ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ТУРИСТЕРГЕ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ЖҮЙЕСІН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ТУРИСТЕРГЕ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ЖҮЙЕСІН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Туризм – экономика салаларының ішіндегі қарқынды дамып келе жатқан, ірі қызмет көрсету салаларының бірі. Оның дамуының жоғары қарқындары мен валюталық түсімдердің үлкен көлемдері жеке туристік индустрияның қалыптасуына септігін тигізетін түрлі экономика секторларына белсенді ықпалын тигізеді Туристерге көрсетілетін қызметтерді ұйымдастырудың деңгейі және оның сапасы шетелдік туристерге сол елдегі қызмет көрсету деңгейі туралы мәлімет алуға мүмкіндік береді. Туристің қонақ үйде немесе басқа бір орналасқан жерде болған кезіндегі көрсетілетін қызмет түрлері, қоғамдық тамақтану орындары, мәдени сауықтыру орындарында және т.с.с.. Осындай қызметтердің сапасы туристердің ойында ең күшті ойлар қалдырады. Себебі мұндай қызмет түрлері күнделікті қажеттіліктерді қанағаттандырып отырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасында туристерге қызмет көрсету жүйесін жетілдіру жолдары


Оспанов Мақсат Болатулы

Жамбыл экономика және ақпараттық технологиялар колледжі

Экономика пәні мұғалімі.


Туризм – экономика салаларының ішіндегі қарқынды дамып келе жатқан, ірі қызмет көрсету салаларының бірі. Оның дамуының жоғары қарқындары мен валюталық түсімдердің үлкен көлемдері жеке туристік индустрияның қалыптасуына септігін тигізетін түрлі экономика секторларына белсенді ықпалын тигізеді

Туристерге көрсетілетін қызметтерді ұйымдастырудың деңгейі және оның сапасы шетелдік туристерге сол елдегі қызмет көрсету деңгейі туралы мәлімет алуға мүмкіндік береді.

Туристің қонақ үйде немесе басқа бір орналасқан жерде болған кезіндегі көрсетілетін қызмет түрлері, қоғамдық тамақтану орындары, мәдени сауықтыру орындарында және т.с.с.. Осындай қызметтердің сапасы туристердің ойында ең күшті ойлар қалдырады. Себебі мұндай қызмет түрлері күнделікті қажеттіліктерді қанағаттандырып отырады.

Туристерге қызмет көрсету бұл- туристерге демалуға қолайлы жағдай жасау және сұраныстарды қанағаттандыру болып табылады. Туристерге көрсетілетін қызметтер жүйесіне келесілер жатады:

  • тасымалдау қызметі (әуе, темір жол, автокөлікпен, су көліктерімен тасымалдау);

  • орналастыру бойынша қызметтер (қонақ үйлер, кемпингтер, лагерлер, санаторлы курорттық орындар қызметі, пансионаттар, жалға берілетін үйлер, хостельдер,мотель, блотель, флайтель, ротельдер қызметі және т.б.)

  • қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының қызметтері

  • туристтік агенттер, туроператорлар және экскурсоводар қызметі;

  • мәдени демалыс орындарының қызметі

  • көңіл көтеру және демалысты ұйымдастыру қызметтері;

  • әр түрлі туристтік қызметтер.

Елімізде туризм саласын дамыту үшін аталып өткен қызметтердің жоғары сапалы түрде жүзеге асуын қамтамасыз ету қажет. Елімізде туризм саласының даму жағдайын сипаттау үшін елімізге келу және шығу туризмінің арақатынасын анықтауды жөн санадым. Ол үшін ең алдымен көрсетілетін қызметтің әр түрі бойынша даму жағдайын бағалап көрейік. ҚР –сы бойынша 2010-2013 жылдар аралығында шығу туризмі бойынша адамдар саны 194 157 адамға немесе 2 есеге артып, нақты саны 2013 жылы 388108 адамды құраған. Ал келу туризмі бойынша туристік қызметті пайдаланғандар саны ағымды жылы 186354 адамды құраған.

2013жылғы Халықаралық туристтік ұйымның жүргізілген зерттеулерінің нәтижесіндегі әлемдегі туристердің жиі баратын мемлекеттері анықталды. Ең бірінші орынды Франция жылына 77,1 млн. туристер келеді. Екінші орынды АҚШ-62,3млн.туристер және үшінші орынды Қытай елі иеленді жылына 57,6млн. туристер келеді екен. Одан кейінгі туристтердің жиі келетін елдеріне Испания, Италия, Турция, Ұлыбритания, Германия, Малайзия, Австрия елдері жатады екен. Туристік нарығы кеңінен тараған мемлекеттер қатарына шығу үшін қандай шаралар жүзеге асыру қажет? Саланы дамытуда қандай мәселелер кедергі келтіруде?

Аталған мәселлерді шешу үшін және туристерге қызмет көрсету жүйесін жетілдіру бойынша келесідей ұсыныстарды келтіремін:-Туристерге тасымалдау қызметін бойынша жоғары сапалылық пен төмен баға жүйесін қалыптастыру және мүмкін аймақтарда су көлігін көңіл көтеру мақсатында пайдалану;-Орналастыру және ас ұсыну бойынша қызметтері бойынша: жоғары сервистік қызмет және біліктілігі жоғары мамандарды даярлау;- Мамандар даярлау және туристтік агенттер, туроператорлар аясындағы кәсіпкерлікті дамыту.Сонымен қатар басқа да инновациялық туристік қызметтер жүйесін жетілдіру.


Қолданылған әдебиеттер:

  1. www. stat.gov.kz

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
22.12.2017
551
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі