№40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
3-бөлім. Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. «ЭКСПО-2017». Синтаксис |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
18.11.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ тілі |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан Республикасының елордасы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газетжурналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу |
|
|
Сабақтың мақсаты. |
Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады.Авторына сілтеме жасайды.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтайды.Перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін жазады. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу. Алдыңғы білімді тексеру Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады.Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Алдыңғы білімді еске түсіреді. Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл. |
Оқулық |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты түсіндіру
5минут |
«Ой қозғау» тәсілі Елорда тарихы мен қалыптасу кезеңдері туралы қандай ақпарат білесіңдер? Мұғалім Қазақстан Республикасының елордасы туралы қосымша түсінік қалыптастырады. Астана - Қазақстан Республикасының елордасы, мемлекеттік бірліктің символы. Қазақстанның заманға лайық жаңа астанасын салу идеясы Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаевқа тиесілі. Елорданы Алматыдан Ақмолаға ауыстыру туралы шешімді Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесі 1994 жылы 6 шілдеде қабылдады. Астананы ресми көшіру 1997 жылғы 10 желтоқсанда жүзеге асты. Президенттің 1998 жылғы 6 мамырдағы Жарлығымен Ақмоланың атауы Астана болып өзгертілді. «Түртіп алу» әдісі Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады. Перифраз. Перифраз (гр. perіphrasіs — айналым) — құбылыстар мен заттардың атын атап, түсін түстемей, айрықша белгі-қасиеттеріне негіздей отырып ауыстыру тәсілі. Перифраз мәтіннің идеялық - эстетикалық және көркемдік байлығын арттырады. Мағыналық реңк пен оның әсерін күшейтеді. Білім алушылардың жаңа сабақты меңгергенін тексеру мақсатында «Зырылдауық сұрақтар» әдісін пайдалана отырып, оқылым мәтіні бойынша сұрақ қойып, жауап алады. |
Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады.
«Зырылдауық сұрақтар»әдісі арқылы сұраққа жауап береді. |
Бағалау критерийі: Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады.Авторына сілтеме жасайды.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтайды.Перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін жазады. Ойлау дағдысының деңгейі:қолдану |
Оқулық 26-бет
|
||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 2-тапсырма.Жеке жұмыс. Ғаламтор беттерінен алынған мәтінді түсініп оқыңдар.Авторына сілтеме жасаңдар.Қосымша ресурстарды пайдаланып, елорда туралы шығармашылық жұмыс орындаңдар.
|
Білім алушылар 2-тапсырма.Жеке жұмыс жасайды. Ғаламтор беттерінен алынған мәтінді түсініп оқып,авторына сілтеме жасайды.Қосымша ресурстарды пайдаланып, елорда туралы шығармашылық жұмыс орындайды. Презентация дайындайды. Арнау өлең жазады. |
Бағалау балы:
Жалпы балл-5 |
Оқулық Кесте, топтама
70-бет оқулық
|
||||||||||
|
15минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма. Мәтінді түсініп оқыңдар. Автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы мәтінді ықшамдаңдар.
|
Білім алушылар 3-тапсырмада мәтінді түсініп оқып, автордың негізгі ойын сақтайды. Перифраз тәсілдері арқылы мәтінді ықшамдайды.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-5 Кері байланыс |
Оқулық, топтама
70-бет оқулық
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Бекіту.
5минут |
«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту Үйге тапсырма беру 4-тапсырма 70-бет Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Рефлексия . «Білім ағашы» әдісі |
Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады,рефлексия парақшасына толтырады |
Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту. 1-10 балл Күнделік кз баға қойылады |
70-бет оқулық
|
Тексерген:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан Республикасының елордасы
Қазақстан Республикасының елордасы
№40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
3-бөлім. Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. «ЭКСПО-2017». Синтаксис |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
18.11.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ тілі |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан Республикасының елордасы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газетжурналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу |
|
|
Сабақтың мақсаты. |
Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады.Авторына сілтеме жасайды.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтайды.Перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін жазады. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу. Алдыңғы білімді тексеру Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады.Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Алдыңғы білімді еске түсіреді. Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл. |
Оқулық |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты түсіндіру
5минут |
«Ой қозғау» тәсілі Елорда тарихы мен қалыптасу кезеңдері туралы қандай ақпарат білесіңдер? Мұғалім Қазақстан Республикасының елордасы туралы қосымша түсінік қалыптастырады. Астана - Қазақстан Республикасының елордасы, мемлекеттік бірліктің символы. Қазақстанның заманға лайық жаңа астанасын салу идеясы Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаевқа тиесілі. Елорданы Алматыдан Ақмолаға ауыстыру туралы шешімді Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесі 1994 жылы 6 шілдеде қабылдады. Астананы ресми көшіру 1997 жылғы 10 желтоқсанда жүзеге асты. Президенттің 1998 жылғы 6 мамырдағы Жарлығымен Ақмоланың атауы Астана болып өзгертілді. «Түртіп алу» әдісі Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады. Перифраз. Перифраз (гр. perіphrasіs — айналым) — құбылыстар мен заттардың атын атап, түсін түстемей, айрықша белгі-қасиеттеріне негіздей отырып ауыстыру тәсілі. Перифраз мәтіннің идеялық - эстетикалық және көркемдік байлығын арттырады. Мағыналық реңк пен оның әсерін күшейтеді. Білім алушылардың жаңа сабақты меңгергенін тексеру мақсатында «Зырылдауық сұрақтар» әдісін пайдалана отырып, оқылым мәтіні бойынша сұрақ қойып, жауап алады. |
Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады.
«Зырылдауық сұрақтар»әдісі арқылы сұраққа жауап береді. |
Бағалау критерийі: Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады.Авторына сілтеме жасайды.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтайды.Перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін жазады. Ойлау дағдысының деңгейі:қолдану |
Оқулық 26-бет
|
||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 2-тапсырма.Жеке жұмыс. Ғаламтор беттерінен алынған мәтінді түсініп оқыңдар.Авторына сілтеме жасаңдар.Қосымша ресурстарды пайдаланып, елорда туралы шығармашылық жұмыс орындаңдар.
|
Білім алушылар 2-тапсырма.Жеке жұмыс жасайды. Ғаламтор беттерінен алынған мәтінді түсініп оқып,авторына сілтеме жасайды.Қосымша ресурстарды пайдаланып, елорда туралы шығармашылық жұмыс орындайды. Презентация дайындайды. Арнау өлең жазады. |
Бағалау балы:
Жалпы балл-5 |
Оқулық Кесте, топтама
70-бет оқулық
|
||||||||||
|
15минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма. Мәтінді түсініп оқыңдар. Автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы мәтінді ықшамдаңдар.
|
Білім алушылар 3-тапсырмада мәтінді түсініп оқып, автордың негізгі ойын сақтайды. Перифраз тәсілдері арқылы мәтінді ықшамдайды.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-5 Кері байланыс |
Оқулық, топтама
70-бет оқулық
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Бекіту.
5минут |
«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту Үйге тапсырма беру 4-тапсырма 70-бет Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Рефлексия . «Білім ағашы» әдісі |
Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады,рефлексия парақшасына толтырады |
Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту. 1-10 балл Күнделік кз баға қойылады |
70-бет оқулық
|
Тексерген:
шағым қалдыра аласыз













