Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстан тарихы 5 сыныптың 4 тоқсанына арналған БЖБ-сы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Ғұндар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып |
Ғұн тайпаларының бірігуі Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы |
Оқу мақсаты |
5.3.1.2 Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру 5.1.1.3 Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы мәлімет жазыңыз.
-
Ғұндардың қоныс аудару 3 бағытын тарихи картадан көрсетіңіз.
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
Мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді |
1 |
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1-мәліметті жазады; |
1 |
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 2-мәліметті жазады; |
1 |
||
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 3-мәліметті жазады; |
1 |
||
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 4-мәліметті жазады; |
1 |
||
Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын картада көрсетеді |
2 |
Ғұндардың қоныс аударуының 1- бағытын тарихи картадан көрсетеді; |
1 |
Ғұндардың қоныс аударуының 2- бағытын тарихи картадан көрсетеді; |
1 |
||
Ғұндардың қоныс аударуының 3- бағытын тарихи картадан көрсетеді. |
1 |
||
Жалпы балл |
7 |
«Ғұндар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ________________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді |
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазуда қиналады |
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазуда қателіктер жібереді |
Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазады |
Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын картада көрсетеді |
Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетуде қиналады |
Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетуде қателіктер жібереді |
Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетеді |
«Сарматтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып |
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі Сарматтардың саяси тарихы |
Оқу мақсаты |
5.1.2.2 Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру 5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
Сармат қоғамының ерекшеліктерін жазыңыз.
-
Сарматтармен қарым-қатынаста жасаған мемлекеттерді жазыңыз.
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді |
1 |
әлеуметтік қоғамдағы 1-ерекшелікті жазады; |
1 |
әлеуметтік қоғамдағы 2-ерекшелікті жазады; |
1 |
||
шаруашылық өмірдегі 1-ерекшелікті жазады; |
1 |
||
шаруашылық өмірдегі 2-ерекшелікті жазады; |
1 |
||
Ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды |
2 |
сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1-мемлекетті жазады; |
1 |
сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 2-мемлекетті жазады; |
1 |
||
сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 3-мемлекетті жазады. |
1 |
||
Жалпы балл 7 |
«Сарматтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ________________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді |
ә леуметтік қоғамдағы/шаруашылық өмірдегі 1-2-ерекшелікті жазуда қиналады |
ә леуметтік қоғамдағы/шаруашылық өмірдегі 1-2-ерекшелікті жазуда қателеседі |
ә леуметтік қоғамдағы/шаруашылық өмірдегі 1-2-ерекшелікті жазады
|
Ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды |
сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазуда қиналады |
сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазуда қателеседі |
сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазады |
«Ежелгі Қазақстан тарихына шолу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып |
Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты Ежелгі Қазақстанға саяхат |
Оқу мақсаты |
5.1.1.2 Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау 5.4.1.2 Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
Орындау уақыты |
20 минут |
1. Ежелгі тайпалардың антропологиялық тұрпатын сәйкес ұяшыққа «+» таңбасымен орналастырыңыз.
Тайпалар |
Монғолоидтік |
Еуропеоидтік |
Ғұндар |
|
|
Үйсіндер |
|
|
Қаңлылар |
|
|
2. Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуына әсер еткен жағдайларды жазыңыз.
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Адамдарының антропологиялық тұрпатын көрсетеді |
1 |
ғұндардың нәсілдік ерекшеліктерін белгілейді; |
1 |
үйсін тайпаларының нәсілдік ерекшеліктерін белгілейді; |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |