Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырып
бойынша сұрақтар қойылады:
1.Қазақстан аймақтарының
экономикалық әлеуеті қандай?
2. Қазақстан аймақтарының
экономикалық даму әлеуетін сипаттап
бер?
3.Экономикалық аймақтандыру
дегеніміз?
4.Аймақтардың экономикалық
даму әлеуетін қалай
түсінесің?
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырамын.
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Ауызша мадақтау
«Жарайсың!»
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
АКТ
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма
беремін.
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Қазақстан аймақтарының
экономикалық даму әлеуетін сипаттап
көрсетеді.
|
Оқулық
ҚР экономикалық
картасы
Атлас
Дәптер
|
1- тапсырманы орындатамын,
бақылаймы, мысал, үлгі
көрсетемін
|
1-тапсырма
1. Қазақстан аймақтарының
экономикалық даму әлеуеті бойынша диаграмма
құрастыр.
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл
1. Қазақстан аймақтарының
экономикалық даму әлеуеті бойынша диаграмма
құрастырады.
|
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Интернет
желісі
|
2- тапсырманы орындатамын,
бақылайды, мысал, үлгі
көрсетемін.
|
2-тапсырма
1.Қазақстан аумағының
экономикалық бөлісінің құрылымын одан әрі өзгерту мүмкін бе? Эссе
жазыңдар.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Қазақстан аумағының
экономикалық бөлісінің құрылымын одан әрі өзгерту мүмкін бе? Эссе
жазады.
|
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Интернет
желісі
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|
Сабақты
қорытындылау.
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдаймын.
Үй
жұмысы: §38 оқу, ҚР экономикалық
аудандарының шаруашылық салаларын жіктеп, кестеге
толтыру.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты рефлексия
жасайды.
|
Дескрипторды назарға ала
отырып өз-өзіне бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын
толтырады
|
Бағалау парақшасы
|