Қазақстан қалаларына саяхат

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақстан қалаларына саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан қалаларына саяхат сабағында көркем әдебиет стиліне тән тапсырмалар орындалып, шығармашылық жұмыстар істеліп, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға баса назар аударылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан қалаларына саяхат


Алматы облысы

Еңбекшіқазақ ауданы

Таутүрген негізгі орта мектебі

Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі

Тургумбекова А.Н.



Пән

Қазақ тілі

Бөлім:

5. Бос уақыт және хобби. Морфология


Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Тургумбекова Ақмарал Нурахановна

Күні:

05.12.2024


Сынып: 5

Қатысушылар саны: 5


Қатыспағандар саны:-

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан қалаларына саяхат (Көкем әдебиет стилі)



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5. 2. 3. 1 хабарлама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

5. 3. 2. 1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу



Сабақтың мақсаты

Көркем әдебиет стиліне тән ерекшеліктерді меңгерту. Көркем әдебиет стилінің қоғамдық-әлеуметтік мәнін түсірдіру.

Оқушылардың эстетикалық сезімдерін ояту, оқырмандық қасиеттерін арттыру, қабілеттерін дамыту.

Құндылықтарға баулу

Құндылық: бірлік және ынтымақ

-басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу.

Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

- өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу

Сабақ түрі


Үлгілі сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері


Түсіндіру, баяндау, жаттығу, талдау, сұрақ- жауап, топтық жұмыс

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы


Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы

2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;


Ойтүрткі

Күн бұзылып кетті. Енді салқын болады дейді. Жылы киіну керек еді.

Психологиялық ахуал

«Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы

- Жүргізуші: «Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр, қолдарыңды тізелеріңе салып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем алыңдар:





































Сабақтың ортасы












































Сабақтың соңы

Күздің шуақты күндерін артта қалдырып, суық қылышын сүйретіп қыс та келді. Аспанға бұлттар үйіріліп, қар жапалақтап жауа бастады. Ызғар жел далада биледі.


Тілдік бағдар.

Көркем әдебиет стилі – әдеби шығармалар арқылы бізге өте таныс стиль

Көркем әдебиет стилі – әдеби шығармалар арқылы бізге өте таныс стиль. Біз өзімізді еліктіріп әкеткен қызық кітаптардың жан дүниемізге қалай әсер еткенін еске түсірейікші. Кейіпкермен бірге қуанып немесе мұңайып, жылап та қалған кезіміз болды емес пе?

Жазушы шығарманы әсерлі, көркем көріністер, бейнелер арқылы жандандыра отырып, оқырман жанына әсер етеді. Әр жазушы бірін-бірі қайталамайды. Әрқайсысының өзіндік сөз саптауы, бөлек стилі болады. Көркем әдебиет тілі эмоционалды-экспрессивті болып келеді.

1. Мақсаты: шынайы өмір шындығын суреттеу, зат, құбылыстарды бейнелеу арқылы оқырман сезіміне әсер ету, ой тудыру.

2. Қолданылу аясы: әдеби шығармаларда қолданылады.

Сұрақтарға жауап бер.

  • Қандай Қазақстан қалаларын білесіңдер?

  • Медеу мұз айдыны орналасқан қала?

  • Ақорда қай қалада?

  • Қазақстанның қай өңірі мұнай өңдірумен айналысады?

  • Алтын астық, ақ тарының мекені?

  • Абай атамыздың туған жері?

  • Табиғаттың аясы, Бурабай қай өңірде?


1-тапсырма

Берілген мәтінді мұқият оқып, қос көркем жазба сөйлем жаз


2-тапсырма

Берілген сөздерден синонимдік қатар құр:

1. Ағайын, дос, қалам, туыс, аспан, жегжат.

2. Күлу, зат, жаңа, мүлік, жылау, бұйым, көне, нәрсе, адам.

3. Түс, әлпет, тау, өң, сары, келбет, сарқырама, ажар, парта, түр.

4. Тез, тоғыз, сынып, жылдам, гүл, шапшаң, аспан, лезде, мұз


3-тапсырма.
Көркем әдебиет стиліне сай төмендегі сөз тіркестерін қатыстырып Алматының апорты туралы ойтолғау жаз


4- тапсырма

Алтын адам мекеніне саяхатшыларды шақыруға жарнама жаз



Үйге тапсырма

10-тапсырма

- Ойша: «Мен арыстанмын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;

- Дауыстап: «Мен құспын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;

- Дауыстап: «Мен гүлмін»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;

- Дауыстап: «Мен сабырлымын»,- деп деміңді шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді».



Берілген мәтінді мұқият оқып, құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады.





















Сұрақтарға жауап береді(1балл)





















«Таңдау» әдісі арқылы сабаққа деген көңіл күйін, сабақты қаншалықты меңгергендігі жөнінде рефлексия жасайды.



Берілген мәтінге сүйеніп 2 көркем сөйлем жазады

(2 балл)







Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды (2 балл)













Алматыдағы тарихи жерлерді, Алматының апортын суреттеп жазады (2 балл)





Есік қаласындағы саяхатшыларды қызықтыратын тарихи жерлерге жарнама мәтінін құрайды

(3 балл)

Ауызша

мадақтау

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!



Дескриптор

Білім алушы

-мәтіннің түрін ажыратады;

-мәтіннің құрылымын анықтайды;

-мәтіннің рәсімделуін көрсетеді.






















Дескриптор

Білім алушы

-жарнама жазады,

-жарнаманың құрылымын сақтайды,

-жарнаманың рәсімделу ерекшеліктерін сақтайды,

-сауатты жазады.


Оқушылар өз сыныптастарының айтқан ойларына «шапалақ» әдісі арқылы қолдау білдіреді.




Оқулық

5-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл



Қалыптастырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

5-сынып
























Оқулық

5-сынып

«Атамұра» баспасы

2018жыл










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.03.2025
302
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі