Қазақстан тарихы пәнінен БЖБ 7 сынып 2-тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан тарихы пәнінен БЖБ 7 сынып 2-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге ароналған Қазақстан тарихы пәнінен БЖБ 7 сынып 2-тоқсан
Материалдың қысқаша нұсқасы

II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

1


«XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

XVIII ғасырдағы халық ауыз әдебиеті

XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті


Оқу мақсаты

7.2.1.1 Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау

7.2.2.4 Қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын сипаттайды

  • Қолданбалы өнердің жетістіктеріне баға береді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты

20 минут




Тапсырма


1. Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды сипаттап, құндылығы мен маңыздылығын анықтаңыз.

Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрып

Сипаттама

Құндылығы мен маңызы

Ерулік



Жылу жинау



Асар




2. «XVIII ғасыр қазақ халқының қолданбалы өнерінің гүлденген дәуірі» тақырыбына, ПТМС формуласын қолданып баға беріңіз.

Позиция «XVIII ғасыр қазақ халқының қолданбалы өнерінің гүлденген дәуірі деп санауға болады/болмайды?»
Түсіндіру (себебі...)

Мысал (мұны мынадай 2 мысал арқылы дәлелдей аламын....)

Салдар (қорытынды жасаймын....)






Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын сипаттайды



1

ерулік әдет-ғұрпының сипаттамасын жазады;

1

еруліктің маңыздылығы мен құндылығын жазады;

1

жылу жинау әдет-ғұрпының сипаттамасын жазады;

1

жылу жинаудың маңыздылығы мен құндылығын жазады;

1

асардың сипаттамасын жазады;

1

асардың маңыздылығы мен құндылығын жазады;

1

Қолданбалы өнердің жетістіктеріне баға береді

2


тақырып бойынша өз позициясын таңдайды;

1

өзі таңдаған позициясының себебін жан-жақты түсіндіреді;

1

1-мысал келтіреді;

1

2-мысал келтіреді;

1

қорытынды ой жазады.

1

Жалпы балл 11

«XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға

ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _____________________________________________


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі



Төмен

Орта

Жоғары

Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын сипаттайды


Shape1 Ерулік/жылу жинау/асар ұғымдарына сипаттама беруде, маңыздылығы мен құндылығын сипаттауда қиналады

ЕShape2 рулік/жылу жинау/асар ұғымдарына сипаттама беруде, маңыздылығы мен құндылығын сипаттауда қателіктер жібереді

Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын сипаттайды

Shape3

Қолданбалы өнердің жетістіктеріне баға береді

Тақырып бойынша өз позициясын таңдауда, өзі таңдаған позициясының себебін жан-жақты түсіндіруде,

1/2 мысалдар келтіруде, қорытынды ой жазуда қиналды


Shape4


Тақырып бойынша өз позициясын таңдауда, өзі таңдаған позициясының себебін жан-жақты түсіндіруде,

1/2 мысалдар келтіруде,

қорытынды ой жазуда қиналады

Shape5

Қолданбалы өнердің жетістіктеріне баға береді

Shape6



«Отарлау және ұлт-азаттық күрес» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

2

Тақырып

Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс.

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.

Оқу мақсаты

7.3.1.5 Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

7.3.1.6 Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының роліне баға беру

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын сипаттайды

  • Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының ролін бағалайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут




Тапсырма


  1. XVIII-XIX ғасырларда болған ұлт-азаттық көтерілістердің ортақ себептері мен салдарын сипаттаңыз.


Ұлт-азаттық көтерілістердің ортақ себептері

1

2

Ұлт-азаттық көтерілістердің ортақ салдарлары

1

2



2. «XVIII-XIX ғасырлардағы ұлт-азаттық көтеріліс жетекшілерінің рөлі» тақырыбында эссе жазыңыз. Өз еркіңіз бойынша бір көтеріліс жетекшісін таңдаңыз.

Исатай Тайманұлы/Махамбет Өтемісұлы/ Сырым Датұлы/Кенесары Қасымұлы

Эссе критерийлері:

Тұлғаның көтеріліс барысындағы іс-әрекетін сипаттау;

Тұлғаның ерлігі туралы кемінде екі дәлел келтіру;

Көтерілістің нәтижесін жазу;

Көтерілістің тарихи маңызын жазу;

Тұлғаның көтерілістегі роліне (2 дәлел келтіру арқылы)баға беру.





Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын сипаттайды



1


көтерілістердің ортақ 1- себебін көрсетеді;

1

көтерілістердің ортақ 2- себебін көрсетеді;

1

көтерілістердің ортақ 1- салдарын көрсетеді;

1

көтерілістердің ортақ 2- салдарын көрсетеді;

1

Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөлін анықтайды

2

тұлғаның көтеріліс барысындағы іс-әрекетін сипаттайды;

1

тұлғаның ерлігі туралы 1-дәлел келтіреді;

1

тұлғаның ерлігі туралы 2- дәлел келтіреді;

1

көтерілістің нәтижесін жазады;

1

көтерілістің тарихи маңызын жазады;

1

тұлғаның көтерілістегі роліне 1-дәлел келтіреді;

1

тұлғаның көтерілістегі роліне 2-дәлел келтреді.

1

Жалпы балл 11




«Отарлау және ұлт-азаттық күрес» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға

ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні _____________________________________________



Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын сипаттайды

Отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің 1/2 себептерін және 1/2 салдарын сипаттауда қиналады

Shape7

ОShape8 таршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің 1/2 себептерін және 1/2 салдарын сипаттауда қателіктер жібереді

Отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын сипаттайды

Shape9

Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының ролін анықтайды

Shape10 Тұлғаның көтеріліс барысындағы іс-әрекетін сипаттауда, ерлігі туралы 1/2 дәлелдер келтіруде, көтерілістің нәтижесін/ тарихи маңызын жазуда, тұлғаның көтерілістегі роліне 1/2 дәлелдер келтіруде қиналады

ТShape11 ұлғаның көтеріліс барысындағы іс-әрекетін сипаттауда, ерлігі туралы 1/2дәлелдер келтіруде, көтерілістің нәтижесін/ тарихи маңызын жазуда, тұлғаның көтерілістегі роліне 1/2 дәлелдер келтіруде қателіктер жібереді

ҰShape12 лт-азаттық көтеріліс басшыларының ролін анықтайды






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2024
386
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі