Тапсырма
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушыныңіс-әрекеті
|
ІІ. Мағынаны тану
|
1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа
сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға
қайталатады.
|
Тыңдалым.
Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Айтылым.Дұрысайтылуыменауызшажаттығужүргізеді.
|
2. Мәтіналды жұмыс.
А) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы
орындатады.
|
Айтылым. Жазылым. Сұрақтарға жауап
береді.
|
Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырма- ны
орындатады.
|
Жазылым.
Орыстың ұлы зерттеушісі
Л.П.Окладниковтыңежелгітүркімәдениеті туралы
айтқан сөзін қазақ тіліне аудара-
ды,«ДревняятюркскаяСибирь»ұғымыжер
шарыныңқайбөлігіндеорналасқанынәлем картасынантабады.
|
3. Тілдік бағдар. Метафораны меңгер- теді.
|
Метафораны меңгереді.
|
4. Мәтінмен жұмыс. А)Тыңдалым. Оқылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады.
|
Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңдайды, оқиды,
түсінгенін баяндайды.
|
Ә) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 5-тапсырманы
орындатады.
|
Жазылым. Айтылым. Мәтін мазмұны бойын- ша
жоспар құрып жазады, тірек сөздерді анықтайды, мазмұнды
баяндайды.
|
Б) Жазылым. Оқулықтағы 6-тапсырма- ны
орындатады.
|
Жазылым. Сызбаны толықтырып
жазады.
|
В) Айтылым. Оқулықтағы 7, 8-тапсырманы орындатады.
|
Айтылым. «Сандар сөйлейді», рөлдік ойынның шарттарын
орындайды.
|
5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 9-тапсырманы орындатады.
|
Жазылым. Айтылым. Қазақстан картасын алып,
аталған жерлерді белгілейді, біреуін таңдап, қайнаркөздерден соған
қатысты ақпаратжинайды,оныҰлыДалаөркениетімен
байланыстырады,шағынмәтінқұрапжазады.
|
Сергіту сәті. Жарнама жасатады.
|
Жұптықжұмыс.Оқушыларөздерінеұнайтынкітаптыңбірінежарнамажасайды.
|
ІІІ. Ойтолғаныс
|
Оқулықтағы 10-тапсырманы орындата-
ды.
|
Жазылым.ҰлыДаланыңежелгімәдениетіне қатысты
сәулет ескерткіштерінің каталогін жасайды.
|
IV. Бекіту
|
А)«Естесақта!»айдарыменберілгенсөйлемдерді оқиды,талдатады.
|
Сөйлемдерді оқиды, талдайды.
|
Ә) Оқулықтағы 11-тапсырманы орын-
датады.
|
Айтылым. Хабарландыру жасайды.
|
V. Бағалау
|
Формативті бағалау. Мұғалім оқу- шылардыңөзарабағалауыбойынша
қорытындыбағаныөзіқояды.
|
«Ішкіжәнесыртқышеңбер»техникасыбойын-
шаөзарабір-бірінбағалайды.
|
VI. Үйге тапсырма
|
Оқулықтағы 4-тапсырманы орындау.
|
|
VII. Рефлексия
|
Мұғалім түрлі смайликтер таратып
береді.
|
Оқушыларсабақтаналғанәсерлерінсмайлик-
тердікөрсетуарқылыкөңіл-күйлерінбілдіреді.
|