бағалау критерийлері:

-Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдайды

*Оқушыларды сабақта белсенді қатысқаны үшін мадақтау;

*Оқушылардың жиналған баллдарын атау және журналға қойылады.



Bilimclass.kz



Тексерілді:
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.01.2025
428
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі