Қазақстан Республикасындағы көші-қон саясаты 11 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақстан Республикасындағы көші-қон саясаты 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ЖИ платформаларын қолдана отырып жасалған ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы

«Абай атындағы мектеп-гимназиясы» КММ

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

2.Этникалық және әлеуметтік саяси-процестер

Педагогтің аты-жөні:

Тунгышбаева м

Күні:

28.11.2025 ж

Сынып: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

11.2.2.1 көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалану;
11.2.2.2 Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Негізгі ұғымдарды қолданып, көші-қон саясатының бағыттары мен басымдықтарын заңнамалық тұрғыда түсіндіреді.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут





Ұйымдастыру.Сыныпқа жағымды ахуал орнату.

Құндылық «Әділдік пен Жауапкершілік»

Ойқозғау .

Көші-қон туралы суреттер көрсету.

Берілген суреттерден қандай ой түйдің ?

Суреттердің арасында қандай байланыс бар?

Сабақ тақырыбы және сабақтың мақсатымен таныстыру

ЖИ сөйлемдер

ді жалғастыра ды.

Әділ болу дегеніміз – …
– Өз ісіме жауапкершілікпен қараймын, себебі..
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ мұғалім оқушы жауабына кері байланыс беріп отырады.

Googlе AI studio

Veo 3 жасанды интеллектісі арқылы жасалынған бейне


https://www.google.com/search?sca_esv=80a4c41c9220c

Сабақтың ортасы

35 минут







5 минут




Тарихи концепт : маңыздылық


Құндылық: Тәуелсіздік пен Отаншылдық

Жаңа тақырыпты түсіндіру барысында түрткі сұрақтарды қоя отырып, тақырыпты ашу.


ОД: Білу.Түсіну

БО: «Сен білесің бе?»

Сұрақ қою арқылы бағыттау

Көші –қон бағыттары: Ішкі көші-қон және сыртқы көші-қон.

Қазақстан Республикасы көші –қон саясатына байланысты шыққан Заңдарына шолу жасау.

Көші-қоны бағыттар мен басымдықтарын таныстыру.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді.



Көші –қонға байланысты шығарылған Заңдарымен танысады.


ҚБ мұғалім оқушы жауабына кері байланыс беріп отырады.








.https://gemini.google.com/share/2d2c94003fd0.



5 минут

  1. тапсырма

ОД: Қолдану \жұптық жұмыс\

Үлгі көрсету, сөздік қолдау

« Қазақстаннның көші-қон саясаты » Storybook суретті кітапша бойынша берілген мәтінді оқу


БО :«Түртіп алу» әдісі бойынша

"эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын жазу.

Термин сөздерді қолдана отырып көші-қон саясатының ерекшелігін бір сөйлеммен жазу.



Оқушылар берілген QR арқылы кітапшаны оқып, термин сөздерді жазады.


Әр жұп дәптерлерімен алмасып, дұрыс жауаптарымен тексереді.



Дескриптор :

Негізгі ұғымдарды анықтайды -1 б Терминдерді қолданып көші –қон саясатының ерекшелігін жазады -1 б


ҚБ « Өзара бағалау»



.https://gemini.google.com/share/2d2c94003fd0 .




20 минут




2-тапсырма

ОД: Талдау Дерекпен жұмыс

БО «Дизаин-ойлау» әдісі

Карта және кесте арқылы қолдау

  1. топ Ұлттық статистика мәліметтері \Картамен жұмыс\

1.Көші-қон бағытын анықта;

2.Көрсеткіштерді кескін картаға белгіле;

3.Халықты көшіруді ұсынатын аймақты көрсет;

4.Қазіргі кездегі көші-қон проблемасын анықта, шешу жолын ұсын?



  1. топ «Серпін-2050» бағдарламасы

\ «GROW» әдісі арқылы\

Goal – мақсаты

Reality- іске асырылуы.

Options-мүмкіндіктері.

Way forward – алға ұмтылу.


  1. топ Демографиялық статистика \Диаграмма\

1.Деректің түрін анықта;

2.Көші қон бағытын ажырат;

3.Салыстырмалы диаграмма құрастыр;

4.Сыртқы көші –қон саясаты бойынша ұсыныс жаз.


4 топ Кестемен жұмыс

БО « Қос жазба күнделігі » әдісі1- Халықтың көші-қоны туралы Заңның басымдықтарын анықтаңыз.

2- Қазақстанның көші-қон басымдықтары бойынша атқарылған жұмысты жазыңыз

3-Қазақстанның көші-қон басымдықтарын ескере отырып, өз ұсынысыңызды жазыңыз.

4- Оның қоғамға әсерін сипаттаңыз.


Негізгі мәселе

Сіздің пікіріңіз

1

2

1

2


Негізгі мәселені анықта;

Өзіндік тұжырым жаса;



Оқушыларға көші –қон саясатына байланысты деректер беріледі.


Топтар өздеріне берілген деректер бойынша картамен

жұмыс жасайды.







«Серпін-2050 бағдарламасын»талдап, өз пікірін айтады, ұысынысын жазады.








Статистикалық мәліметтерді жинақтап, диаграммаға түсіреді.









Қ.Р. «Халқытың көші-қон туралы»Заңынна байланысты мәтін беріледі.

Оқушылар берілген мәтінмен жұмыс жасап, негізгі мәліметті анықтап, өзіндік тұжырым жасайды.

Топтық жұмыста тапсырмаға байла нысты жеке дес криптор беріледі.

Жалпы -4 балл

Дескриптор :

Көші-қон бағытын анықтайды- 1 б

Көрсеткіштерді кескін картаға белгілейді-1 б

Аймақты белгілейді-1 б

Жоба ұсынады-1



Дескриптор :

Мақсатын анықтайды-1 б Атқарылған жұмысты жазады- 1 б

Мүмкіндіктерді

түсіндіреді- 1б

Ұсыныс жазады-1


Дескриптор:

Деректің түрін анықтайды- 1 б

Көші қон бағытын ажыратады-1 б

Салыстырмалы диаграмма құрастырады-1 б

Сыртқы көші –қон саясаты бойынша ұсыныс жазады-1 б


Дескриптор:

Халықтың көші-қоны туралы Заңның басымдықтарын анықтайды – 1 б.

2- Қазақстанның көші-қон басымдықтары бойынша атқарылған жұмысты атайды-1 б

3-Өз ұсынысын

жазады-1 б

4- Оның қоғамға тигізетін әсерін сипаттайды-1 б


ҚБ «Өзін-өзі бағалау»


.https://stat.gov.kz/industries/social-statistics/demography/publications/460838/ .



.https://primeminister.kz/infographic/koshi-kon-sayasatynyn-2023-2027.



.https://stat.gov.kz/industries/social-statistics/demography/publications/460838/ .















https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1100000477

5 минут

3-тапсырма ОД: Жинақтау

Тест сұрақтары magicschool.ai/ платформасы арқылы құрастырылған тест сұрақтарын шешу.

  1. 1. «Көшіп келу туралы» заң қай жылы қабылданды?

A. 1997 жылы

B. 1992 жылы

C. 2008 жылы

D. 2017 жылы

  1. 2.Өзбекстаннан репатриацияланған Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының авторы кім?

  2. A. Шәкен Ниязбеков

  3. B. Шота Аман Уалиханов

  4. C. Жандарбек Мәлібеков

  5. D. Халифа Алтай

  6. 3.Дүниежүзі қазақтарының қауымдастығын құрудың басты мақсаты қандай болды?

  7. A. Қазақтарды этникалық-мәдени біріктіру

B. Көші-қон ағындарын реттеу C. Этникалық қазақтардың азаматтық алу тәртібін нақтылау

D. Тарихи отандастарды қабылдау жүйесін жетілдіру

4.1992 жылы Алматыда өткен Дүниежүзі қазақтарының бірінші құрылтайының тарихи маңызын айқындайтын негізгі факторлардың бірі

A. Шетелдегі қазақтардың толықтай Қазақстан азаматтығын келе сала бірден алуына жол ашты
B. Әлем қазақтарының мәдени, рухани байланысын күшейтумен бірге, көші-қон саясатын жүйелі түрде қалыптастырудың бастамасына айналды
C. Қазақ диаспорасын бір орталыққа көшіру туралы нақты қаулы қабылданды
D. Барлық шетел қазақтарына бір мезетте оралман мәртебесі берілді.


Оқушылар

тест сұрақтарын

get.plickers.com платформасы арқылы орындайды.




Қолдарына берілген штрих код арқылы жауабын көрсетеді.




Дұрыс жауаптарымен тексереді.

















Дескриптор:

«Көшіп келу туралы» Заңның шыққан уақытын біледі-1 б



Өзбекстаннан репатриациялан

ған Елтаңба авторын табады-1б



Дүние жүзі қазақтарының қауымдастығы

ның құрылу мақсатын анықтайды-1 б


Дүние жүзі қазақтарының бірінші құрылтайындағы негізгі факторды анықтайды -1 б


Жалпы -4 балл

ҚБ «Өзара бағалау»

.https://app.magicschool.ai/tools/mc-assessment?thread=121118233.






.https://get.plickers.com/.

Сабақтың соңы

5 минут


Рефлексия

Түсінікті болды.

Сұрағым бар

Түсінбедім

Үйге тапсырма : «Көші-қон саясатының қиындықтары мен шешу жолдары» жоба

Сауалнама әдісін қолданып жауап береді

Бағалау парағы

1-10 балл

.https://web.whatsapp.com/.



























Сабақ кезеңдері

Жасанды интеллект

Әдістер

Скаффолдинг

қадамдары

Ұйымдастыру

Googlе AI studio Veo 3


«Сен білесің бе ?»


  1. тапсырма

https://gemini.google.com/share/2d2c94003fd0

«Түртіп алу»

1-қадам тапсырманы модельдеу

2-қадам бірлескен жұмыс

  1. тапсырма

https://gemini.google.com/share/2d2c94003fd0

«Дизаин ойлау»

«Қос жазба күнделігі » Картамен .Диаграмма

3-қадам Тірек сигналдары мен қолдау көрсету

4-қадам Қолдауды біртіндеп азайту

  1. тапсырма

https://app.magicschool.ai/tools/mc-assessment?thread=121118233. https://get.plickers.com/


5-қадам «Өздігінен орындау»

Бағалау

https://play.google.com/ opera


6-қадам Рефлексия және кері байланыс

Рефлексия

https://web.whatsapp.com/.

https://admin.sli.do/events


6-қадам Рефлексия және кері байланыс



























- –-

Shape1 Бағалау парағы Оқушының аты-жөні

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

0Shape2

жұптық топтық жеке жалпы



Бағалау парағы Оқушының аты-жөні

1Shape3 0

9

8

7

6

5

4

3

2

1

0Shape4

жұптық топтық жеке жалпы



Бағалау парағы Оқушының аты-жөні

1Shape5 0

9

8

7

6

5

4

3

2

1

0Shape6

жұптық топтық жеке жалпы


Бағалау парағы Оқушының аты-жөні

1Shape7 0

9

8

7

6

5

4

3

2

1

0Shape8

жұптық топтық жеке жалпы

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2025
19
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі