Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан шаруашылығының салалары
|
Бөлім |
5.1 Экономикалық география 5.2 Әлеуметтік-экономикалық ресурстар |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып 9 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан шаруашылығының салалары |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.5.3.1 Қазақстан шаруашылығы салаларын жоспар бойынша сипаттайды |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстан шаруашылығы салаларын жоспар бойынша талдайды |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу. Жаңа тақырыпқа байланысты «Ой қозғау» сұрақтары қойылады. 1. Өнеркәсіп салаларының «алдыңғы қатарлы үштігінің» құрамы қандай? 2. Өнеркәсіп салаларының орналасуына қандай факторлар әсер етеді? 3. СЭС каскадтарын не үшін жасайды? Су торабына не кіреді? 4. Жылу электрстансыоарының су электрстансыларынан қандай артықшылықтары бар? 5. Қазақстанның химия кешенінде қай сала жетекші болып саналады? Оқушыларға сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлаймын |
Өз пікірлерін айтады қорғайды Сұрақтарға жауап береді |
Жалпы 1 балл |
Ашық сұрақ-жауаптар |
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. Негізгі ұғымдармен танысып, оқулық мәтіні бойынша жаңа терминдермен жұмыс жасайды. Тапсырма №1. 2-тапсырма: Мәтін материалдары мен статистикалық мәліметтерді пайдаланып, Қазақстанның химия өнеркәсібінің салалық құрамының сызбасын құрастырыңдар.Сызбада әр саланың химия кешенінің барлық өнімдері бойынша үлестерін көрсетіңдер. Құрастырылған сызбаны талдаңдар.Қорытынды жасаңдар.
Тапсырма №2. Әр түрлі ақпарат көздерін қолдана отырып, таңдаған шаруашылық саласын жоспар бойынша баяндаңыз. Жоспар a) шаруашылық саласының жалпы сипаттамасы; b) географиялық орналасуын; c) басты шикізаттары; d) шығаратын өнімдері; e) орналасу факторлары; f) шаруашылық саласына қатысты туындайтын проблемалар; g) проблеманың шешімдері, ұсыныстар.
|
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Дескриптор Тапсырма бойынша сызба құрастырады. Құрастырылған сызбаны талдайды. Қорытынды жасайды. Дескриптор Таңдаған шаруашылық саласын сипаттайды; Географиялық орналасуын сипаттайды; Таңдаған шаруашылық саласының басты шикізаттарын сипаттайды; Шығаратын өнімдерін сипаттайды; Орналасу факторларын сипаттайды; Шаруашылық саласына қатысты туындайтын проблемаларды анықтайды; Проблеманың шешуге мысалдар мен ұсыныстар келтіреді. |
Жалпы 2 балл Жалпы 7 балл |
Кесте Оқулық Дәптер Оқулық Дәптер Ғаламтор Картасызба |
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. «3.2.1.» 3 факт; 2 көзқарас; 1 тұжырым Үйге тапсырма: §55, Кескін картаға ҚР ірі теміржол тораптарын түсіру. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Дескриптор бойынша өзара бағалау жүргізеді |
Кері байланыс |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан шаруашылығының салалары 9 сынып ҚМЖ
Қазақстан шаруашылығының салалары 9 сынып ҚМЖ
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан шаруашылығының салалары
|
Бөлім |
5.1 Экономикалық география 5.2 Әлеуметтік-экономикалық ресурстар |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып 9 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан шаруашылығының салалары |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.5.3.1 Қазақстан шаруашылығы салаларын жоспар бойынша сипаттайды |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстан шаруашылығы салаларын жоспар бойынша талдайды |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу. Жаңа тақырыпқа байланысты «Ой қозғау» сұрақтары қойылады. 1. Өнеркәсіп салаларының «алдыңғы қатарлы үштігінің» құрамы қандай? 2. Өнеркәсіп салаларының орналасуына қандай факторлар әсер етеді? 3. СЭС каскадтарын не үшін жасайды? Су торабына не кіреді? 4. Жылу электрстансыоарының су электрстансыларынан қандай артықшылықтары бар? 5. Қазақстанның химия кешенінде қай сала жетекші болып саналады? Оқушыларға сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлаймын |
Өз пікірлерін айтады қорғайды Сұрақтарға жауап береді |
Жалпы 1 балл |
Ашық сұрақ-жауаптар |
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. Негізгі ұғымдармен танысып, оқулық мәтіні бойынша жаңа терминдермен жұмыс жасайды. Тапсырма №1. 2-тапсырма: Мәтін материалдары мен статистикалық мәліметтерді пайдаланып, Қазақстанның химия өнеркәсібінің салалық құрамының сызбасын құрастырыңдар.Сызбада әр саланың химия кешенінің барлық өнімдері бойынша үлестерін көрсетіңдер. Құрастырылған сызбаны талдаңдар.Қорытынды жасаңдар.
Тапсырма №2. Әр түрлі ақпарат көздерін қолдана отырып, таңдаған шаруашылық саласын жоспар бойынша баяндаңыз. Жоспар a) шаруашылық саласының жалпы сипаттамасы; b) географиялық орналасуын; c) басты шикізаттары; d) шығаратын өнімдері; e) орналасу факторлары; f) шаруашылық саласына қатысты туындайтын проблемалар; g) проблеманың шешімдері, ұсыныстар.
|
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Дескриптор Тапсырма бойынша сызба құрастырады. Құрастырылған сызбаны талдайды. Қорытынды жасайды. Дескриптор Таңдаған шаруашылық саласын сипаттайды; Географиялық орналасуын сипаттайды; Таңдаған шаруашылық саласының басты шикізаттарын сипаттайды; Шығаратын өнімдерін сипаттайды; Орналасу факторларын сипаттайды; Шаруашылық саласына қатысты туындайтын проблемаларды анықтайды; Проблеманың шешуге мысалдар мен ұсыныстар келтіреді. |
Жалпы 2 балл Жалпы 7 балл |
Кесте Оқулық Дәптер Оқулық Дәптер Ғаламтор Картасызба |
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. «3.2.1.» 3 факт; 2 көзқарас; 1 тұжырым Үйге тапсырма: §55, Кескін картаға ҚР ірі теміржол тораптарын түсіру. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Дескриптор бойынша өзара бағалау жүргізеді |
Кері байланыс |
|
шағым қалдыра аласыз














