Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Қазақстан қалаларына саяхат". ҚМЖ 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5-бөлім «Бос уақыт және хобби» |
Мектеп: |
||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан қалаларына саяхат. 5 сабақ |
||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.О4; Мәтіндерге салыстырмалы анализ жасау. Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру . 5.Ж1; Жоспар құру. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру. |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: «Қазақстан қалаларына саяхат» тақырыбы бойынша берілген ақпаратты түсінеді. Мәтіндерге салыстырмалы анализ жасайды. Мәтінге жоспар құра алады. |
||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстырады. |
|||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннің стилін ажырата алады. Жоспар құра алады. |
|||||
Бағалау критерийі |
« Қазақстан қалаларына саяхат» тақырыбына берілген тыңдалым материалы бойынша стиль түрін ажыратады. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: « Қазақстан қалаларына саяхат» тақырыбы бойынша берілген ақпаратты түсінеді. Кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып қарапайым жоспар құра алады. Салыстырмалы анализ жасайды. |
||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||||
Саяхат, стиль, мұражай,карта, қорықтар т.б. |
|||||
Диалог құруға/жазуға арналған пайдалы тіркестер: ........................................................................................................................? |
|||||
Талқылауға арналған сұрақтар: Қазақстан қалаларына саяхат жасауды сүйікті ісіңе айналдырар ма едің? Биылғы жылы Астанада өткен «ЭКСПО-2017» көрмесіне саяхаттап бардың ба? |
|||||
Не себепті ... деп ойлайсыз? Не себепті? Бос уақытта саяхаттау пайдалы деп ойлайсың ба? Не себепті ЭКСПО деп атаған? Оның бізге берер пайдасы қандай деп ойлайсың? |
|||||
Ишара |
|||||
Құндылықтарға баулу |
Қазақстанның көрікті жерлері туралы мағлұмат бере отырып, уақытты тиімді пайдалануға баулу |
||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, тарих, жаратылыстану |
||||
Алдыңғы оқу |
Бос уақытта саяхаттау пайдалы |
||||
Жоспар |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 8МИН |
Психологиялық ахуал туғызу «Шаттық шеңбері» Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айту. Топқа бөлу: Қазақстанның көрікті АСТАНА, АЛМАТЫ және «ЭКСПО 2017» суреттері арқылы топқа бөлу.
С Тыңдалым алдындағы тапсырма.»Ойшақыру» Мұғалім оқушыларға бірнеше сұрақтар ұсынып, соның төңірегінде оқушылардың ойлау және сөйлеу дағдыларын анықтайды:
Карта
Саяхат және кластерге түсіру. Кері байланыс: «От шашу» |
Түрлі-түсті суреттер А-2 форматында ғы қағаз, маркер |
|||
Сабақтың ортасы 27 минут 6мин САБАК АЯҒЫ |
Тілдік бағдар: Көркем әдебиет стилі туралы мағлұмат Талдау мен қолдану, жазылым 1,2,3 - тапсырмалар орындату ЖИНАҚТАУ 1-тапсырма. Мәтін таратылады. Ж , ТЖ Дамыған елдер соңғы бір жарым ғасырдан бері бір-біріне жетістіктерімен мақтанып жүр. Табыстары нтаразылап, барын барша елге көрсету дәстүрге айналып отыр.Бұл дәстүр ел арасында халықаралық көрме немесе ЭКСПО деп аталады. ЭКСПО атауы өзінің аты айтып тұрған,"экспонат" деген сөзден шыққан,қазақшасы-жәдігер.Дүниежүзі халықтарының өмірде қол жеткізген жетістіктерін,жәдігерлерін көрсететін алаң. Қазақстанның таңдаған тақырыбы: «Болашақтың қуат көздері». Жалпы,ЭКСПОкөрмесінің екі түрі бар.Оның бірі- халықаралық әмбебап көрме.Екіншісі- халықаралық мамандандырылған көрме.Мерзімі – үш ай.Халықаралық көрменің өтетіну ақыты 2017 жылдың 10 маусымы мен 10 қыркүйегінің аралығы деп белгіленді. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. Дескриптор: -Мәтіндегі жаңа сөздермен танысады. - Мәтіндегі көтерілген мәселе төңірегінде топпен әңгімелесіп, мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құрады. -Мәтін қай стильде жазылғанын анықтайды. –Сұрақтарға дәлелді жауап береді, өз ойларын топта талқылайды. ҚБ «3 ШАПАЛАҚ»
Топтық жұмыс арқылы әр қалаға саяхат жасау. ТЖ
Алматы Қазақстанның ең ірі мегаполисі. Ғылыми, білім беру, мәдени, тарихи, экономикалық, қаржылық, банктік және елдің индустриялық орталығы болып табылады. Қаланың аты, Алматы, «алма қаласы» деп аударылады. Алматы Іле Алатауының бөктерінде, Тянь-Шаньның солтүстік жотасының етегінде, Қазақстан Республикасының оңтүстік-шығысында, Еуразия құрлығының орталығында орналасқан. Алматы қалалық аумағында бақтар мен бақшалар, саябақтар мен бульварлар сегіз мыңнан астам гектар жерді алып жатыр. Қазіргі таңда Алматы қаласында 18 театр, 45 мұражай мен сурет галереялары бар. Мұнда музыканың түрлі салаларындағы көптеген фестивальдар өтуде: Джаз, рок фестивальдар, ретро фестивальдар. Алматыда қаланың ерекше мәртебесін көтеретін Қазақстандағы ірі банктердің бөлімшелері,көп ұлтты қаржы институттар және еншілес компаниялар орналасқан. Қазақстан Ұлттық ғылым академиясы, Орталық Азия географиялық қоғамы, «Каменское плато» обсерваториясы, сондай-ақ көптеген жетекші университеттер мен ғылыми-зерттеу институттары бар. Қаланың шетінде Медеу және Шымбұлақ тау шаңғысы орталығы секілді көптеген спорт кешендері, альпинист туристік лагерлер, шипажайлар, демалыс орталықтары, және кемпингтер салынған. Алматы «Азия ойындары 2011», бокстан әлем чемпионаты, дзюдодан әлем кубогы мен трамплиннен шаңғымен секіру, воллейболдан «Grand Prix-2013» және профессионалды веложарыс “Tour of Almaty” секілді беделді іс-шаралардың арқасында халықаралық атаққа ие. 2017 жылы Алматыда Бүкіл әлемдік Универсиадасы өтті.
Берілген сөйлемдерді пайдаланып,қала туралы әңгімелеу.Топ мүшелері топ ішінде талқылап, берілген сөздерді қатыстырып,әңгіме құрастырады. спорткешені, шаштараз, дәмхана, театр, мұражай, мейрамхана, емхана, дәріхана, саябақ. Дескриптор: -Топпен жұмыс жасай алады. -Жұп болып диалог құрастыра алады. -Мәтінмен жұмыс жасап, стиль түрін ажырата алады. -Тірек сөздерді пайдаланып, әңгіме құрастыра алады. ҚБ Кері байланыс Оқушылар бірін-бірі смайликтер арқылы бағалайды. «Саяхаттау кезінде уақытты тиімді пайдалануға болады ма? ПОПС әдісін пайдаланып, өз пікіріңді дәлелде. Бірінші сөйлем. «Менің ойымша....». Екінші сөйлем. «Себебі, мен оны .... деп түсіндіремін». Үшінші сөйлем. «Оны мен .... деген фактілермен, мысалдар- мен дәлелдей аламын». Соңғы сөйлем. «Осыған байланысты мен ... деген шешімге келдім». Ойтаразы: «БЕСАУСАК» |
мәтіні
Диалог құрастырады Мәтін Тірек сөздер
|
|||
Қосымша мәлімет |
|||||
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Оқушының қандай да бір жауабы болса, соған қолдау көрсетемін.оқушының әрбір жасаған жұмысын елеусіз қалдырмаймын. Оқушылардың деңгейіне, қызығушылығына қарай көлемді тапсырмаларды беремін. |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Формативті бағалау. Тапсырмаларды орындату арқылы бағалау, топты бағалау |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ байланыс, Құндылықтармен байланыс |
|||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері / қиыншылықтары туралы нені анықтадым, Келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |