II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
№1
«XVIII ғасырдағы Қазақстан
мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
|
Тақырып |
XVIII ғасырдағы халық ауыз әдебиеті XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті |
|
Оқу мақсаты |
7.2.1.1 Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау 7.2.2.4 Қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма 1. Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды сипаттап, құндылығы мен маңыздылығын анықтаңыз.
2. «XVIII ғасыр қазақ халқының қолданбалы өнерінің гүлденген дәуірі» тақырыбына, ПТМС формуласын қолданып баға беріңіз.
Позиция «XVIII ғасыр қазақ халқының
қолданбалы өнерінің гүлденген дәуірі деп санауға
болады/болмайды?» Мысал (мұны мынадай 2 мысал арқылы дәлелдей аламын....) Салдар (қорытынды жасаймын....)
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын сипаттайды
|
1 |
ерулік әдет-ғұрпының сипаттамасын жазады; |
1 |
|
еруліктің маңыздылығы мен құндылығын жазады; |
1 |
||
|
жылу жинау әдет-ғұрпының сипаттамасын жазады; |
1 |
||
|
жылу жинаудың маңыздылығы мен құндылығын жазады; |
1 |
||
|
асардың сипаттамасын жазады; |
1 |
||
|
асардың маңыздылығы мен құндылығын жазады; |
1 |
||
|
Қолданбалы өнердің жетістіктеріне баға береді |
2 |
тақырып бойынша өз позициясын таңдайды; |
1 |
|
өзі таңдаған позициясының себебін жан-жақты түсіндіреді; |
1 |
||
|
1-мысал келтіреді; |
1 |
||
|
2-мысал келтіреді; |
1 |
||
|
қорытынды ой жазады. |
1 |
||
|
Жалпы балл 11 |
|||
«XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _____________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын сипаттайды
|
|
Е |
Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын сипаттайды
|
|
Қолданбалы өнердің жетістіктеріне баға береді |
Тақырып бойынша өз позициясын таңдауда, өзі таңдаған позициясының себебін жан-жақты түсіндіруде, 1/2 мысалдар келтіруде, қорытынды ой жазуда қиналды
|
Тақырып бойынша өз позициясын таңдауда, өзі таңдаған позициясының себебін жан-жақты түсіндіруде, 1/2 мысалдар келтіруде, қорытынды ой жазуда қиналады
|
Қолданбалы өнердің жетістіктеріне баға береді
|
«Отарлау және ұлт-азаттық күрес» бөлімі бойынша жиынтық бағалау№2 |
|
|
Тақырып |
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс. 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі. |
|
Оқу мақсаты |
7.3.1.5 Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау 7.3.1.6 Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының роліне баға беру |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма
2. «XVIII-XIX ғасырлардағы ұлт-азаттық көтеріліс жетекшілерінің рөлі» тақырыбында эссе жазыңыз. Өз еркіңіз бойынша бір көтеріліс жетекшісін таңдаңыз. Исатай Тайманұлы/Махамбет Өтемісұлы/ Сырым Датұлы/Кенесары Қасымұлы Эссе критерийлері: Тұлғаның көтеріліс барысындағы іс-әрекетін сипаттау; Тұлғаның ерлігі туралы кемінде екі дәлел келтіру; Көтерілістің нәтижесін жазу; Көтерілістің тарихи маңызын жазу; Тұлғаның көтерілістегі роліне (2 дәлел келтіру арқылы)баға беру.
|
||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын сипаттайды |
1 |
көтерілістердің ортақ 1- себебін көрсетеді; |
1 |
|
көтерілістердің ортақ 2- себебін көрсетеді; |
1 |
||
|
көтерілістердің ортақ 1- салдарын көрсетеді; |
1 |
||
|
көтерілістердің ортақ 2- салдарын көрсетеді; |
1 |
||
|
Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөлін анықтайды |
2 |
тұлғаның көтеріліс барысындағы іс-әрекетін сипаттайды; |
1 |
|
тұлғаның ерлігі туралы 1-дәлел келтіреді; |
1 |
||
|
тұлғаның ерлігі туралы 2- дәлел келтіреді; |
1 |
||
|
көтерілістің нәтижесін жазады; |
1 |
||
|
көтерілістің тарихи маңызын жазады; |
1 |
||
|
тұлғаның көтерілістегі роліне 1-дәлел келтіреді; |
1 |
||
|
тұлғаның көтерілістегі роліне 2-дәлел келтреді. |
1 |
||
|
Жалпы балл 11 |
|||
«Отарлау және ұлт-азаттық күрес» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _____________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын сипаттайды |
Отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің 1/2 себептерін және 1/2 салдарын сипаттауда қиналады
|
О |
Отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын сипаттайды
|
|
Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының ролін анықтайды |
|
Т |
Ұ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан тарихы пәнінен БЖБ 7 сынып 2-тоқсан
Қазақстан тарихы пәнінен БЖБ 7 сынып 2-тоқсан
II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
№1
«XVIII ғасырдағы Қазақстан
мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
|
Тақырып |
XVIII ғасырдағы халық ауыз әдебиеті XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті |
|
Оқу мақсаты |
7.2.1.1 Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау 7.2.2.4 Қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма 1. Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды сипаттап, құндылығы мен маңыздылығын анықтаңыз.
2. «XVIII ғасыр қазақ халқының қолданбалы өнерінің гүлденген дәуірі» тақырыбына, ПТМС формуласын қолданып баға беріңіз.
Позиция «XVIII ғасыр қазақ халқының
қолданбалы өнерінің гүлденген дәуірі деп санауға
болады/болмайды?» Мысал (мұны мынадай 2 мысал арқылы дәлелдей аламын....) Салдар (қорытынды жасаймын....)
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын сипаттайды
|
1 |
ерулік әдет-ғұрпының сипаттамасын жазады; |
1 |
|
еруліктің маңыздылығы мен құндылығын жазады; |
1 |
||
|
жылу жинау әдет-ғұрпының сипаттамасын жазады; |
1 |
||
|
жылу жинаудың маңыздылығы мен құндылығын жазады; |
1 |
||
|
асардың сипаттамасын жазады; |
1 |
||
|
асардың маңыздылығы мен құндылығын жазады; |
1 |
||
|
Қолданбалы өнердің жетістіктеріне баға береді |
2 |
тақырып бойынша өз позициясын таңдайды; |
1 |
|
өзі таңдаған позициясының себебін жан-жақты түсіндіреді; |
1 |
||
|
1-мысал келтіреді; |
1 |
||
|
2-мысал келтіреді; |
1 |
||
|
қорытынды ой жазады. |
1 |
||
|
Жалпы балл 11 |
|||
«XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _____________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі
|
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын сипаттайды
|
|
Е |
Cалт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын сипаттайды
|
|
Қолданбалы өнердің жетістіктеріне баға береді |
Тақырып бойынша өз позициясын таңдауда, өзі таңдаған позициясының себебін жан-жақты түсіндіруде, 1/2 мысалдар келтіруде, қорытынды ой жазуда қиналды
|
Тақырып бойынша өз позициясын таңдауда, өзі таңдаған позициясының себебін жан-жақты түсіндіруде, 1/2 мысалдар келтіруде, қорытынды ой жазуда қиналады
|
Қолданбалы өнердің жетістіктеріне баға береді
|
«Отарлау және ұлт-азаттық күрес» бөлімі бойынша жиынтық бағалау№2 |
|
|
Тақырып |
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс. 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі. |
|
Оқу мақсаты |
7.3.1.5 Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау 7.3.1.6 Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының роліне баға беру |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма
2. «XVIII-XIX ғасырлардағы ұлт-азаттық көтеріліс жетекшілерінің рөлі» тақырыбында эссе жазыңыз. Өз еркіңіз бойынша бір көтеріліс жетекшісін таңдаңыз. Исатай Тайманұлы/Махамбет Өтемісұлы/ Сырым Датұлы/Кенесары Қасымұлы Эссе критерийлері: Тұлғаның көтеріліс барысындағы іс-әрекетін сипаттау; Тұлғаның ерлігі туралы кемінде екі дәлел келтіру; Көтерілістің нәтижесін жазу; Көтерілістің тарихи маңызын жазу; Тұлғаның көтерілістегі роліне (2 дәлел келтіру арқылы)баға беру.
|
||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын сипаттайды |
1 |
көтерілістердің ортақ 1- себебін көрсетеді; |
1 |
|
көтерілістердің ортақ 2- себебін көрсетеді; |
1 |
||
|
көтерілістердің ортақ 1- салдарын көрсетеді; |
1 |
||
|
көтерілістердің ортақ 2- салдарын көрсетеді; |
1 |
||
|
Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөлін анықтайды |
2 |
тұлғаның көтеріліс барысындағы іс-әрекетін сипаттайды; |
1 |
|
тұлғаның ерлігі туралы 1-дәлел келтіреді; |
1 |
||
|
тұлғаның ерлігі туралы 2- дәлел келтіреді; |
1 |
||
|
көтерілістің нәтижесін жазады; |
1 |
||
|
көтерілістің тарихи маңызын жазады; |
1 |
||
|
тұлғаның көтерілістегі роліне 1-дәлел келтіреді; |
1 |
||
|
тұлғаның көтерілістегі роліне 2-дәлел келтреді. |
1 |
||
|
Жалпы балл 11 |
|||
«Отарлау және ұлт-азаттық күрес» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _____________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын сипаттайды |
Отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің 1/2 себептерін және 1/2 салдарын сипаттауда қиналады
|
О |
Отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын сипаттайды
|
|
Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының ролін анықтайды |
|
Т |
Ұ |
шағым қалдыра аласыз













