Материалдар / Қазақстан Республикасы білімі мен ғылымы дамуының мәселелері мен болашағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстан Республикасы білімі мен ғылымы дамуының мәселелері мен болашағы

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚР білім және ғылым саласының дамуы туралы болжау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2023
347
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚМЖ

Көлік колледіжі КМҚК

Пән

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Бүгінгі таңдағы Қазақстандағы білім және ғылым жүйесі

Оқытушы аты-жөні

Ораз А.Ә

Күні:

47

Топ:12 ДМк, 14 ТЭМк

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан Республикасы білімі мен ғылымы дамуының мәселелері мен болашағы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.4.3.1 Қазақстан Республикасының стратегиялары мен бағдарламаларын зерттеу негізінде білім және ғылым жүйесін жаңартудың алғышарттары мен маңызын талдау;

Сабақтың мақсаты

Қазақстан Республикасының стратегиялары мен бағдарламаларын зерттеу негізінде білім және ғылым жүйесін жаңартудың алғышарттары мен маңызын талдау;

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


О й шақыру:

-Сабақ мәселесі не жайында болмақ?

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар өз жауаптарын ұсынады

мадақтау

Мұғалім презентациясы









Жаңа сабақ

100 жаңа есім жобасының 2018 жылғы жеңімпазы Алматы қаласындағы ФМБ НЗМ түлегі Иван Крепак туралы шағын аұпарат жеткізу.

100 жаңа есім жобасындағы ғылым саласындағы жеғңмпаздарды анықтай отырып, жетістіктеріне талдау жүргізу.

2017 жыл

2018 жыл

2019 жыл

"Болашақ" халықаралық стипендиясы 1993 жылғы 5 қарашада Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың қаулысымен бекітілген.

Бағдарламаның мақсаты - Қазақстан Республикасының Тəуелсіздігі қарсаңында одан əрі реформалар жүргізу, ел экономикасының басым секторлары үшін жоғары білікті кадрлар мен мамандар даярлау.

Берілген дайын талдауғаSWOT матрицасын жұпта орындаңыз



Дескриптор:

  1. Ғылым саласындағы жеңімпаздарды анықтайды

  2. Тұлғаның ғылыми жаңалығының маңыздылығын ашады;

3. Еліміздің қандай саласының дамуына әсер етуі мүмкін екендігін анықтайды;

4. Ел болашағы үшін орнын түсіндіреді.

Дескриптор:

SO – Күшті жақтар арқылы мүмкіндіктерді пайдалану туралы шешімдер ұсынады

ST – Күшті жақтардың көмегімен қауіп қатерлерді жою жөніндегі шешімдер ұсынады

WO – Мүмкіндіктердің көмегімен әлсіздіктерді жою жөніндегі шешімдер ұсынады

WT – Әлсіздіктер мен қауіп қатерлердің тоғысуын болдырмау жөніндегі шешімдер және екеуі орын алған жағдайда салдарымен күресі жөніндегі шешімдер ұсынады


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отыр

«Ең үздік жауап»




«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»



«Бармақпен»




https://100janaesim.ruh.kz/





Презентация



Н. Назарбаев. “ЕуразияУниверситеті” газеті (1-бет). ““Болашақ”-біздіңсенімдістратегиялықтаңдауымыз” мақаласы. (№23(156), желтоқсан 2013 жыл)

Қорытынды

Кері байланыс

-нені білдім, нені үйрендім
- нені толық түсінбедім
- немен жұмысты жалғастыру қажет

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект


Оқу тапсырмасы

Қазақстан Республикасы білімі мен ғылымы дамуының мәселелері мен болашағы










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!