2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі – қазақ тілін оқып-үйренеміз. Үштілді білу – үлкен өнер.

Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі – қазақ тілін оқып-үйренеміз. Үштілді білу – үлкен өнер.

Материал туралы қысқаша түсінік
ашык сабак
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



4-тақырып. Қазақстанның ежелгі қалалары және «Ұлы жібек жолы»



Сабақ тақырыбы:

Ұлы дала өркениеті.

Білімділік:

Тілдікқұрылымдарнегізіндеоқушыларғаұлыдалаөркениетіжайындатүсінікберу. Лексикалық тақырып аясында метафораны меңгерту.

Дамытушылық:

Сынтұрғысынанойлауғаүйретудіңбелсендіэлементтерінпайдалануарқылыоқушы- лардыңқазақшабайланыстырыпсөйлеудағдысынқалыптастыру.

Тәрбиелік:

Оқушылардысипаттаумәтіндеріарқылыұлттыққұндылықтардықадірлеугетәрбие- леу.

Сілтеме:

Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы.

Жетістік критерий- лері:

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтіндегі негізгіойдыбілдіретінтірексөздердітабады,мәтіндердіңидеясынанықтайалады.

Оқушыныңорташажетістігі(ООЖ):қазақтіліндетірексөздердіпайдаланып,мәтін мазмұнынайтады,мәтінүзінділеріарқылыоқиғаныңдамуынболжайалады,жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолдана алады.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып бойынша қосымша деректер келтіреді, мәтіндекөтерілгенмәселегеқатыстыөзпікірінөзгелердіңпікіріменсалыстыраотырып жауап береді, сыныптастарымен пікір алмасады.

Жаңа сөздер:

Заман, ғасыр, отырықшы, бірегей, өркениет, өңдеу.

Сабақта қолданы- латын материалдар:

Интерактивтітақта,тақырыпқақатыстыбуклеттер,слайдтар,дүниежүзініңфизикалық картасы, плакат, маркерлер, кесте, смайликтер.

Оқыту әдістері:

Әңгімелеу,түсіндіру,сұрақ-жауап,«Шаттықшеңбері»тренингі,«Ойшақыру»әдісі, кластер,«Сандарсөйлейді»ойыны,рөлдікойын,«Қосшеңберішіндетанысу»тәсілі, диалог,«Ішкіжәнесыртқышеңбер»техникасы.

Дереккөздері:

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.



Тапсырмалар:

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушыныңіс-әрекеті:

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушыныңіс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Мұғалім «шаттық шеңберін» құрғызып, ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушыларға: — Балалар, сендер қарым-қатынас барысында бір-біріңе қандай жақсы сөздер айтасыңдар?- деп сұрайды.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айта- ды.Қайырлыкүн,достым!Әркүніңсәттілікке толсын!

Өткен сабақты тексеру

Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

І. Қызығушылықты ояту

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында

«Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «ұлы дала» сөзіне кластер құрғызады.

Кластер құрады.



Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушыныңіс-әрекеті

ІІ. Мағынаны тану

1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым.Дұрысайтылуыменауызшажаттығужүргізеді.

2. Мәтіналды жұмыс.

А) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады.

Айтылым. Жазылым. Сұрақтарға жауап береді.

Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырма- ны орындатады.

Жазылым. Орыстың ұлы зерттеушісі

Л.П.Окладниковтыңежелгітүркімәдениеті туралы айтқан сөзін қазақ тіліне аудара- ды,«ДревняятюркскаяСибирь»ұғымыжер шарыныңқайбөлігіндеорналасқанынәлем картасынантабады.

3. Тілдік бағдар. Метафораны меңгер- теді.

Метафораны меңгереді.

4. Мәтінмен жұмыс. А)Тыңдалым. Оқылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады.

Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңдайды, оқиды, түсінгенін баяндайды.

Ә) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 5-тапсырманы орындатады.

Жазылым. Айтылым. Мәтін мазмұны бойын- ша жоспар құрып жазады, тірек сөздерді анықтайды, мазмұнды баяндайды.

Б) Жазылым. Оқулықтағы 6-тапсырма- ны орындатады.

Жазылым. Сызбаны толықтырып жазады.

В) Айтылым. Оқулықтағы 7, 8-тапсырманы орындатады.

Айтылым. «Сандар сөйлейді», рөлдік ойынның шарттарын орындайды.

5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 9-тапсырманы орындатады.

Жазылым. Айтылым. Қазақстан картасын алып, аталған жерлерді белгілейді, біреуін таңдап, қайнаркөздерден соған қатысты ақпаратжинайды,оныҰлыДалаөркениетімен байланыстырады,шағынмәтінқұрапжазады.

Сергіту сәті. Жарнама жасатады.

Жұптықжұмыс.Оқушыларөздерінеұнайтынкітаптыңбірінежарнамажасайды.

ІІІ. Ойтолғаныс

Оқулықтағы 10-тапсырманы орындата- ды.

Жазылым.ҰлыДаланыңежелгімәдениетіне қатысты сәулет ескерткіштерінің каталогін жасайды.

IV. Бекіту

АЕстесақтаайдарыменберілгенсөйлемдерді оқиды,талдатады.

Сөйлемдерді оқиды, талдайды.

Ә) Оқулықтағы 11-тапсырманы орын- датады.

Айтылым. Хабарландыру жасайды.

V. Бағалау

Формативті бағалау. Мұғалім оқу- шылардыңөзарабағалауыбойынша қорытындыбағаныөзіқояды.

«Ішкіжәнесыртқышеңбер»техникасыбойын- шаөзарабір-бірінбағалайды.

VI. Үйге тапсырма

Оқулықтағы 4-тапсырманы орындау.


VII. Рефлексия

Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді.

Оқушыларсабақтаналғанәсерлерінсмайлик- тердікөрсетуарқылыкөңіл-күйлерінбілдіреді.





23 Қаңтар 2025
62
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі