Сабақтың
басы
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырып
бойынша сұрақтар қойылады:
1.Экономикалық
секторларды атап бер?
2.Қазақстанның ЖІӨ
құрылымы.
3.Жалпы аймақтық
өнім дегеніміз не?
4. Қазақстанның экономикасының
құрылымы?
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырамын.
|
Оқушыларға жалпылама
төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Ауызша мадақтау
«Жарайсың!»
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма
беремін.
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
1. Қазақстан Республикасы
аймақтарының геоэкономикалық жағдайы мен әлеуетін сипаттап
көрсетеді.
|
Оқулық
ҚР экономикалық
картасы
Атлас
Дәптер
|
1- тапсырманы орындатамын,
бақылаймы, мысал, үлгі
көрсетемін
|
1-тапсырма
Өздерің тұратын ауданның
Қазақстанның индустриялы – инновациялық даму картасына енгізілген
шаруашылық салаларын
атаңдар.
|
Дескриптор: Жалпы -
4 балл
1. Өздері тұратын ауданның
Қазақстанның индустриялы – инновациялық даму картасына енгізілген
шаруашылық салаларын атап, жауап
береді.
|
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
2- тапсырманы орындатамын,
бақылайды, мысал, үлгі
көрсетемін.
|
2-тапсырма
1.Қазақстанның ЖІӨ құрылымын
Еуропаның дамыған елдерінің бірінің ЖІӨ – сімен
салыстырыңдар.
|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
1.Қазақстанның ЖІӨ құрылымын
Еуропаның дамыған елдерінің бірінің ЖІӨ – сімен салыстырады,
дәптерге орындайды.
|
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|
Сабақты қорытындылау. Оқушылардың кері
байланысы
Үй
жұмысы: §35 оқу, «Қазақстан
экономикасының жетекші саласы» тақырыбына эссе
жазу.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты рефлексия
жасайды.
|
Дескрипторды назарға ала
отырып өзара топтық бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын
толтырады
|
Бағалау
парақшасы
|