Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

    «Ғұндар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    Ғұн тайпаларының бірігуі

    Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы

    Оқу мақсаты

    5.3.1.2 Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    5.1.1.3 Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді

    • Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын картада көрсетеді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    20 минут



    Тапсырма


    1. Ғұн тайпаларының бірігуі туралы мәлімет жазыңыз.

    Shape1



    1. Ғұндардың қоныс аудару 3 бағытын тарихи картадан көрсетіңіз.

    Рисунок 361




    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Білім алушы

    Балл

    Мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді


    1

    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1-мәліметті жазады;

    1

    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 2-мәліметті жазады;

    1

    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 3-мәліметті жазады;

    1

    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 4-мәліметті жазады;

    1

    Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын картада көрсетеді

    2

    Ғұндардың қоныс аударуының 1- бағытын тарихи картадан көрсетеді;

    1

    Ғұндардың қоныс аударуының 2- бағытын тарихи картадан көрсетеді;

    1

    Ғұндардың қоныс аударуының

    3- бағытын тарихи картадан көрсетеді.

    1

    Жалпы балл

    7





















    «Ғұндар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат

    ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні ________________________________________________


    Бағалау критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді


    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазуда қиналады

    Shape2

    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазуда қателіктер жібереді

    Shape3

    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазады

    Shape4

    Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын картада көрсетеді

    Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетуде қиналады


    Shape5

    Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетуде қателіктер жібереді

    Shape6

    Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетеді

    Shape7

    «Сарматтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі

    Сарматтардың саяси тарихы

    Оқу мақсаты

    5.1.2.2 Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру 5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді

    • Ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    1. Сармат қоғамының ерекшеліктерін жазыңыз.

    Shape8

    1. Сарматтармен қарым-қатынаста жасаған мемлекеттерді жазыңыз.


    Shape9







    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді

    1

    әлеуметтік қоғамдағы 1-ерекшелікті жазады;

    1

    әлеуметтік қоғамдағы 2-ерекшелікті жазады;

    1

    шаруашылық өмірдегі 1-ерекшелікті жазады;

    1

    шаруашылық өмірдегі 2-ерекшелікті жазады;

    1

    Ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды

    2

    сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1-мемлекетті жазады;

    1

    сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 2-мемлекетті жазады;

    1

    сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 3-мемлекетті жазады.

    1

    Жалпы балл 7








    «Сарматтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат

    ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні ________________________________________________


    Бағалау критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді

    әShape10 леуметтік қоғамдағы/шаруашылық өмірдегі 1-2-ерекшелікті жазуда қиналады


    әShape11 леуметтік қоғамдағы/шаруашылық өмірдегі 1-2-ерекшелікті жазуда қателеседі


    әShape12 леуметтік қоғамдағы/шаруашылық өмірдегі 1-2-ерекшелікті жазады




    Ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды

    сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазуда қиналады

    Shape13

    сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазуда қателеседі

    Shape14

    сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазады

    Shape15


    «Ежелгі Қазақстан тарихына шолу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты

    Ежелгі Қазақстанға саяхат

    Оқу мақсаты

     5.1.1.2 Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау

    5.4.1.2 Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Адамдарының антропологиялық тұрпатын көрсетеді

    • Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын анықтайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    1. Ежелгі тайпалардың антропологиялық тұрпатын сәйкес ұяшыққа «+» таңбасымен орналастырыңыз.

    Тайпалар

    Монғолоидтік

    Еуропеоидтік

    Ғұндар



    Үйсіндер



    Қаңлылар




    2. Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуына әсер еткен жағдайларды жазыңыз.

    Shape16








    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Адамдарының антропологиялық тұрпатын көрсетеді


    1

    ғұндардың нәсілдік ерекшеліктерін белгілейді;

    1


    үйсін тайпаларының нәсілдік ерекшеліктерін белгілейді;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аубакова Алмагуль Орынтаевна
    11 Сәуір 2024
    1098
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстан тарихы 5 сыныптың 4 тоқсанына арналған БЖБ-сы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстан тарихы 5 сыныптың 4 тоқсанына арналған БЖБ-сы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5 сыныптың Қазақстан тарихынан 4 тоқсанға арналған БЖБ-сы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

    «Ғұндар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    Ғұн тайпаларының бірігуі

    Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы

    Оқу мақсаты

    5.3.1.2 Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    5.1.1.3 Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді

    • Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын картада көрсетеді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    20 минут



    Тапсырма


    1. Ғұн тайпаларының бірігуі туралы мәлімет жазыңыз.

    Shape1



    1. Ғұндардың қоныс аудару 3 бағытын тарихи картадан көрсетіңіз.

    Рисунок 361




    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Білім алушы

    Балл

    Мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді


    1

    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1-мәліметті жазады;

    1

    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 2-мәліметті жазады;

    1

    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 3-мәліметті жазады;

    1

    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 4-мәліметті жазады;

    1

    Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын картада көрсетеді

    2

    Ғұндардың қоныс аударуының 1- бағытын тарихи картадан көрсетеді;

    1

    Ғұндардың қоныс аударуының 2- бағытын тарихи картадан көрсетеді;

    1

    Ғұндардың қоныс аударуының

    3- бағытын тарихи картадан көрсетеді.

    1

    Жалпы балл

    7





















    «Ғұндар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат

    ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні ________________________________________________


    Бағалау критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді


    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазуда қиналады

    Shape2

    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазуда қателіктер жібереді

    Shape3

    Ғұн тайпаларының бірігуі туралы 1/2/3/4-мәліметті жазады

    Shape4

    Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын картада көрсетеді

    Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетуде қиналады


    Shape5

    Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетуде қателіктер жібереді

    Shape6

    Ғұндардың қоныс аударуының 1/2/3- бағытын тарихи картадан көрсетеді

    Shape7

    «Сарматтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі

    Сарматтардың саяси тарихы

    Оқу мақсаты

    5.1.2.2 Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру 5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді

    • Ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    1. Сармат қоғамының ерекшеліктерін жазыңыз.

    Shape8

    1. Сарматтармен қарым-қатынаста жасаған мемлекеттерді жазыңыз.


    Shape9







    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді

    1

    әлеуметтік қоғамдағы 1-ерекшелікті жазады;

    1

    әлеуметтік қоғамдағы 2-ерекшелікті жазады;

    1

    шаруашылық өмірдегі 1-ерекшелікті жазады;

    1

    шаруашылық өмірдегі 2-ерекшелікті жазады;

    1

    Ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды

    2

    сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1-мемлекетті жазады;

    1

    сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 2-мемлекетті жазады;

    1

    сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 3-мемлекетті жазады.

    1

    Жалпы балл 7








    «Сарматтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат

    ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні ________________________________________________


    Бағалау критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді

    әShape10 леуметтік қоғамдағы/шаруашылық өмірдегі 1-2-ерекшелікті жазуда қиналады


    әShape11 леуметтік қоғамдағы/шаруашылық өмірдегі 1-2-ерекшелікті жазуда қателеседі


    әShape12 леуметтік қоғамдағы/шаруашылық өмірдегі 1-2-ерекшелікті жазады




    Ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды

    сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазуда қиналады

    Shape13

    сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазуда қателеседі

    Shape14

    сарматтармен қарым-қатынаста жасаған 1/2/3-мемлекетті жазады

    Shape15


    «Ежелгі Қазақстан тарихына шолу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты

    Ежелгі Қазақстанға саяхат

    Оқу мақсаты

     5.1.1.2 Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау

    5.4.1.2 Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Адамдарының антропологиялық тұрпатын көрсетеді

    • Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын анықтайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    1. Ежелгі тайпалардың антропологиялық тұрпатын сәйкес ұяшыққа «+» таңбасымен орналастырыңыз.

    Тайпалар

    Монғолоидтік

    Еуропеоидтік

    Ғұндар



    Үйсіндер



    Қаңлылар




    2. Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуына әсер еткен жағдайларды жазыңыз.

    Shape16








    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Адамдарының антропологиялық тұрпатын көрсетеді


    1

    ғұндардың нәсілдік ерекшеліктерін белгілейді;

    1


    үйсін тайпаларының нәсілдік ерекшеліктерін белгілейді;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Конспект 5 сынып
    11.04.2024
    1098
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аубакова Алмагуль Орынтаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации