Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Миға
шабуыл
Қазақстан Республикасының
конституция-
лық кұкығы дегеніміз
не?

Сабақтың мақсатын
хабарланады
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
Тақырыптық
суреттер
|
Жаңа
білім
|
Мәтінмен
жұмыс
Конституциялық құқық қазіргі
құқықтық
коғам жүйесінде манызды орын
алады. Ол
философия, әлеуметтану,
саясаттану, дінтану
тәрізді ғылымдармен тығыз
байланысты.
Конститушиялық кұкық аталған
саланың не-
гізгі базалық қабаттарын
реттейді.
Бақылау тапсырмалары
-
Конституциялық құқық пәні мен
әдістерінің ерекшеліктерін
ашыңдар.
-
Ұлттық құқық
жүйесіндегі
конституциялық құқықтың орнын
анықтаңдар.
1-тапсырма. «Қазақстан Республикасындағы
конституциялық құқықтың
қалыптасу тарихы» атты
таныстырылым дайындаңдар.
2-
тапсырма. «Конституциялық құқық
институттары» тақырыбына
қысқаша
пікір-баяндама
жазыңдар.
3
тапсырма
«Эйлер шеңбері»
әдісі
Тақырып бойынша негізгі
идеяларды жинақтап, саралау.
Идеялар жинақталып,
сараланады
А-4 параққа, шағын постерге
Эйлер шеңбері сызылып, кезекпен идеялар талқыланып, жазылады.
Не?Қалай? Неге? Нәтиже? деген Мәселер бойынша идеялар
сараланады.


Не? Қайда? Қашан? Неге?
Нәтиже
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Дескрипторлар Конституциялық
құқық пәні мен әдістерінің ерекшеліктерін
анықтайды;1б
Қазақстан Республикасындағы
конституциялық құқықтың
қалыптасу тарихына сипаттама
береді;1б
Тақырып бойынша негізгі
идеяларды анықтайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
мәтін
Ресурс
1
Құқықты мемлекеттің
белгілері
Дереккөз. Ақпарат биржа
сайтынан алынды.Автор24:
https://spravochnick.ru/pravo_i_yurisprudenciya/pravovoe_gosudarstvo/priznaki_pravovogo_gosudarstva
Тақырыптық
мәтіндер
Үлестірмелі
қағаздар
|
Кері
байланыс
|
Табыс сатысы»
әдісі: сатының суреті,
сатының
1 - баспалдағы
Мен.............. БІЛЕМІН
2 - баспалдағы
Мен.................. ТҮСІНЕМІН,
3 - баспалдағы
Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|