Материалдар / Қазақстан рәміздері 1 сынып

Қазақстан рәміздері 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2019
761
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:ДүниетануМектеп: Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласының №11 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Наурызбаева Яхыт Қаржаубаевна
Сабақ:

Күні:

Сынып: 1-сыныпҚатысқандар:Қатыспағандар:
Тақырыбы: Қазақстан рәміздері

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары1.3.5.2.Тәуелсіз мемлекеттің негізгі белгілері туралы әңгімелеу.1.3.5.1.Қазақстан Республикасының рәміздерін өзге елдердің рәміздерінен ажырату.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар орындай алады:Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерімен танысу.Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Тудағы бейнелердің мағынасын білу.Кейбір оқушылар орындай алады:Мемлекеттік рәміздерді құрметтеуді үйрену.
Жетістік критерийлері:ҚР-ның рәміздерін біле алады.Тудағы бейнелердің мағынасын түсіне алады.
Тілдік мақсат:Тірек сөздер:ту-флаг-flagелтаңба-герб-coat of arms; әнұран-гимн-anthem; мемлекеттік рәміз-государственный символ-state symbol.
Алдыңғы оқу:«Мен қазақпын» оқушылар басқа елдегі досына қазақ халқы туралы шағын хат жазғанын айтып береді.
Жоспар:
Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)Ресурстар:
Басы5 минутЫнтымақтастық атмосферасыЖоғары қарап күн көрдім,Төменге қарап жер көрдім.Оңға қарап, солға қарап, Егеменді ел көрдім.Топқа бөлу:ҚР-ның рәміздері бойынша 3 топқа бөлу.Қызығушылықты ояту стратегиясы

Топқа бөлу әдісі
Ортасы:20 минут













Бағалау:
Бейнефильм.И.Ескендірдің орындауында «Көк тудың желбірегені» әні.Осы әнді тыңдаған кезде қандай сезімде болдыңдар?Біз бүгінгі сабақта не туралы айтуымыз мүмкін деп ойлайсыңдар? (ту туралы)Біз тұратын ел қалай аталады?Біздің елде тұратын адамдарды қалай атауға болады?Біздің елдің президенті кім?Қандай рәміздерді білесіңдер?Әр елдің мемлекеттік рәміздері болады.Олар – елтаңба, ту және гимн.Қазақстанның рәміздері мемлекетіміздің тарихы туралы сыр шертеді.Сен білесің бе?Абылай ханның туы ақ түсті болған. Ұлы ханның әскерлері осы тудың астында жоңғарларды жеңіп,жерімізді сақтап қалды.Дәптермен жұмыс1.суреттердің қайсысы еліміздің туында бейнеленген?Белгіле2.Қажетті сөздерді қойып оқы.Сөздерді көшіріп жаз.3.Өз сыныбыңның туын ойлап тап және суретін сал.Жұптық жұмыс:Берілген дайын шаблоннан мемлекеттік тудың үлгісін жасыру.Тапсырманы түсіндіріп беру.Жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтауды еске түсіру.ДескрипторларҚР-ның рәміздерін біле алады.Оларды бір-бірінен ажырата алады.Түсіндіре алады.

Белсенді оқу



Бірлескен жұмыс











Бірлескен оқу
Сергіту сәті8 минутБейнежазба«Қыдырып қайтайық»Топтық жұмысБерілген әріптерден сөз құратамын.Құраған сөзден сөйлем құратамын.Сөздер құрай алады.Құрастыра алады.

Соңы7 минут«Ақиқат-Жалған» ойыны
  • Ту мемлекеттің тәуелсіздігін білдіреді.
  • ҚР мемлекеттік туы қызы түсті.
  • Қазақстанның туында көгершін бейнеленген.
  • Мемлекеттік рәміздер елдің тарихы туралы сыр шертеді.
  • Мемлекеттік рәміздерге қалай құрмет көрсете аласың?
  • Қалыптастырушы бағалау.


    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қай деңгейде өтті?Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайладаныңыз.Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

  • Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды.
  • Оқушылар бүгінгі сабақта Қазақстан Республикасының рәміздерімен танысты.
  • Сабақ қалыптасқан деңгейде өтті.
  • Жоспарланған әр тапсырма тақырыпқа сай алынған.
  • Уақытты тиімді пайдалана алдым.
  • Жоспарыма жаңаша қызығушылықты ояту стратегиясын енгіздім.


  • Қорытынды бағалау.Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1.Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау2.Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу2.Рефлексия.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1.Келесі сабағымда оқушылардың деңгейіне қарай бірқатар тапсырмаларды аламын.2.Сабақта жүргізілген ойын әдістерін аламын.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ