«Қазақстан тарихы пәнін инновациялық әдіс-тәсілдермен оқыту»
Аннотация. Интерактивті әдістер мен ақпараттық технологияны қолдану арқылы функционалдық сауаттылық сапасын көтеру, білім беру мазмұнын жаңарту.Заманауи әдіс-тәсілдермен құрастырылған тапсырмалар беру арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын ояту.
АКТ ны пайдалануға деген қызығушылығын арттыру. Мектепте сабақ өткізу кезінде жаңа ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктері ұсынылған, бұл оқу процесін жандандыруға, сабақтың қарқынын арттыруға, оқушылардың өзіндік және жеке жұмыс көлемін арттыруға, бүкіл сыныпқа сауалнама жүргізуге мүмкіндік береді.Мектепте сабақтың әртүрлі кезеңдерінде қолдануға арналған интерактивті QR-код қосымшасының әлеуеті ашылады.
Аннотация. Повышение качества функциональной грамотности, обновление содержания образования с использованием интерактивных методов и информационных технологий.Пробуждение интереса учащихся к уроку путем предоставления заданий, составленных современными методами.
Повышение интереса к использованию ИКТ.При проведении занятий в начальной школе представлены возможности применения новых информационных технологий, что позволяет активизировать учебный процесс, повысить темп занятий, увеличить объем самостоятельной и индивидуальной работы учащихся, провести опрос всего класса. В начальной школе раскрывается потенциал интерактивного приложения QR-кода для использования на разных этапах урока.
Annotation. Improving the quality of functional literacy, updating the content of education using interactive methods and information technologies. Awakening students' interest in the lesson by providing tasks compiled with modern methods.
Increasing interest in the use of ICT. When conducting classes in primary schools, the possibilities of using new information technologies are presented, which makes it possible to intensify the educational process, increase the pace of classes, increase the amount of independent and individual work of students, and conduct a survey of the entire class. Primary schools are realizing the potential of an interactive QR code application for use at different stages of the lesson.
Түйінді сөздер: білім беру ресурстары, ақпараттандыру, ақпараттық технологиялар, қашықтықтан оқыту, цифрландыру, цифрлық білім беру ортасы, QR-код интерактивті қосымшасы.
Бәріміз білетіндей, ХХІ ғасыр – ақпараттық технологияның және ғылымның дамыған заманы.Заман кез келген адамнан әмбебап болуды талап етеді. Оның ішінде мұғалімдер де заман ағымымен бірге өзгеруі керек.Мұғалім заман ағымына ілесуі керек: өз жұмысында инновацияларды, әр түрлі әдістерді қолданып,материалды еркін меңгеруі керек.Қазіргі мұғалім – ол кәсіби маман. Мұғалімнің кәсіби шеберлігі оның Кәсіби қажеттілігімен анықталады. Қазіргі мұғалімнің, ұстаздың айрықша ерекшеліктері – оның үнемі өзін-өзі жетілдіруі, өзін-өзі сынауы, эрудициясы және жоғары жұмыс мәдениеті. Сондай-ақ алға ұмтылу да өте маңызды, өйткені мұғалімнің жұмысы – шексіз шығармашылықтан тұрады.
Қазіргі әлем бірнеше онжылдықтар бойы ақпараттық технологиялар мен жоғары жетістіктер дәуірінде өмір сүріп келеді. Осы уақыттың маңызды бағыттарының бірі қоғамдық өмірді оның қызметінің әр түрлі салаларында, ең алдымен білім беру саласында цифрландыру болып табылады [2]. Бұл болашақ қоғамды қалыптастыратын мектептен бастап университет деңгейіне дейінгі әр түрлі деңгейдегі білім. Мектеп өзгермелі әлемге ашық, бәсекеге қабілетті, өз қызметтерінің сапасын үнемі арттырып отыруы керек, ол тұтынушылардың тез өзгеретін мүдделерін қанағаттандыруға ұмтылуы керек, басқаша айтқанда "мектеп өзгермелі әлемдегі өзгерістерге ұшырайды" [1]. Деректер тұжырымдамасын негізге ала отырып федесондықтан қолданыстағы басым жобалар "цифрлық білім беру ортасы " [4] және" қазіргі мектеп " Уақыт пен мемлекеттік қажеттілікке байланысты [3].
Осы жобалардың тұжырымдамасын негізге ала отырып, біздің мектеп мұғалімдердің, оқушылардың, мектеп әкімшілігі мен ата – аналардың ынтымақтастығы мен өзара әрекеттесуіне ыңғайлы ақпараттық-білім беру ортасын құру міндетін қойды. Бұл үшін ең алдымен, әрине, материалдық-техникалық база негіз болады. Біздің мектепте ол екі информатика кабинеті, мобильді сынып, сонымен қатар барлық оқу кабинеттері жабдықталған компьютерлер, мультимедиялық проекторлар, теледидарлармен ұсынылған. Әр мұғалімнің интернетке шығуымен жергілікті желі жұмыс істейді. Мектептің материалдық-техникалық жабдықталуын жаңғырту жалғасуда және жаңа оқу жылынан бастап лингафон кабинеті мен мультимедиялық сынып, оған біріктірілген мультимедиялық және интерактивті жүйелермен жұмыс істей бастады.
Практикалық бөлім.
Психологиялық ахуал:
«Жүрекше» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу
«FLIPPITY» әдісі арқылы топқа бөліну
Ой шақыру
Бейнероликпен жұмыс:
«Шеңбер» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді
Wheel of names бағдарламасы
Топтық жұмыс
«Кинолента» әдісі
Сабақта қолданылатын әдістермен таныстыру және тапсырмаларды орындау
Hаnd animation
Hаnd animation-білім берудегі жаңа терминдермен, жаңа тақырыпты таныстыруға өте тиімді әдіс
«Голограммалық бейне» әдісі
«d id ai» платформасы арқылы кез келген сабақта
тыңдалым ретінде пайдалансақ болады. Мәтінді оқуға, ережені есіне түсіруге таптырмас құрал. Кез келген бейнені алып, жандандырып сөйлете аласыз. Оқушылар қызыға сабағыңызға қатысып отырады.
«Classroomscreen» сайты арқылы қызықты сабақ құрастыруға болады. Сайт тегін жұмыс жасайды. Бұл сайтта оқуышыларды топқа, рефлексия, кері байланыс ,кезекпен сабақ айтуға яғни кездейсоқ таңдау , сынып тыныштығын бақылауға, сабақтың тақырыбын, ЕҚБ, ЕБҚ тапсырмаларын, оқушыларды бағалауға болатын таптырмас сайттардың бірі. Балалардың сабаққа деген қызығушылы, бірлесе жұмыс жасауы, яғни топтық, жұптық, жеке жұмыс жасау керек екенін көрсетіп тұратын арнай бөліктері бар. Сынып тыныштығын бақылайтын құрылғыда бар. Өте тиімді, қызықты сайт.
«Google батырмасы» әдісі
Тақырып бойынша жазылған сұраққа өз ойларын жазу , идеяларымен бөлісу, қорғау.-Жаңа форматты мұғалім қандай болу керек?
Интерактивті технологияның ерекшеліктері
1.Сабақта көрнекілікті қолдану деңгейі артады.
2.Оқу материалын беру логикасына көп көңіл аударады, бұл оқушылардың білім деңгейіне оң әсерін тигізеді.Компьютерге деген көзқарасы өзгереді.
3.Оқушылар интерактивті тапсырмаларды орындаған кезде есте сақтау дағдысы артады, зейіні қарқынды дамиды, жіктеу қабілеттері артады.
4.Оқушының сабаққа деген ынтасы мен белсенділігі жоғары болады.
Бірақ мектепті цифрландыру тек материалдық-техникалық база ғана емес. Бұл, әрине, Интернет желісінде жұмыс істеу дағдыларын меңгерген, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласында жеткілікті білімі бар, оларды кәсіби қызметінде тиімді қолдана алатын және өздерінің педагогикалық шеберлігінің деңгейін үнемі арттыруға дайын мұғалімдеріміз. Қазіргі балалар қазірдің өзінде мектепте портативті құрылғыларды еркін біледі және оларды мектепке жиі әкеледі. Сіз, әрине, оларды пайдалануға тыйым сала аласыз немесе оны білім беру процесінде тиімді қолдана аласыз. Шынында да, қазіргі балалар үшін цифрлық технологиялар әлемі қазірдің өзінде табиғи тіршілік ету ортасы болып табылады. Сондықтан оларды оқу процесінде қолдану күнделікті өмірдің органикалық бөлігі болып табылады. Қолданыстағы білім беру платформалары мен мобильді қосымшалардың алуан түрлілігінен біздің мектеп мұғалімдері арасында ең танымал: LearningApps, Kahoot, Quizizz, Plickers, ThingLink. Осы ресурстармен жұмыс істеу нәтижесінде біздің мектеп оқушыларының оқуға, жаңа білім алуға қызығушылығы артып, ынтасы артып келе жатқанын көреміз. Жаңа ақпараттық технологияларды енгізу бізге оқу процесін жандандыруға, сабақтың қарқынын арттыруға, оқушылардың өзіндік және жеке жұмысының көлемін арттыруға, бүкіл сыныпқа сауалнама жүргізуге, нәтижені бірнеше минут ішінде өңдеуге мүмкіндік береді.
Қол жетімді, менің ойымша, қызықты және қолдануға оңай интерактивті QR коды қосымшасына толығырақ тоқталғым келеді.
Сабақтарда QR кодтарын мақсат қоюдан бастап үй тапсырмасына дейін кез келген кезеңде қолдануға болады. Сабақтың Ұйымдастырушылық-мотивациялық кезеңінде біз QR кодтарын болжам ретінде қолданамыз. Мысалы, сабақта қандай тақырып талқыланады? Қандай код артық және неге? Олардың көмегімен біз жұмыс алгоритмдерін, қадамдық нұсқауларды орнатамыз. Сонымен, жаңа тақырыпты зерделеу кезінде QR кодтарын оқулықтағы стикерлермен бекітіп, зерттелетін абзацтың кеңістігін кеңейтуге болады. Географиялық картадағы кодтармен белгілер қою арқылы сіз объект туралы ақпарат ала аласыз. Сондай-ақ, өзін-өзі тексеруді, өзара тексеруді ұйымдастыруға болады. Мысалы, математика сабағында балалар есептерді шешеді және тексеру үшін тиісті QR код нөміріне апарады және жауапты тексереді. Мотивация-тапсырманы тезірек шешу және оны тексеру.
QR кодтары арқылы зерттелген материалды бекіту, қайталау кезінде сіз кроссвордты шеше аласыз, домино ойнай аласыз, лексикалық сөздермен, формулалармен, әдеби кейіпкерлермен, авторлармен, Тарихи күндермен және Оқиғалармен лото ойнай аласыз.
Бұл құралдың мүмкіндіктері шексіз. Шығармашылыққа деген кішкене тілек және біздің сабақ ерекше, қызықты. Жаңалықты, жұмбақты және болжамсыздықты қамтиды.
QR кодын жасау қиын емес, тек еркін қол жетімді генератор қажет, оны қолдану оңай және арнайы білімді қажет етпейді. Әр түрлі интернет платформалармен жұмыс істей білу біздің мектептің мұғалімдеріне қашықтықтан оқыту формасына көшу кезінде оқу процесін тез және оңай ұйымдастыруға көмектесті. Сабақтарды, сынып сағаттарын, консультацияларды, ата-аналар жиналыстарын Біз оқыту платформаларында өткіздік.ру, Яндекс.Оқулық, масштабтау, ЯКласс, Согеарр.аі, Google және Yandex Drive. Цифрландыру процесі білім беруге тұрақты өзгерістер енгізеді. Білім енді үстелдер, компьютерлер немесе оқулықтар сияқты орынмен немесе құралдармен шектелмейді. Оның орнына, оқытудың барлық күші барлығында лезде қол жетімді және шексіз мүмкіндіктері бар саусақ ұштарына назар аударды.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
-
"Білім беру" ұлттық жобасының "цифрлық білім беру ортасы" федералды жобасының паспорты: "білім беру" ұлттық жобасы бойынша жобалау комитеті отырысының 07.12.2018 ж. № 3 - URL ХАТТАМАСЫ: https://edu-frn.spb.ru/files/iiMBxQ4cNH 1BCsaWn2WqDgFinWeU3rVYpmO6sd33.pdf/ (қол жеткізілген күні: 19.10.2020)
-
Асмолов А. Г. қазіргі Шок / А. Г. Асмолов / / білім беру саясаты. – 2010, № 3(41). – C. 2–4.
-
"Білім беруді дамыту" мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы: Үкіметінің 26.12.2017 жылғы № 1642 қаулысы (ред. 11.08.2020) - URL: http://base.garant.ru/718484 26 / / (өтініш берген күні: 19.10.2020 ж.).
-
2024 жылға дейінгі кезеңдегі дамуының ұлттық мақсаттары мен стратегиялық міндеттері туралы: Президентінің 07.05.2018 жылғы № 204 Жарлығы ( 19.07.2018 ж. ред.) - URL: http://publication.pravo.gov.ru/Document / View/0001201805070038 /(қол жеткізілген күні: 19.10.2020 ж.)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қазақстан тарихы пәнін инновациялық әдіс-тәсілдермен оқыту» 8 сынып
«Қазақстан тарихы пәнін инновациялық әдіс-тәсілдермен оқыту» 8 сынып
«Қазақстан тарихы пәнін инновациялық әдіс-тәсілдермен оқыту»
Аннотация. Интерактивті әдістер мен ақпараттық технологияны қолдану арқылы функционалдық сауаттылық сапасын көтеру, білім беру мазмұнын жаңарту.Заманауи әдіс-тәсілдермен құрастырылған тапсырмалар беру арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын ояту.
АКТ ны пайдалануға деген қызығушылығын арттыру. Мектепте сабақ өткізу кезінде жаңа ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктері ұсынылған, бұл оқу процесін жандандыруға, сабақтың қарқынын арттыруға, оқушылардың өзіндік және жеке жұмыс көлемін арттыруға, бүкіл сыныпқа сауалнама жүргізуге мүмкіндік береді.Мектепте сабақтың әртүрлі кезеңдерінде қолдануға арналған интерактивті QR-код қосымшасының әлеуеті ашылады.
Аннотация. Повышение качества функциональной грамотности, обновление содержания образования с использованием интерактивных методов и информационных технологий.Пробуждение интереса учащихся к уроку путем предоставления заданий, составленных современными методами.
Повышение интереса к использованию ИКТ.При проведении занятий в начальной школе представлены возможности применения новых информационных технологий, что позволяет активизировать учебный процесс, повысить темп занятий, увеличить объем самостоятельной и индивидуальной работы учащихся, провести опрос всего класса. В начальной школе раскрывается потенциал интерактивного приложения QR-кода для использования на разных этапах урока.
Annotation. Improving the quality of functional literacy, updating the content of education using interactive methods and information technologies. Awakening students' interest in the lesson by providing tasks compiled with modern methods.
Increasing interest in the use of ICT. When conducting classes in primary schools, the possibilities of using new information technologies are presented, which makes it possible to intensify the educational process, increase the pace of classes, increase the amount of independent and individual work of students, and conduct a survey of the entire class. Primary schools are realizing the potential of an interactive QR code application for use at different stages of the lesson.
Түйінді сөздер: білім беру ресурстары, ақпараттандыру, ақпараттық технологиялар, қашықтықтан оқыту, цифрландыру, цифрлық білім беру ортасы, QR-код интерактивті қосымшасы.
Бәріміз білетіндей, ХХІ ғасыр – ақпараттық технологияның және ғылымның дамыған заманы.Заман кез келген адамнан әмбебап болуды талап етеді. Оның ішінде мұғалімдер де заман ағымымен бірге өзгеруі керек.Мұғалім заман ағымына ілесуі керек: өз жұмысында инновацияларды, әр түрлі әдістерді қолданып,материалды еркін меңгеруі керек.Қазіргі мұғалім – ол кәсіби маман. Мұғалімнің кәсіби шеберлігі оның Кәсіби қажеттілігімен анықталады. Қазіргі мұғалімнің, ұстаздың айрықша ерекшеліктері – оның үнемі өзін-өзі жетілдіруі, өзін-өзі сынауы, эрудициясы және жоғары жұмыс мәдениеті. Сондай-ақ алға ұмтылу да өте маңызды, өйткені мұғалімнің жұмысы – шексіз шығармашылықтан тұрады.
Қазіргі әлем бірнеше онжылдықтар бойы ақпараттық технологиялар мен жоғары жетістіктер дәуірінде өмір сүріп келеді. Осы уақыттың маңызды бағыттарының бірі қоғамдық өмірді оның қызметінің әр түрлі салаларында, ең алдымен білім беру саласында цифрландыру болып табылады [2]. Бұл болашақ қоғамды қалыптастыратын мектептен бастап университет деңгейіне дейінгі әр түрлі деңгейдегі білім. Мектеп өзгермелі әлемге ашық, бәсекеге қабілетті, өз қызметтерінің сапасын үнемі арттырып отыруы керек, ол тұтынушылардың тез өзгеретін мүдделерін қанағаттандыруға ұмтылуы керек, басқаша айтқанда "мектеп өзгермелі әлемдегі өзгерістерге ұшырайды" [1]. Деректер тұжырымдамасын негізге ала отырып федесондықтан қолданыстағы басым жобалар "цифрлық білім беру ортасы " [4] және" қазіргі мектеп " Уақыт пен мемлекеттік қажеттілікке байланысты [3].
Осы жобалардың тұжырымдамасын негізге ала отырып, біздің мектеп мұғалімдердің, оқушылардың, мектеп әкімшілігі мен ата – аналардың ынтымақтастығы мен өзара әрекеттесуіне ыңғайлы ақпараттық-білім беру ортасын құру міндетін қойды. Бұл үшін ең алдымен, әрине, материалдық-техникалық база негіз болады. Біздің мектепте ол екі информатика кабинеті, мобильді сынып, сонымен қатар барлық оқу кабинеттері жабдықталған компьютерлер, мультимедиялық проекторлар, теледидарлармен ұсынылған. Әр мұғалімнің интернетке шығуымен жергілікті желі жұмыс істейді. Мектептің материалдық-техникалық жабдықталуын жаңғырту жалғасуда және жаңа оқу жылынан бастап лингафон кабинеті мен мультимедиялық сынып, оған біріктірілген мультимедиялық және интерактивті жүйелермен жұмыс істей бастады.
Практикалық бөлім.
Психологиялық ахуал:
«Жүрекше» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу
«FLIPPITY» әдісі арқылы топқа бөліну
Ой шақыру
Бейнероликпен жұмыс:
«Шеңбер» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді
Wheel of names бағдарламасы
Топтық жұмыс
«Кинолента» әдісі
Сабақта қолданылатын әдістермен таныстыру және тапсырмаларды орындау
Hаnd animation
Hаnd animation-білім берудегі жаңа терминдермен, жаңа тақырыпты таныстыруға өте тиімді әдіс
«Голограммалық бейне» әдісі
«d id ai» платформасы арқылы кез келген сабақта
тыңдалым ретінде пайдалансақ болады. Мәтінді оқуға, ережені есіне түсіруге таптырмас құрал. Кез келген бейнені алып, жандандырып сөйлете аласыз. Оқушылар қызыға сабағыңызға қатысып отырады.
«Classroomscreen» сайты арқылы қызықты сабақ құрастыруға болады. Сайт тегін жұмыс жасайды. Бұл сайтта оқуышыларды топқа, рефлексия, кері байланыс ,кезекпен сабақ айтуға яғни кездейсоқ таңдау , сынып тыныштығын бақылауға, сабақтың тақырыбын, ЕҚБ, ЕБҚ тапсырмаларын, оқушыларды бағалауға болатын таптырмас сайттардың бірі. Балалардың сабаққа деген қызығушылы, бірлесе жұмыс жасауы, яғни топтық, жұптық, жеке жұмыс жасау керек екенін көрсетіп тұратын арнай бөліктері бар. Сынып тыныштығын бақылайтын құрылғыда бар. Өте тиімді, қызықты сайт.
«Google батырмасы» әдісі
Тақырып бойынша жазылған сұраққа өз ойларын жазу , идеяларымен бөлісу, қорғау.-Жаңа форматты мұғалім қандай болу керек?
Интерактивті технологияның ерекшеліктері
1.Сабақта көрнекілікті қолдану деңгейі артады.
2.Оқу материалын беру логикасына көп көңіл аударады, бұл оқушылардың білім деңгейіне оң әсерін тигізеді.Компьютерге деген көзқарасы өзгереді.
3.Оқушылар интерактивті тапсырмаларды орындаған кезде есте сақтау дағдысы артады, зейіні қарқынды дамиды, жіктеу қабілеттері артады.
4.Оқушының сабаққа деген ынтасы мен белсенділігі жоғары болады.
Бірақ мектепті цифрландыру тек материалдық-техникалық база ғана емес. Бұл, әрине, Интернет желісінде жұмыс істеу дағдыларын меңгерген, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласында жеткілікті білімі бар, оларды кәсіби қызметінде тиімді қолдана алатын және өздерінің педагогикалық шеберлігінің деңгейін үнемі арттыруға дайын мұғалімдеріміз. Қазіргі балалар қазірдің өзінде мектепте портативті құрылғыларды еркін біледі және оларды мектепке жиі әкеледі. Сіз, әрине, оларды пайдалануға тыйым сала аласыз немесе оны білім беру процесінде тиімді қолдана аласыз. Шынында да, қазіргі балалар үшін цифрлық технологиялар әлемі қазірдің өзінде табиғи тіршілік ету ортасы болып табылады. Сондықтан оларды оқу процесінде қолдану күнделікті өмірдің органикалық бөлігі болып табылады. Қолданыстағы білім беру платформалары мен мобильді қосымшалардың алуан түрлілігінен біздің мектеп мұғалімдері арасында ең танымал: LearningApps, Kahoot, Quizizz, Plickers, ThingLink. Осы ресурстармен жұмыс істеу нәтижесінде біздің мектеп оқушыларының оқуға, жаңа білім алуға қызығушылығы артып, ынтасы артып келе жатқанын көреміз. Жаңа ақпараттық технологияларды енгізу бізге оқу процесін жандандыруға, сабақтың қарқынын арттыруға, оқушылардың өзіндік және жеке жұмысының көлемін арттыруға, бүкіл сыныпқа сауалнама жүргізуге, нәтижені бірнеше минут ішінде өңдеуге мүмкіндік береді.
Қол жетімді, менің ойымша, қызықты және қолдануға оңай интерактивті QR коды қосымшасына толығырақ тоқталғым келеді.
Сабақтарда QR кодтарын мақсат қоюдан бастап үй тапсырмасына дейін кез келген кезеңде қолдануға болады. Сабақтың Ұйымдастырушылық-мотивациялық кезеңінде біз QR кодтарын болжам ретінде қолданамыз. Мысалы, сабақта қандай тақырып талқыланады? Қандай код артық және неге? Олардың көмегімен біз жұмыс алгоритмдерін, қадамдық нұсқауларды орнатамыз. Сонымен, жаңа тақырыпты зерделеу кезінде QR кодтарын оқулықтағы стикерлермен бекітіп, зерттелетін абзацтың кеңістігін кеңейтуге болады. Географиялық картадағы кодтармен белгілер қою арқылы сіз объект туралы ақпарат ала аласыз. Сондай-ақ, өзін-өзі тексеруді, өзара тексеруді ұйымдастыруға болады. Мысалы, математика сабағында балалар есептерді шешеді және тексеру үшін тиісті QR код нөміріне апарады және жауапты тексереді. Мотивация-тапсырманы тезірек шешу және оны тексеру.
QR кодтары арқылы зерттелген материалды бекіту, қайталау кезінде сіз кроссвордты шеше аласыз, домино ойнай аласыз, лексикалық сөздермен, формулалармен, әдеби кейіпкерлермен, авторлармен, Тарихи күндермен және Оқиғалармен лото ойнай аласыз.
Бұл құралдың мүмкіндіктері шексіз. Шығармашылыққа деген кішкене тілек және біздің сабақ ерекше, қызықты. Жаңалықты, жұмбақты және болжамсыздықты қамтиды.
QR кодын жасау қиын емес, тек еркін қол жетімді генератор қажет, оны қолдану оңай және арнайы білімді қажет етпейді. Әр түрлі интернет платформалармен жұмыс істей білу біздің мектептің мұғалімдеріне қашықтықтан оқыту формасына көшу кезінде оқу процесін тез және оңай ұйымдастыруға көмектесті. Сабақтарды, сынып сағаттарын, консультацияларды, ата-аналар жиналыстарын Біз оқыту платформаларында өткіздік.ру, Яндекс.Оқулық, масштабтау, ЯКласс, Согеарр.аі, Google және Yandex Drive. Цифрландыру процесі білім беруге тұрақты өзгерістер енгізеді. Білім енді үстелдер, компьютерлер немесе оқулықтар сияқты орынмен немесе құралдармен шектелмейді. Оның орнына, оқытудың барлық күші барлығында лезде қол жетімді және шексіз мүмкіндіктері бар саусақ ұштарына назар аударды.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
-
"Білім беру" ұлттық жобасының "цифрлық білім беру ортасы" федералды жобасының паспорты: "білім беру" ұлттық жобасы бойынша жобалау комитеті отырысының 07.12.2018 ж. № 3 - URL ХАТТАМАСЫ: https://edu-frn.spb.ru/files/iiMBxQ4cNH 1BCsaWn2WqDgFinWeU3rVYpmO6sd33.pdf/ (қол жеткізілген күні: 19.10.2020)
-
Асмолов А. Г. қазіргі Шок / А. Г. Асмолов / / білім беру саясаты. – 2010, № 3(41). – C. 2–4.
-
"Білім беруді дамыту" мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы: Үкіметінің 26.12.2017 жылғы № 1642 қаулысы (ред. 11.08.2020) - URL: http://base.garant.ru/718484 26 / / (өтініш берген күні: 19.10.2020 ж.).
-
2024 жылға дейінгі кезеңдегі дамуының ұлттық мақсаттары мен стратегиялық міндеттері туралы: Президентінің 07.05.2018 жылғы № 204 Жарлығы ( 19.07.2018 ж. ред.) - URL: http://publication.pravo.gov.ru/Document / View/0001201805070038 /(қол жеткізілген күні: 19.10.2020 ж.)
шағым қалдыра аласыз













