IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Ғұндар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Ғұн тайпаларының бірігуі Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы |
|
Оқу мақсаты |
5.3.1.2 Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру 5.1.1.3 Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы мәлімет жазыңыз.
-
Ғұндардың қоныс аудару 3 бағытын тарихи картадан көрсетіңіз.

|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді |
1 |
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1-мәліметті жазады; |
1 |
|
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 2-мәліметті жазады; |
1 |
||
|
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 3-мәліметті жазады; |
1 |
||
|
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 4-мәліметті жазады; |
1 |
||
|
Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын картада көрсетеді |
2 |
Ғұндардың қоныс аударуының 1- бағытын тарихи картадан көрсетеді; |
1 |
|
Ғұндардың қоныс аударуының 2- бағытын тарихи картадан көрсетеді; |
1 |
||
|
Ғұндардың қоныс аударуының 3- бағытын тарихи картадан көрсетеді. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
7 |
||
«Ғұндар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді |
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазуда қиналады
|
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазуда қателіктер жібереді
|
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазады
|
|
Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын картада көрсетеді |
Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетуде қиналады
|
Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетуде қателіктер жібереді
|
Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетеді
|
«Сарматтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі Сарматтардың саяси тарихы |
|
Оқу мақсаты |
5.1.2.2 Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру 5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
Сармат қоғамының ерекшеліктерін жазыңыз.

-
Сарматтармен қарым-қатынаста жасаған мемлекеттерді жазыңыз.

|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді |
1 |
әлеуметтік қоғамдағы 1-ерекшелікті жазады; |
1 |
|
әлеуметтік қоғамдағы 2-ерекшелікті жазады; |
1 |
||
|
шаруашылық өмірдегі 1-ерекшелікті жазады; |
1 |
||
|
шаруашылық өмірдегі 2-ерекшелікті жазады; |
1 |
||
|
Ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды |
2 |
сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1-мемлекетті жазады; |
1 |
|
сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 2-мемлекетті жазады; |
1 |
||
|
сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 3-мемлекетті жазады. |
1 |
||
|
Жалпы балл 7 |
|||
«Сарматтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді |
ә |
ә |
ә
|
|
Ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды |
сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазуда қиналады
|
сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазуда қателеседі
|
сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазады
|
«Ежелгі Қазақстан тарихына шолу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты Ежелгі Қазақстанға саяхат |
|
Оқу мақсаты |
5.1.1.2 Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау 5.4.1.2 Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
1. Ежелгі тайпалардың антропологиялық тұрпатын сәйкес ұяшыққа «+» таңбасымен орналастырыңыз.
|
Тайпалар |
Монғолоидтік |
Еуропеоидтік |
|
Ғұндар |
|
|
|
Үйсіндер |
|
|
|
Қаңлылар |
|
|
2. Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуына әсер еткен жағдайларды жазыңыз.

|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білім алушы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Адамдарының антропологиялық тұрпатын көрсетеді |
1 |
ғұндардың нәсілдік ерекшеліктерін белгілейді; |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
үйсін тайпаларының нәсілдік ерекшеліктерін белгілейді; |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Тақырып Ғұн тайпаларының
бірігуі Ғұндардың Батысқа қоныс
аударуы Оқу
мақсаты 5.3.1.2 Ежелгі мемлекеттік
бірлестіктердің құрылуын түсіндіру 5.1.1.3 Ғұндардың
қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан
көрсету Бағалау
критерийі Білім
алушы
Мемлекеттік бірлестіктердің
құрылуын түсіндіреді Ғұндардың қоныс аудару
бағыттарын картада көрсетеді Ойлау
дағдыларының деңгейі
Білу және
түсіну
Қолдану Орындау
уақыты 20
минут Тапсырма Ғұн тайпаларының бірігуі
туралы мәлімет жазыңыз.
Ғұндардың қоныс аудару 3
бағытын тарихи картадан көрсетіңіз.
Бағалау
критерийі
Тапсырма
№ Дескриптор
Білім
алушы
Балл Мемлекеттік
бірлестіктердің құрылуын
түсіндіреді
1
Ғұн тайпаларының бірігуі
туралы 1-мәліметті жазады;
1
Ғұн тайпаларының бірігуі
туралы 2-мәліметті жазады;
1
Ғұн тайпаларының бірігуі
туралы 3-мәліметті жазады;
1
Ғұн тайпаларының бірігуі
туралы 4-мәліметті жазады;
1
Ғұндардың қоныс аудару
бағыттарын картада көрсетеді
2
Ғұндардың қоныс аударуының 1-
бағытын тарихи картадан көрсетеді;
1
Ғұндардың қоныс аударуының 2-
бағытын тарихи картадан көрсетеді;
1 Ғұндардың қоныс
аударуының
3- бағытын тарихи картадан
көрсетеді.
1
Жалпы
балл
7
«Ғұндар» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Білім алушының аты-жөні
________________________________________________ Бағалау
критерийі
Оқу
жетістіктерінің
деңгейі Төмен Орта Жоғары
Мемлекеттік бірлестіктердің
құрылуын түсіндіреді Ғұн тайпаларының бірігуі
туралы 1/2/3/4-мәліметті жазуда қиналады Ғұн тайпаларының бірігуі
туралы 1/2/3/4-мәліметті жазуда қателіктер
жібереді Ғұн тайпаларының бірігуі
туралы 1/2/3/4-мәліметті жазады Ғұндардың қоныс
аудару бағыттарын картада көрсетеді Ғұндардың қоныс аударуының
1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетуде
қиналады Ғұндардың қоныс аударуының
1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетуде қателіктер
жібереді Ғұндардың қоныс аударуының
1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетеді
«Сарматтар» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау Тақырып Сарматтардың қоғамдық құрылысы
мен шаруашылық өмірі Сарматтардың саяси
тарихы Оқу
мақсаты 5.1.2.2 Әлеуметтік
топтардың ерекшеліктерін түсіндіру 5.3.2.1
Қазақстан аумағындағы ерте
көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын
анықтау Бағалау
критерийі Білім
алушы
Әлеуметтік топтардың
ерекшеліктерін түсіндіреді Ерте көшпелілердің халықаралық
сахнадағы орнын анықтайды Ойлау
дағдыларының деңгейі
Білу және
түсіну
Қолдану Орындау
уақыты 20
минут
Тапсырма Сармат қоғамының
ерекшеліктерін жазыңыз.
Сарматтармен қарым-қатынаста
жасаған мемлекеттерді жазыңыз.
Бағалау
критерийі Тапсырма
№ Дескриптор Балл Білім
алушы Әлеуметтік топтардың
ерекшеліктерін түсіндіреді 1 әлеуметтік
қоғамдағы 1-ерекшелікті жазады; 1 әлеуметтік
қоғамдағы 2-ерекшелікті жазады; 1 шаруашылық
өмірдегі 1-ерекшелікті жазады; 1 шаруашылық
өмірдегі 2-ерекшелікті жазады; 1 Ерте көшпелілердің
халықаралық сахнадағы орнын анықтайды 2 сарматтармен
қарым-қатынаста жасаған 1-мемлекетті
жазады; 1 сарматтармен
қарым-қатынаста жасаған 2-мемлекетті
жазады; 1 сарматтармен
қарым-қатынаста жасаған 3-мемлекетті
жазады. 1 Жалпы балл
7
«Сарматтар» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған
рубрика Білім алушының аты-жөні
________________________________________________ Бағалау
критерийі
Оқу
жетістіктерінің
деңгейі Төмен Орта Жоғары
Әлеуметтік топтардың
ерекшеліктерін түсіндіреді ә ә ә Ерте көшпелілердің
халықаралық сахнадағы орнын анықтайды сарматтармен қарым-қатынаста
жасаған 1/2/3-мемлекетті жазуда қиналады сарматтармен қарым-қатынаста
жасаған 1/2/3-мемлекетті жазуда қателеседі сарматтармен қарым-қатынаста
жасаған 1/2/3-мемлекетті жазады
«Ежелгі Қазақстан тарихына
шолу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Тақырып Ежелгі Қазақстан адамдарының
антропологиялық тұрпаты
Ежелгі Қазақстанға
саяхат Оқу
мақсаты 5.1.1.2 Ежелгі Қазақстан
адамдарының антропологиялық тұрпатын
анықтау 5.4.1.2 Көшпелі мал
шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын
түсіндіру Бағалау
критерийі Білім
алушы
Адамдарының антропологиялық
тұрпатын көрсетеді Көшпелі мал шаруашылығы мен
егіншіліктің қалыптасуын анықтайды Ойлау
дағдыларының деңгейі
Білу және
түсіну
Қолдану Орындау
уақыты 20
минут 1.
Ежелгі тайпалардың
антропологиялық тұрпатын сәйкес ұяшыққа «+» таңбасымен
орналастырыңыз. Тайпалар Монғолоидтік Еуропеоидтік Ғұндар Үйсіндер Қаңлылар 2.
Көшпелі мал шаруашылығы мен
егіншіліктің қалыптасуына әсер еткен жағдайларды
жазыңыз. Бағалау
критерийі Тапсырма
№ Дескриптор Балл Білім
алушы
Адамдарының антропологиялық
тұрпатын көрсетеді 1 ғұндардың нәсілдік
ерекшеліктерін белгілейді;
1 үйсін тайпаларының
нәсілдік ерекшеліктерін белгілейді;
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















