Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
5
мин
|
«Ұялы телефон арқылы
байланыс» әлдісі
Миға
шабуыл
1.«Қазақстан –
2030»стратегиясы 1997 жылы 1 қаңтарда қабылданды
(қызыл)
2. «Қазақстан – 2030»
стратегиясы 1997 жылы 1 қазанда қабылданды
(жасыл)
3.«Қазақстан –
2030»стратегиясы эмблемасында алтын адам белгіленген.
(қызыл)
4. 1998-2000 жылдарға арналған
басымды мақсаттар:
- ұлттық қауіпсіздікті
нығайту
-ауылдың неғұрлым өткір
проблемаларын шешу.(жасыл)
Кедейшілікпен жұмыссыздыққа
қарсы күрес. .т.б
Мұғалім сұрақтар қою арқылы
оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын тұжырымдауға
жетелейді.
-
Қазақстанның 1997 жылға дейін экономикалық
дамуы бойынша не айтуға
болады?
-
1997 жылдан бастап
экономиканың дамуына қандай бағыттар қажет болды
?
-
Ендеше сабақтың тақырыбы
қандай болады деп
ойлайсыздар?
-
Бұл сабақта қандай
білім –білік дағдыларын бекітуіміз
керек?
|
Оқушылар өзін өзі
бағалайды.
Оқушылар өз жауаптарын
ұсынады
Оқушылардың қолдарында сигнал
карточкалар болады «Қызыл» - «Бұрыс,
келіспеймін»
ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан
шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын,
мінез-құлқы жайлы балалардың тобына
орналастыру
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Мұғалім оқушылардың жауаптарын
қорытындылай келе, сабақ мақсатын толықтырып
айтады.
|
слайдтар
Назарбаев Н. Қазақстан жолы.
Астана, 2007
Таратпалар
Презентация
|
Жаңа
білім
5 мин
(видео)
15мин
(топ.ж)
7
мин
8
мин
5
мин
|
Видео
ролик «Түртіп алу»
әдісі
Топқа бөлу. . Мәтінмен
жұмыс
1-тапсырма
SWOT анализ постерін
жасау
1 топ. «ХХІ ғасырдың басындағы
Қазақстанның экономикалық
жағдайы»
2
топ
«Аграрлық секторды жаңғырту
бағытындағы жүргізілген
шаралар»
Күшті
жағы
|
|
Әлсіз
жағы
|
|
Мүмкіндіктер
|
|
Қауіп-қатер
|
|
ЕББҚ оқушыға дереккөздің
форматын үлкейтіп, қолдау жасау
Жұптық
жұмыс
2.Тапсырма
Қазақстанның ДСҰ кіруімен
экономикаға тигізген жетістіктері мен кемшіліктерін
анықаңыз
оқулықпен
жұмыс
Қазақстанның ДСҰ
қосылу
|
Жетістігі
|
Кемшілігі
|
|
|
ЕББҚ: оқушы шығарылып берілген
тапсырманы орындайды
Жеке
жұмыс
3-тапсырма
«Пирамидаға негізделген
тарих»
Зерттеу сұрағына
ораламыз.

-Бүгінгі тақырыпты сипаттайтын
1 сөйлем
-Нарықтық экономиканың
өндірістік қатынасқа әсерін сипаттайтын 2
сөйлем
-аграрлық секторды
жаңғырту бағыттарын анықтайды 3
сөйлем
ЕББҚ оқушылар маңызды тірек
сөздерді жазып алады;
|
Видеоны мұқият
қарайды. Сұрақтарға жауап
береді
1
топ
Дескриптор:
-
Кем дегенде 3 күшті жағын
көрсетеді
-
Кем дегенде 1 әлсіз жағын
көрсетеді
-
Кем дегенде 3 – мүмкіндігін
көрсетеді.
-
Кем дегенде1 қауіп –қатерін
көрсетеді. мысал
келтіреді.
2
топ
Дескриптор:
-
Кем дегенде 3 күшті жағын
көрсетеді
-
Кем дегенде 1 әлсіз жағын
көрсетеді
-
Кем дегенде 3– мүмкіндігін
көрсетеді. Мысал
келтіреді.
-
Кем дегенде1 қауіп –қатерін
көрсетеді.
ЕББҚ оқушы (көру және есту қабілеті
төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша
ұсынады.
Дескриптор:
ДескрипторГ:
Бүгінгі тақырыпты сипаттайтын
1 сөйлем жазады
-Нарықтық экономиканың
өндірістік қатынасқа әсерін сипаттайтын 2 сөйлем
жазады
-аграрлық секторды
жаңғырту бағыттарын анықтайды 3 сөйлем
жазады
|
Кез –келген уақытта тоқтатып
оқушылардан көрген – білгені
сұралады.
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Өзара бағалау жүргізіледі .
мұғалім кері байланыс
береді.
мұғалім кері байланыс
береді.
ҚБ: мұғалім кері байланыс
береді
|
Саяси түсіндірме
сөздік. – Алматы, 2007.
http://ult.kz/?p=5940
плакаттар
,
оқулық таратпа
материалдар
Таратпа
материалдар
|
Сабақты
қортындылау
«Wordwall» платформасы арқылы
10 сұрақтық тест тапсырмасы
беріледі.
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
Мұғалімнің кері
байланысы
|
Ақпараттық
карточка
А4
|