Материалдар / Қазақстан тарихы 5 сыныптың 4 тоқсанына арналған БЖБ-сы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстан тарихы 5 сыныптың 4 тоқсанына арналған БЖБ-сы

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныптың Қазақстан тарихынан 4 тоқсанға арналған БЖБ-сы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
500
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Ғұндар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Ғұн тайпаларының бірігуі

Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы

Оқу мақсаты

5.3.1.2 Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

5.1.1.3 Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді

  • Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын картада көрсетеді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут



Тапсырма


  1. Ғұн тайпаларының бірігуі туралы мәлімет жазыңыз.

Shape1



  1. Ғұндардың қоныс аудару 3 бағытын тарихи картадан көрсетіңіз.

Рисунок 361




Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Білім алушы

Балл

Мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді


1

Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1-мәліметті жазады;

1

Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 2-мәліметті жазады;

1

Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 3-мәліметті жазады;

1

Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 4-мәліметті жазады;

1

Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын картада көрсетеді

2

Ғұндардың қоныс аударуының 1- бағытын тарихи картадан көрсетеді;

1

Ғұндардың қоныс аударуының 2- бағытын тарихи картадан көрсетеді;

1

Ғұндардың қоныс аударуының

3- бағытын тарихи картадан көрсетеді.

1

Жалпы балл

7





















«Ғұндар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат

ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні ________________________________________________


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді


Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазуда қиналады

Shape2

Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазуда қателіктер жібереді

Shape3

Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазады

Shape4

Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын картада көрсетеді

Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетуде қиналады


Shape5

Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетуде қателіктер жібереді

Shape6

Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетеді

Shape7

«Сарматтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі

Сарматтардың саяси тарихы

Оқу мақсаты

5.1.2.2 Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру 5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді

  • Ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма


  1. Сармат қоғамының ерекшеліктерін жазыңыз.

Shape8

  1. Сарматтармен қарым-қатынаста жасаған мемлекеттерді жазыңыз.


Shape9







Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді

1

әлеуметтік қоғамдағы 1-ерекшелікті жазады;

1

әлеуметтік қоғамдағы 2-ерекшелікті жазады;

1

шаруашылық өмірдегі 1-ерекшелікті жазады;

1

шаруашылық өмірдегі 2-ерекшелікті жазады;

1

Ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды

2

сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1-мемлекетті жазады;

1

сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 2-мемлекетті жазады;

1

сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 3-мемлекетті жазады.

1

Жалпы балл 7








«Сарматтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат

ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні ________________________________________________


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді

әShape10 леуметтік қоғамдағы/шаруашылық өмірдегі 1-2-ерекшелікті жазуда қиналады


әShape11 леуметтік қоғамдағы/шаруашылық өмірдегі 1-2-ерекшелікті жазуда қателеседі


әShape12 леуметтік қоғамдағы/шаруашылық өмірдегі 1-2-ерекшелікті жазады




Ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды

сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазуда қиналады

Shape13

сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазуда қателеседі

Shape14

сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазады

Shape15


«Ежелгі Қазақстан тарихына шолу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты

Ежелгі Қазақстанға саяхат

Оқу мақсаты

 5.1.1.2 Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау

5.4.1.2 Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Адамдарының антропологиялық тұрпатын көрсетеді

  • Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма


1. Ежелгі тайпалардың антропологиялық тұрпатын сәйкес ұяшыққа «+» таңбасымен орналастырыңыз.

Тайпалар

Монғолоидтік

Еуропеоидтік

Ғұндар



Үйсіндер



Қаңлылар




2. Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуына әсер еткен жағдайларды жазыңыз.

Shape16








Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Адамдарының антропологиялық тұрпатын көрсетеді


1

ғұндардың нәсілдік ерекшеліктерін белгілейді;

1


үйсін тайпаларының нәсілдік ерекшеліктерін белгілейді;

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!